איפה תטיילו בצפון בחופש?

$(function(){setImageBanner('31640007-e1b1-43e3-9603-13148696fca4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

עונת הקיץ והחופש הגדול הם הזמן המושלם עבור טיולים בצפון עם ילדים. בצפון הארץ יחסית קריר ונעים יותר בהשוואה לדרום ולמרכז, ולא חסרים מוקדי עניין, אטרקציות וכמובן מסלולי טיולים רבים ומעניינים.

להלן כמה המלצות לטיולים בצפון עבור זוגות, חברים ומשפחות גם יחד, כולל כמה המלצות למסלולי מים בצפון המתאימים גם לילדים.

 

טיול מים בסביבה היפה ביותר במדינה בנחל כזיב – בכל הנוגע למסלולי מים בצפון המתאימים לכל המשפחה, קשה למצוא מסלול יפה ומרשים יותר מזה של נחל כזיב, הממוקם בגליל המערבי. בפרט, מומלץ להגיע אל הנחל מהכניסה הנמצאת במעלות – תרשיחא, או במצפה הילה הסמוך. הנחל ממוקם בנוף מרהיב ועוצר נשימה, בתוך ערוץ עמוק מכוסה בצמחייה ים תיכונית שופעת. במסלול תוכלו לבקר גם במצודת מונפורט העתיקה, ממנה נשקף נוף מרשים ביותר במיוחד בשעות הזריחה והשקיעה. ניתן להגיע ברכב מספר קילומטרים בודדים מהמצודה עצמה כך שלא חייבים לעשות את המסלול המלא על מנת לבקר בה.

 

הירדן ויובליו ופעילות שייט מקומית – אחת האפשרויות האטרקטיביות ביותר מבחינת טיולים בצפון עם ילדים בקיץ, היא כמובן נהר הירדן ויובליו השונים (החצבני, נחל דן וכו'). ניתן למצוא מסלולים רבים ושונים בסביבה, ואחת האפשרויות המעניינות ביותר היא לעשות שייט קייקים או רפטינג בנהר. זו חוויה מגבשת ובלתי נשכחת עבור משפחות, זוגות וקבוצות גם יחד, המספקת כמה שעות טובות של הנאה צרופה ושהייה בסביבה טבעית מופלאה ופסטוראלית.

 

יער אודם – בצפון רמת הגולן, ממש לפני שמגיעים לחרמון, שוכן יער אודם הנחשב לאחד המקומות הקסומים ביותר ברמה, ובארץ בכלל. מדובר ביער אלונים עתיק ומרשים, אשר כולל גם אתר טבעי מעניין – מכתש וולקני מכוסה צמחייה מקומית ייחודית. במקום ניתן לערוך סיורים מודרכים ואף סיורי עששיות לאור הדמדומים בשקיעה – חוויה מדהימה ובלתי נשכחת עבור ילדים והורים גם יחד.

 

רצועת החוף הצפונית – ברצועת החוף הצפונית של ישראל, בין קיבוץ ראש הנקרה לבין נהריה, תמצאו טיילת ארוכה ומסודרת ושלל מקומות טבעיים ומעניינים להגיע אליהם ולטבול. מדובר ברצועה הכוללת את חוף בצת וחוף אכזיב, כאשר באזור של חוף אכזיב הרצועה מכילה לגונות ובריכות קטנות הנוצרות בין הסלעים שבמקום. מקום מושלם לנופש עם כל המשפחה, בו גם הילדים יכולים להתרחץ וליהנות בכיף, גם בימים בהם הים מעט גבוה.

 מלונות מטיילים

אגמון החולה – איזה מקום מרשים ומתבקש יותר עבור טיולים בצפון עם ילדים, מאשר האגמון? בגליל העליון נמצאת השמורה הכוללת מיני בעלי חיים מקומיים מרתקים וכמות עצומה של עופות בעונות הנדידה, עם אפשרות לשכירת רכב חשמלי ממונע קטן באמצעותו ניתן להתנייד במקום. את הביקור בהחולה ניתן לשלב כמובן עם מוקדי עניין ואטרקציות נוספות בצפון, באזור הגליל העליון או רמת הגולן. ללא ספק מקום שכדאי להראות לילדים כמה שיותר מהר.

 מלונות מטיילים

מתכננים לטייל בחופש? היכנסו לעוד הצעות למסלולי טיולים בצפון ולהזמנת לינה באחד ממלונות מטיילים בגליל.

מדמיינים חופשת קמפינג בצפון עם אטרקציות וחוויות במרחק הליכה מהמתחם? בואו לקמפינג מטיילים דפנה בצפון.

 

 

 מלונות מטיילים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה