אסתטיקה רפואית במרפאות VIV

$(function(){setImageBanner('ca13230e-eacd-4b84-8a8e-42b149f27cde','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

שירותי אסתטיקה רפואית במרפאות VIV המוצעים לנשים ולגברים עם מגוון רחב של טיפולים אסתטיים וחדשניים ואף מסייעים לחזור למראה צעיר ורענן יותר.

מרפאות VIV

למרפאות VIV רופאים ומטפלים מובילים בתחום אסתטיקה רפואית וזאת תוך שילוב של מכשור מתקדם וחדשני יחד עם ידע וניסיון רפואי רחב. כל אלו מאפשרים ללקוחותינו לדעת שהם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות לאורך כל הדרך. אם גם אתם מעוניינים בטיפולי אסתטיקה חדשניים ומובילים, נשמח להעניק לכם ייעוץ רפואי במרפאותינו ללא עלות ולספר לכם על מגוון הטיפולים הקיימים אצלנו.

בוטוקס מותאם אישית

במסגרת טיפולי ה-Anti-Aging במרפאות VIV, זוכים הלקוחות לטיפול בוטוקס המותאם להם באופן אישי. מדובר בטיפול סטנדרטי ללא כל כאב שנמשך כעשר דקות, ומעניק תוצאה בתוך שבוע עד שבועיים לאורך חיים של כחצי שנה. הטיפול עצמו אינו מכאיב ואינו דורש החלמה.

בוטוקס נחשב לאחד מטיפולי האסתטיקה הנפוצים ביותר, המבוצעים באמצעות הזרקה בהליך כירורגי. הזרקת החומר גורמת להפחתת פעילות יתר של שרירי הבעת הפנים ובכך לטשטוש והעלמות הקמטים.

התאמת טיפול אישי ללקוחותינו יאפשר טיפול בחלק התחתון של הפנים הנחשב למאתגר יותר ובמיוחד באזורים סביב הפה והצוואר. בין היתר אנו נכין לכל מטופל/ת סדרת הזרקות ייחודית לו/ה תוך החלטה משותפת לצרכיו/ה ורצונותיו/ה בכל הנוגע לצורך בטיפולי אסתטיקה שונים כגון: הרמת גבות, עיצוב הסנטר, קו הלסת, טיפול בבעיות סימטריה ועוד.

בוטוקס הצרת פנים

הרצון של מטופלים ומטופלות לזכות בקווי פנים מודגשים ומחודדים. קווי מתאר אלו ניתן לקבל במסגרת טיפול בוטוקס להצרת פנים - טיפול נוסף של מרפאות VIV הנעשה  בשיטת ה-Juvederm Vycross - הזרקה של חומצה היאלרונית (חומר דמוי ג'ל סמיך המיוצר בגופנו המשמש למילוי נפחים והעלמת קמטים) הינה בעלת טווח השפעה רחב ובטוחה לשימוש.

עיבוי ומילוי שפתיים

עיבוי השפתיים מהווה את אחד הטיפולים המובילים שלנו, גם כאן נעשה שימוש יעיל בהזרקה של חומצה היאלרונית - vycross   מבית ג'ובידרם, המבטיחה תוצאה מדויקת, לאורך זמן וללא כל סיכון. אנו יודעים כי נשים רבות מבצעות הליך זה מכמה סיבות:

  • עם הגיל - עובי השפתיים פוחת ומתדלדל וזאת בשל דילול השומן במקום, דילול רקמת השריר ובכך שהעור במקום מאבד סיבי קולגן ואלסטין.
  • צורת השפתיים משתנה גם כן כשזווית הפה צונחת מטה ומעניקה מראה לא סימטרי.
  • המרחק בין האף לשפה העליונה גדל.
  • הופעת קמטוטים קטנים מעל השפה הנקראים Bar Codes כשאלו מחמירים משנה לשנה ומתרחבים גם מסביב לפה והשפה התחתונה ומדמים מראה של שמש עם קרניים כשהפה במרכז. אלו קמטים שנשים מעשנות ייפגשו בהם בגיל מוקדם וזאת בשל כיווץ השפה בעת פעולת עישון הסיגריה.
  • השפה העליונה עם השנים הופכת יבשה יותר, בעל גוון צבע לא אחיד, פגומה מחשיפה לשמש ועליה מופיעים קמטוטים זעירים באזורי התיחום.
    • נסיגה לאחור של השפה התחתונה וזאת בשל התדלדלות עצם הלסת התחתונה. תהליך שחל בקצב מהיר יותר אצל מטופלים ומטופלות שעברו הליך של השתלת שיניים בשל מעבר לשיניים תותבות או בשל איבוד שיניים.

טיפול מתקדם PRP

טיפול ה-PRP מאפשר בנייה מחדש של רקמות באופן טבעי, תוך ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין. הטיפול מבוצע באמצעות ניקוז תאי מפתח והזרקתם לפנים. בשלב השני מתבצע שימוש במכשיר "דרמה פן" ופיזור פלזמה עשירה המטפלת במרקם העור.

מה מיוחד בטיפול בשיטת ה-PRP?

הטיפול כולל שאיבת דם מזרוע המטופל והעברתו למבחנה למכשיר צנטריפוגה המבצע סיבובים מהירים של המבחנה, כשהדם מופרד לכדי שלוש שכבות. בשכבה התחתונה מצטברות להן כדוריות הדם האדומות ומעליהן שכבת פלזמה עשירה בטסיות שבה יעשה השימוש בהזרקה.

הטסיות בשכבת הפלזמה אחראיות על קרישת הדם, אך יש בהן גם מאפייני גדילה האחראים על צמיחה של כלי דם ורקמות בגופנו ואף לפעילות של ריפוי יחד עם חלבונים ומולקולות של עצמות ורקמות חיבור בגוף. היתרון הבולט בטיפול ה-PRP נוגע לעובדה שמאחר והדם שנלקח למבחנה הוא דמו של המטופל עצמו, אין כל סיכוי לדחיית תאי הפלזמה המוזרקים בהמשך לאזורים בפניו.

טיפולים אסתטיים לגברים

במרפאות VIV מטפלים גם בגברים עבור טיפולים בתחום האסתטיקה. ההתקדמות הטכנולוגית הרבה, הסרת תחושת הבושה ומודעות הגברים לנושאים של אסתטיקה, לא השאירו אותנו אדישים לרצונם של גברים לעשות את המרב על מנת ליהנות גם מפלאי הטכנולוגיה והרפואה בתחום אסתטיקה רפואית.

במסגרת המרפאה יכולים גברים רבים לבנות תוכנית טיפולים אשר תוכל להדגיש את קווי המתאר בפניהם, בניית סנטר חזק וחידוד קווי לסת. כמו כן, פותחו תוכניות טיפול ייחודיות של בוטוקס לגברים, באופן שיתאים לכל אחד ואחד וזאת על פי תווי הפנים הטבעיים שלו.

טיפול נוסף שמרפאות VIV מציעות לגברים, מתייחס לזיעת יתר מוגברת, אם זה בפנים – מטופלת גם כן על ידי בוטוקס באופן שונה. במרפאת VIV יוכלו הגברים לפתור את בעיית ההזעה בין היתר בבתי השחי באמצעות מכשיר ייעודי לפירוק בלוטות הזיעה ואף טיפול כנגד הזעה יתרה בכפות הידיים והרגליים עם מכשיר שיוצר ופותח במרפאת VIV ומיוצר בחו"ל.

אם גם אתם רוצים טיפולים חדשניים להצערת וריענון העור, ע"י מומחים מובילים בתחום,

פנו עוד היום למרפאות VIV בטלפון *2345 או השאירו פרטים וניצור עמכם קשר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('47bac05e-354a-4a78-a407-705facabe5c8','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה