בחול המועד פסח מגיעים לנתיבות לחוויה אירופאית יוצאת דופן

$(function(){setImageBanner('37824d68-d59d-4a93-9bce-4a15f0985b3f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אירופה עדיין סגורה בפנינו, הטיסות עדיין מוגבלות ובפסח הקרוב תרצו להגיע אל הדרום. במתחם עודד שריקי פריז סנטר שבנתיבות מתוכננת השקת גלריית בוטיק של האומנית גליה חן מורש ואתם מוזמנים ליהנות מאווירת חו"ל יוקרתית.

גליה חן מורש

גליה חן מורש החלה לצרוף תכשיטים לפני כשש שנים. בתקופת הקורונה סגרה את הגלריה שהייתה לה מחוץ לבית והעבירה אותה לביתה והתמקדה, כמו רבים, במכירות התכשיטים אונליין. כך היא הגיעה ללקוחות מכל רחבי הארץ והעולם. לפני כחצי שנה חזרה לאהבה ישנה, הציור.

"הציור תמיד היה שם, אבל אף פעם לא חשבתי שאתעסק בזה ואמכור ציורים. בקורונה היה לי יותר זמן לצייר והתחלתי "להשתולל" עם צבעי אקריליק ושמן" אומרת מורש. הפוש להמשיך לצייר ולהקים גלריה הגיע מכיוונים שונים. "חבר שראה את הציורים שאל אותי למה אני לא עושה עם זה משהו ואז החלטתי להעז".

גליה חן מורש

תעוזה כמהות העשייה

מעבר לתכשיטים ולציורים המרשימים, מורש מרשימה בתעוזה שלה, שמגיעה מאמונה כי כל אחת יכולה לעשות מה שהיא רוצה, בלי תכתיבים. היא לא מאמינה שאישה צריכה להיות כזו או אחרת אלא שכל אישה יכולה להיות כל מה שהיא רוצה, שיש בנו הרבה כוח ואין זה משנה מה האידאל. כל אחת צריכה למצוא את האמת שלה והיא, ללא כל ספק, מצאה את שלה.

ברגע שהעלתה את הציורים שלה לאינסטגרם ופרסמה בקרב לקוחותיה מתחום התכשיטים, החלו גם המכירות. היום אפשר לראות ציורים שלה בבתים ברחבי הארץ ובאירופה כולל רוסיה, איטליה, גרמניה וצרפת. אם דיברנו על צרפת, אי אפשר שלא לצפות לאירוע שעומד להתקיים בחול המועד פסח במתחם עודד שריקי פריז סנטר בנתיבות.

מתחם עודד שריקי פריז סנטר הוא מתחם חדש, יפה ומרגש. הוא יוצר אווירה של חו"ל ומביא משהו שונה. המתחם הוקם על ידי עודד שריקי נפתח לפני כחודש וחצי. האירוע הקרוב עומד להיות חלק מההשקה של המקום ויכלול את תערוכת התמונות של מורש לצד טעימות גבינות ויין. כתבנו כי מורש זכתה לעידוד מכיוונים שונים ושריקי ואסי אביב, מנכ"ל המתחם, מיד תמכו בהקמת הגלריה והשקיעו בשילובה במסגרת אירוע תרבות יוצא דופן.

מה צפוי להיות באירוע?

אירוע השקת הגלריה עומד להיות אירוע תרבות, כמו בכל ערב תרבות, רק בבוקר. עם יין, גבינות, שטיח אדום ואווירת יוקרה. הציורים של מורש יוצגו במקום כשהם מאופיינים בקו ייחודי, צבעוני והרבה פיגמנט של זהב וסילואט של נשים. "אישה היא אייקון וזה מה שהמבקרים יראו, בכל מיני גדלים, צבעים ועם הרבה זהב" אומרת מורש.

הציורים של מורש משתלבים במרחב בצורה מושלמת. המבקרים שיגיעו יזכו להרגיש שהם קפצו לרגע לחו"ל וכל זאת כאן, בישראל. כל היצירות של מורש שיוצגו במקום הן ייחודיות במינן וכל אחת עומדת בפני עצמה כאחת ויחידה כיוון שהיא יוצרת אחד מכל פרט. היא לא יוצרת על פי צו האופנה אלא על פי הקו האישי הייחודי שלה שמדגיש את העוצמה.

אחד הציורים של מורש הוא גרסה שלה של פרידה קאלו. העוצמה של קאלו השפיעה עליה והיא רצתה ליצור מחווה משלה. כיאה לכל היצירות, גם כאן מדובר על אינטרפרטציה אישית שלה ותפיסה שהיא עצמה בנתה לאורך השנים ושנכנסת לכל מה שהיא יוצרת. מורש מעידה כי רוב לקוחותיה הן נשים והיא רוצה לתת להן את ההזדמנות להעז ולהביא את עצמן לידי ביטוי.

עוד סיבה טובה להגיע לנתיבות

האירוע הקרוב שיתקיים בחול המועד פסח הוא עוד סיבה טובה להגיע לעיר הדרומית, נתיבות. בפסח כולנו נוסעים ומכירים אזורים חדשים בארץ ונתיבות מציעה אווירה ייחודית ועכשיו גם אירופאית. המתחם  הוקם על ידי עודד שריקי אשר לא רק רצה ליצור מתחם יוצא דופן אלא רצה גם לתמוך באנשים בסביבה. כשמורש הציעה את רעיון הקמת הגלריה, שריקי ומנכ"ל המתחם, אסי אביב, מיד נרתמו ונתנו לה את ההזדמנות להציג את יצירותיה, שמשתלבות באווירה האירופאית של המקום.

"כבר תקופה שלא זכינו לאירועי תרבות. האירוע הקרוב חונך את התרבות והוא הולך להיות שונה. לא כל יום נפתחת גלריית אומנות חדשה ובוודאי שלא בנתיבות", אומרת מורש ואם אתם עדיין מתלבטים מה לעשות בחול המועד, את האירוע הזה לא תרצו לפספס.

פרטים נוספים על האירוע:

פתיחת הגלריה תתקיים במתחם עודד שריקי פריז סנטר, רח' בעלי המלאכה 203, נתיבות

בתאריכים: 29-30/03/2021 החל מהשעה 11:00 בבוקר

את היצירות של גליה חן מורש תוכלו לראות גם באינסטגרם

גליה חן מורש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e5c00523-3ea6-4b8c-a897-4ae6abfabc72','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה