אף פעם לא מוקדם להתחיל: כך תלמדו את ילדיכם צחצוח שיניים נכון כבר מגיל צעיר

$(function(){setImageBanner('cb18f905-650b-485b-a47f-bbc98b0c6314','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

רובנו לא זוכרים זאת, אבל עד לא מזמן, עניין של רק כמה עשורים אחורה, המודעות לשמירה על היגיינה דנטלית עוד הייתה בחיתוליה. השימוש בעזרים ואביזרים כמו מי פה וחוט דנטלי לא היה נפוץ כמו היום, ואמצעים מתקדמים כמו מברשת שיניים חשמלית היו בגדר חלום עתידני רחוק

Pixabay

גם ביחס לאוכלוסייה הצעירה -תינוקות וילדים רכים, המודעות הייתה לא גדולה והורים רבים כשלו בהקפדה על צחצוח שיניים בגיל צעיר. העובדה המצערת הזו הובילה לעששת ומחלות חניכיים נוספות, אשר גררו טיפולים יקרים וכואבים. היום, למזלנו, המודעות כבר גדולה הרבה יותר. כיום, הגיל המומלץ על ידי רופאים לצחצוח שיניים הוא 3 חודשים בלבד (או עם הופעת השן הראשונה) כאשר המטרה היא למנוע התפתחות עששת ולהנחיל הרגלי צחצוח נכונים כבר מגיל קטן. אז איך עושים את זה נכון? הנה כמה דברים שכדאי לדעת כדי להנחיל הרגלי היגיינת פה נכונים לילדיכם כבר מגיל צעיר.

הכל מתחיל בחינוך: יצירת מודעות והקניית הרגלים נכונים

הנחלת הרגלי צחצוח נכונים מתחילה כבר בגיל קטן ויש לה השפעה ישירה על היגיינת הפה שלנו כמבוגרים. באמצעות הקפדה על ניקיון יסודי של השיניים וחלל הפה מדי יום, ניתן להימנע ממחלות פה וחניכיים, זיהומים עתידיים וטיפולים מסובכים. כשמדובר בהקניית הרגלים אצל ילדים בגיל הרך, חשוב לשמור על עקביות, להקפיד על שגרת ניקיון יומית מדי בוקר וערב, וכך לבסס ולהטמיע את ההרגל באופן מלא.

מברשת שיניים חשמלית לילדים – הפתרון המושלם לילדים וגם להורים

אין הורה שלא מתמודד עם התופעה – הילד מסרב לצחצח שיניים, במקרה הטוב הוא מעדיף לשחק עם המברשת ולמשוך את הזמן, במקרה הפחות טוב, הטקס היומי הזה שאמור להמשך רק דקות ספורות, נמתח ונמשך, מלווה בבכי והתנגדות שמשאיר אתכם ואותו מותשים. תנו לנו להרגיע אתכם, זה טבעי, אבל יש פתרון קסם שתוכלו לאמץ בקלות. מברשת שיניים חשמלית המיועדת לילדים היא אמצעי אשר יאפשר לכם להפוך את מלאכת צחצוח השיניים לחגיגה. במקום בכי והתנגדות, תוכלו לזכות לשיתוף פעולה מצד הילד. מברשת השיניים החשמלית תעזור לכם להפוך את הטקס היומי הזה לנעים יותר, ותגרום לו להידמות לזמן משחק מהנה. הסיבה לכך טמונה בשתי סיבות עיקריות:

  1. עיצוב חוויתי ומותאם לילדים: המברשות האלו מעוצבות באופן שילדים אוהבים, בצבעים ססגוניים ובשילוב דמויות מוכרות. המברשת בנויה בהתאם לכף ידו הקטנה של הילד ומאפשרת אחיזה נוחה וקלה.
  2. פעולתה המכנית של המברשת מזכירה להם צעצוע וכך היא יוצרת אפקט מזמין ומסקרן.

כמובן שלשימוש במברשת שיניים חשמלית לילדים יש לפני הכל, יתרונות בריאותיים בולטים. היא מאפשרת לצחצח שיניים באופן היעיל והיסודי ביותר, לכן רופאי שיניים רבים בעולם כולו ממליצים למבוגרים וילדים להחליף את מברשת השיניים הידנית הפשוטה למברשת החשמלית. מברשת השיניים החשמלית נחשבת לגורם מניעה של מחלות וזיהומים בחלל הפה. היא מסירה כתמים על פני השן, לכלוך ואבנית, וכן מנקה את רובד החיידקים שעל הלשון ומספקת הגנה לשכבת האמייל הנמצאת על פני השן. צורת המברשת החשמלית בנויה כך שהיא מאפשרת ניקוי יסודי בתוך חלל הפה, כאשר הראש המסתובב שלה מצליח לנקות גם את האזורים הפנימיים אשר קשה במיוחד להגיע אליהם. יתרון נוסף לשימוש במברשת השיניים החשמלית לילדים הוא שהיא מאפשרת להתאים את אופן הצחצוח בדיוק לצרכיו והעדפותיו של הילד והיא מאפשרת שליטה ומעבר בין דרגות חוזק שונות.

 

 

ראש הטופס

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f4d592ca-3965-43d7-9e7f-dc96db64e5ce','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה