אמבר פרו - מעלונים, מעלון מדרגות ופתרונות נגישות

$(function(){setImageBanner('86615abe-30f6-41ad-9b2d-86b613a5c8f6','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אמבר פרו - מעלונים, מעלון מדרגות ופתרונות נגישות לנכים מספקת מעלון לבית, לבניין משותף או למבני ציבור על מנת שלנכים יהיה קל יותר להתנהל בצורה עצמאית ללא צורך בסיוע או בהרמה. המאמר יפרט את היתרונות של סוגי המעלונים וכיצד זה עובד.

PIXABAY

מעלוני מדרגות

מעלון מדרגות או מעלון לנכים הוא הפתרון האולטימטיבי לנכים המשרת את הנגישות בבית או בכל מבנה אחר. מדובר על מעלון כסא עם מסילות בעל תמיכה איכותית המסב נוחות ושיפור להתנהלות עצמאית. היתרונות של מעלון מדרגות הם רבים. ראשית, ניתן להפעיל אותו על ידי לחיצת כפתור או באמצעות שלט רחוק. שנית, הוא מהווה עלייה בטוחה ואיטית אם אפשרות לעלייה במדרגות ישרות או סיבוביות. שלישית, הוא עמיד גם לעלייה חיצונית מבחינת מזג האוויר. לבסוף, המעלון נבנה על פי מידות גובה ומשקל לפי צרכי הלקוחות, בריפודים בגוונים שונים. היתרון הבולט שלו הוא שאינו תופס מקום במדרגות ולכן אינו מפריע להתנהלות של יתר האנשים המתגוררים באותו הבניין.

מעלוני תקרה

מעלון חודר תקרה מותאם לצרכי הלקוחות בין אם דרוש פיר של מעלית ביתית ובין אם לא. מדובר על מעלון עם תקרת לד, מסגרת ולוחות צבעוניים או שקופים על פי דרישה. בתוך המעלון מערכת בקרה לצורך אבחון תקלות. בנוסף, בלחיצת כפתור הנוסע עולה לקומה הרצויה. לא רק נכים זקוקים למעלית בביתם, ישם אנשים חולים, קשישים, נשים הרות או ילדים קטנים שזקוקים לסיוע בבית שהנגישות אליו היא רק באמצעות מדרגות. מעלונים אלו ניתן להשיג בכל גודל ובמרחק של עד 4.2 מטר. כלומר, מידותיהם של המעלונים נקבעים על פי התנאים. למשל, למעלון חודר תקרה ישנה מערכת תפעולית שאינה מחייבת התקנה של מעלון אנכי.

מעלונים אנכיים או כמשטח למדרגות

סוג המעלונים האנכיים מיועד לאו דווקא לנכים עם כיסאות גלגלים. למשל, קשיש יוכל לעמוד בנוחות בתוך המעלון שיעלה אותו לביתו כאשר אין בבניין מעלית המגיעה לקומה בה הוא גר. מעלון ביתי זה משרת בצורה אידיאלית את כל הפונקציות בין אם מדובר על אסתטיקה ובין אם על מענה לצרכים. בנוסף, מעלון משטח אופקי המיועד למדרגות מותאם לעיקולים או למדרגות ישרות ונעשה בו שימוש בעיקר במבנים ציבוריים. לסיכום, לא משנה מהו סוג המעלון, ניתן להתאים אותו מבחינת שינוי הזווית, היקף הרדיוס, העיקול, תנאי השטח ותנאי מזג האוויר כשמדובר במעלון חיצוני.

 

שירות ברמה גבוהה

כיום בחברה המתקדמת בישראל בתי עסק רבים נותנים את הדעת לנושא הנגישות לנכים לא רק בהקצאה של מקומות חנייה לנכים, אלא גם במעלונים נוחים שנבנו במיוחד לצורך זה. בין אם מדובר על בתי עסק ובין אם על בתים פרטיים מומלץ לפנות לחברת אמבר פרו ששמה דגש על איכות שירות ברמה גבוהה ובחשיבות של נגישות לנכים בפתרונות שונים ומגוונים.

למידע נוסף: אמבר פרו מעלונים ופתרונות נגישות

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה