בוטים בפייסבוק בשירות עסקים קטנים

$(function(){setImageBanner('542a30d2-72e8-4748-9cc6-1ad94d3df16d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כל עסק כבר יודע ששירות הלקוחות הוא הפנים של החברה והדרך לחזק את הקשר עם לקוחות פוטנציאליים או קיימים.
הבעיה היא שבמהלך המרתון היומיומי קשה מאוד לתחזק מערכת יחסים עם לקוחות בשלט רחוק. אבל אם מזניחים את הנושא והלקוח לא זוכה למענה ראוי, הוא עשוי לעזוב את החברה ובטריקת דלת. כלומר, הנזק שייגרם כתוצאה מכך עשוי להיות גדול – הלקוח יכול להפיץ הכפשות על החברה ברחבי הרשת ותלונותיו יתפשטו כאש בשדה מוקשים וירתיעו לקוחות או מתעניינים.

Pixabay

מה עושים וכיצד בכל זאת מגיבים ללקוח או מקצרים את דרך הטיפול בו וממקסמים את המשאבים העומדים לרשותכם?
כאן נכנס לתמונה צ'אט בוט – פתרון טכנולוגי מתקדם המאפשר לעסקים לעקוב אחר פניות, להגיב בדרך אוטומטית ובצורה יעילה המדמה שיחה אנושית מדויקת.

היום ניתן להתקין צ'אט בוט בכל פלטפורמה מאתרי אינטרנט ועד פייסבוק ואינסטגרם. עליכם להבין שלקוחות יכולים לפנות אליכם בכל שעות היום, גם כאשר אתם בחו"ל או עובדים או בכלל ישנים והלקוחות מצפים שתענו מהר יותר מכפי שלפעמים אתם יכולים.
צ'ט בוט היא תוכנה המייצרת התקשרות עם פונים בצורה אוטומטית. המסנג'ר של פייסבוק הוא פלטפורמה פעילה במיוחד עם נתונים מרשימים של כ-1 מיליארד משתמשים פעילים בחודש ואחוזי קריאה שעולים על 70% - ביחס ל- 15-20% נתונים שפתיחת דיוור ישיר, מדובר בנתון ששווה התייחסות מקצועית.
ניתן ליזום פעילויות שיווקיות לעידוד הלקוח להתקשרות דרך המסנג'ר, ממדריך חינם להורדה ועד הטבה כלשהי והמסנג'ר יבצע עבורכם את העבודה – יציע מוצרים ושירותים של החברה, יעביר ישירות לדף תשלום, יחסוך לכם לכתוב שוב ושוב את אותה תשובה (באיזה סניף משיגים או כיצד רוכשים).
היות ואחוזי הפתיחה של המסנג'ר כה גבוהים – הסיכוי שהלקוח יראה את התגובה הוא גבוה במיוחד. כמו כן, המסנג'ר מעניק לכם משוב וכך תוכלו לוודא שאכן פנייתכם או תשובתכם נראתה על ידי הלקוח.

מהן הדרכים להשתמש בבוטים בפייסבוק?
שירות לקוחות – ניתן להזין תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות, כך שהלקוח יוכל למצוא תשובה רלבנטית לשאלות הבסיסיות שלו מבלי להמתין לתשובתכם בנושא.
המרת מתעניינים ללידים חמים – אם הבוט ישלח בשמכם חומר מכירתי מניע לפעולה, הרי שהוא יוכל לשווק את המוצר או השירות בדרך אוטומטית וכך לקדם מכירות. למשל, לינק הרשמה לקורס, קישור לדף סליקה, כפתור להורדת קטלוג מקצועי וכדומה.
לשגר הטבות ללקוחות ומתעניינים – הבוט יכול להציע הטבות למתעניינים כמו קופונים, הנחות, ייעוץ מתנה וכל הטבה אחרת שתרצו שהוא יציע בשמכם והכל למסה גדולה של עוקבים או פונים ובו זמנית.
שמירה על קשר – הבוט שומר על קשר עם לקוחות, מזכיר להם את החברה, המוצרים והשירותים בדרך ידידותית. אתם יכולים לפלח מי יקבל פנייה מהבוט ולעקוב אחר מי ראה ומי הגיב והכל מתבצע במנסג'ר של הפייסבוק.

השקיעו בבוט במסנג'ר בפייסבוק במסרים קצרים וקולעים להעלאת המכירות וחיזוק הקשר עם הלקוחות.

רוצים לדעת אם גם לעסק שלכם מתאים בוט שיווקי? לחצו פה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('2837f56b-6a73-4bd3-b035-a87ab4abd0e7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה