"אנחנו רוצים להביא ללקוחות את חוויית הקנייה הטובה בארץ בתחום הפארם"

$(function(){setImageBanner('785006df-0625-4859-baf5-9a954b300faa','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

לפני מספר שנים נכנסה לתחום הפארם שחקנית חדשה, רשת GOOD PHARM, שמהווה אלטרנטיבה צרכנית משמעותית עבור הלקוחות בעיקר בכל הנוגע למחיר. לאחרונה נפתח סניף נוסף של הרשת בבאר שבע בבניין המשרדים החדש G7 ובראיון ל'באר שבע נט' מספר הזכיין בעיר על הבחירה במיקום והייחודיות של הסניף

עד לפני מספר שנים כשהיינו צריכים לקנות מוצרים פארם, לא היו הרבה אופציות מהן יכולנו לבחור, אך בשנים האחרונות המגמה משתנה והתחרות בתחום הפארם נפתחת. אחת מהסיבות לכך היא כניסתה של רשת GOOD PHARM לתחום. הרשת, שבבעלות חלקית של רמי לוי שיווק השקמה, קמה במטרה להוות אלטרנטיבה צרכנית משמעותית בשוק הפארם, כך שהקהל הרחב יוכל לקנות מוצרים איכותיים במחירים הוגנים יותר. הרשת החדשה הגיעה גם לבאר שבע, ולאחרונה אף נפתח סניף 'גוד פארם' חדש בבניין המשרדים G7 שבשדרות דוד בן גוריון בעיר.

גוד פארם G7

"את סניף ה'גוד פארם' הראשון בעיר פתחנו בתחנה המרכזית ועכשיו אחרי שלוש שנים נפתח לאחרונה סניף נוסף בבניין G7", סיפר ל'באר שבע נט' מור כחלון, הזכיין של 'גוד פארם' בבאר שבע, "בחמש השנים שהרשת קיימת נפתחנו 35 סניפים וזה קצב גידול משמעותי. מה שהופך אותנו למיוחדים זה המחירים, אנחנו מציעים את סל הקניות בתחום הפארם הכי זול בארץ בכל המוצרים הבסיסיים. בכללי אפשר לראות שבעקבות הכניסה של הרשת כל המחירים בשוק ירדו משמעותית וזה בגלל התחרות שהכנסנו". מור בן 30, במקור מנתניה, אבל עבר דרומה לבאר שבע בעקבות אחיו שפתח כאן את ה-BBB במרכז ביג. כעת הוא מפעיל כאמור שלושה סניפי 'גוד פארם'.

אז מה הוביל אותך לפתוח פה סניף נוסף של 'גוד פארם' ולמה דווקא בבניין G7?

"הרשת עברה שינוי קטן בשנה האחרונה מרשת של מוצרי צריכה בסיסיים בזו כי זיהינו ביקוש גם למוצרים יוקרה פרימיום כמו בישום יוקרתי וטיפוח הפנים. לא מדובר במוצר זול בתכלית שלו אבל גם במוצרי היוקרה תמצאי את המחיר הכי זול אצלנו ובשפע. כשנכנסים לסניף החדש ב-G7 מרגישים כמו בדיוטי פרי, הרגשה של חו"ל. החנות בעיצוב מוקפד ואיכותי ברמה הכי גבוהה, זה הסניף הכי יפה שיש ורצינו להביא ללקוחות את חווית הקנייה הכי טובה בארץ בתחום הפארם. הלכנו הפעם על חנות גדולה של 550 מטרים עם מרווח ענק ומגוון מטורף. אנחנו שמים דגש עם שירות ללקוחות שלנו וכמובן אטרקטיביות במחיר. אם תחפשי בושם נישה למשל שעולה בסביבות 1,200 שקלים, אצלנו תוכלי לקנות אותו ב-900 שקלים".

ובכל זאת, המיקום החדש אולי פחות מרכזי ומוכר לקהל הבאר שבעי, זה גם היה שיקול?

"נכון, אי אפשר להתעלם מהמיקום אבל המחשבה שלנו במיקום הזה היא נגישות ונוחות. את באה עם רכב, חונה ארבעה מטרים מהכניסה לחנות, הולכת פחות מעשר שניות ומגיעה וזה מה שרצינו לתת ללקוחות. לא רצינו להכניס חנות למרכז קניות בלי חניה או עם חניון תת קרקעי, באנו למיקום שהוא נגיש בעיר, שתי דקות מהביג ומסורוקה, משכונת רמות, זה ממש מרכז העיר וכל אחד יכול להגיע לפה. האקס פקטור זה באמת הנוחות והנגישות, אנחנו קרובים גם לשופרסל דיל והויקטורי שזה יתרון. אמא לילד שנמצא בעגלה או בסלקל מגיעה אלינו, רוכשת מה שהיא רוצה ברבע שעה וחוסכת לעצמה גם זמן וגם כמובן במחיר. אנחנו עדיין בשלב בו אנחנו מכירים את הסניף החדש לקהל הבאר שבעי, צריכים שעוד אנשים יבואו ויחוו ואנחנו מקווים שזה יתגלה כבחירה מוצלחת".

 מור כחלון, גוד פארם G7

כששאלנו את מור כיצד כעסק שרוצה להצליח הם בעצם מרוויחים אם הם מורידים את המחירים בצורה כל כך משמעותית. עבורו החשיבה היא קודם כל על הלקוח כי ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הוא יחזור שוב לחנות וכך ימשיך לקנות ברשת: "אנחנו מתכננים את הרווח שלנו בצורה שונה, אולי נרוויח על כל מוצר הרבה פחות אבל נגרום לצרכן לסמוך עלינו, להבין שיותר זול אצלנו וככה הוא יהפוך לצרכן קבוע. הרווח יותר נמוך פר מוצר אבל הוא גדל בכמות שאנחנו מוכרים, חשוב לנו לבנות לויאליות עם הלקוחות וכך הם יהיו מרוצים וימשיכו לקנות וגם אנחנו".

פתחתם לפני כמעט חודשיים את הסניף, אתה רואה את הבאר שבעים מגיעים לחנות? יש ביקוש?

"הביקוש קיים, אנשים שבאים פעם אחת הופכים לרוב ללקוחות קבועים. כך למשל פרצופים שבאו לאירוע הפתיחה שלנו התחילו לבוא באופן קבוע כל שבוע. אנשים באים לעשות את הקנייה השבועית שלהם אצלנו ומבינים שהם יכולים לחסוך וככה מרגישים טוב. אנחנו קצת משוגעים גם עם המבצעים, משתדלים בכל חודש להוציא מבצע בקטגוריה אחרת ולתת לצרכן הטבות שהוא לא רגיל אליהן, בסוף אנחנו פארם טוב, בדיוק כמו השם שלנו".

מה היית רוצה להגיד לכל הבאר שבעים?

"אני רוצה להגיד באמת לבאר שבעים שמי שעדיין לא מכיר- אתם מוזמנים להגיע, לצאת לבדוק אותנו פעם אחת ולחוות את זה. ברגע שאנשים יתחילו לבוא יותר ולראות מה הולך פה יכול להיות שנצליח לעשות שינוי במחירים בעיר. כרגע הצרכנים עדיין משלמים יותר ממה שהם צריכים על מוצרים בעולם הפארם, כמו בהרבה תחומים אחרים, ואנחנו מקווים שנוכל לשנות את זה".

גוד פארם G7

 גוד פארם G7

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('86891c4a-7f67-44fc-b2a0-755d560af6a6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה