איך סרטונים אנימציה עוזרים לעסקים?

$(function(){setImageBanner('0e39d6e2-718c-44b7-9854-ed2046f1c885','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בים אפשרויות השיווק שישנן היום, כל עסק יכול לאבד את עצמו. זאת בשעה שסרטוני האנימציה השיווקיים הם בחירה בטוחה, שיותר ויותר עסקים בוחרים בה בשביל לעצב את התדמית שלהם. אז מדוע סרטון אנימציה יעזור לעסק שלכם יותר מהשיווק הדיגיטלי המוכר?

FREEPIK

חיבור מיידי לקהל היעד

סרטון אנימציה מאפשר צורת הבעה ייחודית, שלא קיימת אפילו בסרטונים שאינם סרטוני אנימציה. כשיצאה למשל גרסת ה"לייב אקשן" של 'מלך האריות', רבים התאכזבו משום שהסרט נראה מציאותי מידי וכך איבד את הרגש והמבע שאפיינו את הסרט המקורי. באותו אופן, סרטוני אנימציה יאפשרו לכם להפעיל רגש וחוויה שאינם קיימים אפילו בדיבור מול מצלמה, כל שכן בטקסט.

אין דבר יותר עכשווי מסרטון

סרטוני תדמית באנימציה הם הכי רלוונטיים פשוט מפני שהם הכי פופולריים. כל עסק היום פונה באיזשהו שלב להפקת סרטון אנימציה, כי זו האופנה העכשווית. על הצד השני, כל מי שלא משתמש במדיום הזה נשאר במידה זו או אחרת מאחורי המתחרים שלו.

הנגשה פשוטה ומעניינת

אולי כבר נתקלם בסרטוני אנימציה ביוטיוב שמסבירים מדע מסובך בצורה מאוד פשוטה. יש סרטוני מדע 'רגילים' טובים, אבל האנימציה מאפשרת המחשה רב חושית שהיא לא רק בהירה – היא גם מעניינת, יוצרת עניין אצל הצופים, משפיעה עליהם יותר והופכת אותם ליותר מעורבים. לכן סרטוני אנימציה רלוונטיים לכל סוגי העסקים שרוצים להנגיש את עצמם בצורה מיטבית.

יכולת לספר סיפור אותנטי

עסקים רוצים לשכנע את קהל היעד גם באופי הייחודי ובשליחות שלהם, ולא רק באיכות של המוצר או השירות שהם מעניקים. סרטון אנימציה מאפשר לספר סיפור על אופי העסק ועל השליחות שלו, ולהציג אותו בצורה האותנטית ביותר לקהל היעד. אם אנשים יתחברו לסיפור שלכם סביר יותר שישתפו את התוכן שלכם עם המשפחה והחברים.

 

דירוג גבוה בגוגל ויוטיוב

בואו נהיה פרקטיים אפילו יותר. האלגוריתם של גוגל בנוי כך שסרטוני האנימציה זוכים למיקום גבוה בהרבה מהתכנים הכתובים, והדבר נכון גם ליוטיוב ששייך לגוגל. זאת בגלל הסיבות שמנינו עד כה – אנשים נמשכים בצורה טבעית לסרטונים יותר ממדיומים אחרים. סרטון אנימציה אוטומטית יקדם אתכם בתוצאות החיפוש בהשוואה לטקסט.

ויראליות

הדברים נכונים לא רק בגוגל ויוטיוב. כבר הוכח מעבר לכל ספק שסרטונים מגדילים את רמת המעורבות של קהל היעד בתכנים שיווקיים, באחוזים גבוהים בהרבה בהשוואה למדיומים אחרים. זה נכון לא רק בפייסבוק – גם כשיש לכם ניוזלטר שמגיע למייל של הלקוחות הרשומים, הוכח שהמילה 'סרטון' מגדילה את שיעור ההקלקות.

הלקוחות מגיעים אליכם, ורוצים להישאר

אחת המשימות המרכזיות של עסקים כיום היא להגדיל את התנועה האורגנית לאתר שלהם. תנועה אורגנית מתקיימת כשלקוח מגיע לאתר מחיפוש עצמאי אחר שירות, לעומת הגעה לאתר כתוצאה מפרסום ממומן. סרטוני אנימציה מגדילים את התנועה האורגנית לאתר שלכם, ויותר מכך, הוכח שהם גורמים לקהל היעד לשוב ולבקר באתר שלכם לאורך זמן. אם זה לא מספיק, עסקים שאנשים חוזרים לאתר שלהם שוב ושוב גם זוכים לדירוג גבוה יותר בגוגל.  

בואו נכין סרטון!

אנו בטוחים שכעת לא תוכלו להכחיש את הפוטנציאל האדיר שבסרטון אנימציה. אנחנו אפילו מוכנים להמר שאתם כבר חושבים ליצור אחד לעסק שלהם. אם ברצונכם לכבוש את לב קהל היעד שלכם,  לספר את הסיפור שלכם ולהציג את השירות שלכם בצורה הכי טובה, אנו מזמינים אתכם לשוטט באתר ולהתרשם מסרטוני תדמית שכבר הפקנו. אנו בפיל אנימציה נבנה יחד אתכם את סרטון האנימציה הבא שלכם, תוך מחוייבות לצרכים ולשאיפות שלכם, ובמיוחד לאיכות ולרמה גבוהה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה