באנר פרסומי – מה זה בדיוק?

$(function(){setImageBanner('65bc1d48-a219-47ad-81cd-e32b52ab1fb3','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

באנר פרסומי הוא מוצר דיגיטלי, ולמעשה אחד הכלים הפופולריים והבולטים ביותר לעין בעולם השיווק הדיגיטלי. כולנו נתקלים בבאנרים מסוגים שונים מדי יום כשאנחנו גולשים באינטרנט, (בין אם אנחנו מודעים לכך שזהו השם המקצועי של אובייקטים אלו ובין אם לא) מהם בדיוק באנרים פרסומיים וכיצד נכון ומומלץ להשתמש בהם?

pixbay

קיימים כמה סוגים עיקריים של באנרים שיווקיים בהם נעשה שימוש נפוץ ברשת. בקטע הבא ננסה להבין מהו בדיוק באנר פרסומי, כיצד והיכן משתמשים בו, ומהי הדרך ליצור באנרים מוצלחים ולהשתמש בהם בצורה נכונה –

 

מהו באנר פרסומי?

באנר פרסומי הוא בפשטות תמונה או מודעה קטנה (מיד נגיע לסוגי באנרים שונים) המיועדת לצרכי פרסום ושיווק. אלו הן אותן מודעות קטנות שלרוב צצות כשאנחנו נכנסים לאתר חדש, בדרך כלל בגודל קטן יחסית, ובאחת הפינות של העמוד, אך הרבה פעמים גם בתור חלק מהעמוד עצמו ובמקומות בולטים ומרכזיים בו. הבאנר הפרסומי חושף את המוצר שלנו או את האתר שלנו לעין הגולש, ומאתגר אותו להקליק עליו. באנרים פרסומיים זו גם דרך נהדרת לפרסום מבצעים והטבות המוגבלים בזמן.

 

סוגי באנרים פרסומיים שונים

קיים מספר מצומצם יחסית של באנרים פרסומיים שונים. המוכר והנפוץ שבהם הוא באנר סטטי, המכיל תמונה וטקסט, ללא אלמנטים של תנועה. תמונת הבאנר לרוב קשורה למוצר או לבית העסק אותו הוא מפרסם, ובמקרים אחרים יכלול בעיקר מסר שיווקי כתוב, דוגמת סלוגן ודרך מהירה ופשוטה ליצירת קשר. זהו כאמור סוג של באנר פרסומי נפוץ ומוכר במיוחד, בו כולנו נתקלים מדי יום כשאנחנו נכנסים לאתר חדש ברשת.

סוג נוסף של באנר פרסומי הוא כזה אשר אינו סטטי לחלוטין, אלא כולל גם אנימציה ותנועה מסוימת. במקרים רבים באנרים אלו יהיו בפורמט מסוג GIF, בדומה ל"גיפים" אותם אנו מקבלים ומעבירים בוואטסאפ מדי פעם...

בנוסף לאלו קיים גם סוג נוסף של באנר שיווקי, מסוג 5HTML, אשר מתאפיין באנימציה מורכבת יותר. באנרים אלו פחות נפוצים משני הסוגים הראשונים, ומשמשים בעיקר בקמפיינים פרסומיים בגוגל.

 

 

מה חשוב לבדוק וכיצד להשתמש בבאנר פרסומי בצורה נכונה ויעילה?

כאשר אנחנו מעוניינים להשתמש בבאנר פרסומי על מנת לקדם בית עסק, ארגון או מותג באשר הוא (או ישירות את אתר האינטרנט שלהם), חשוב לקחת בחשבון את גודל הבאנר, והעובדה כי הוא משפיע ישירות על עלות הכנת הבאנר עצמו, וכמובן על עלות הפרסום שלו. לא כל גדלי הבאנרים נתמכים על ידי כל הפלטפורמות, וחשוב לבחור בגודל אשר יהיה רלבנטי ומתאים לפלטפורמה בה הוא צפוי להיות מפורסם. לדוגמה, עבור קמפיין בגוגל אדוורדס ניתן להשתמש בבאנרים בגודל מסוים בלבד (קיימת רשימה מפורטת של גדלי הבאנרים בהם ניתן להשתמש במסגרת קמפיין בגוגל), ויש לבחור בגודל רלבנטי עוד כאשר מעצבים ומכינים את הבאנר. איש המקצוע אשר יכין עבורכם את הבאנר אמור להיות מודע לסוגיות מרכזיות אלו, ולשאול אתכם ישירות בנוגע לגודל, למשל, עוד בשלבים הראשונים של העבודה.

כמו כן, שימוש אופטימאלי בבאנרים צריך להיקבע על ידי אנשי השיווק הדיגיטלי שלכם, בשיתוף פעולה עם מעצב/ת הבאנרים המקצועיים עימם תעבדו. מדובר כיום בהתמחות ומקצוע של ממש, וחשוב למצוא איש/אשת מקצוע מנוסים.

 

דבר חשוב נוסף הוא המסר המועבר בבאנר הפרסומי. היות ומדובר בשטח פרסום קטן, המסר צריך להיות קצר, ברור וממוקד. הטקסט יהיה קצר וילווה בתמונה מתאימה, בעיצוב יפה ומושך את העין. מטרת הבאנר היא לעודד את המתעניינים ללחוץ עליו ולהגיע לפרטים נוספים, ובסופו של דבר ליצור קשר עם המפרסם.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה