איך מוצאים עורך דין פלילי בבאר שבע?

$(function(){setImageBanner('c7776c17-464a-4558-9dc0-6af5ce36ad70','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אתם יושבים נינוחים על הספה בביתכם שבבירת הנגב, באר שבע, כאשר לפתע אתם מקבלים שיחת טלפון מתחנת המשטרה שמודיעה לכם, כי הנכם מוזמנים לחקירה פלילית או לעדות במשטרת ישראל. בין אם אתם עצמכם בבחינת חשודים בעבירה פלילית ובין אם מדובר בקרובים לכם, החקירה הפלילית עתידה לשנות את חייכם. בין אם מדובר בחקירה דרסטית וחמורה או בין אם מדובר בחקירה "קלה" יותר, עורך דין פלילי איכותי ומנוסה הוא המפתח להצלחה שלכם ושל התיק.

freepik

חקירה פלילית או כל הליך פלילי שנפתח הוא כזה שמתחיל כאשר המשטרה סבורה, כי בוצעה עבירה פלילית, אשר מצריכה חקירה ובירור כדי להבין מה גודל הפשע שבוצע, מי ביצע אותו ומה המניע לכך. בין אם חקירה זו נפתחה בעקבות מידע מודיעיני או בין אם נפתחה בעקבות עדות מפלילה, על החוקרים לעשות כל שביכולתם כדי להגיע לאמת ולהבין מה באמת קרה.

 

עבירות פליליות - קווים לדמותן 

עבירה פלילית היא למעשה כל פעולה שמנוגדת למנוסח בחוק העונשין. אין עבירה ואין ענישה שאינם מעוגנים בחוק. כלומר, לא ניתן לסווג מעשה כפלילי ולא ניתן להטיל עונש בגינו, אלא אם הרשויות הדמוקרטיות והמוסמכות של מדינת ישראל הגדירו אותו כמעשה פלילי. עקרון זה מוצא ביטויו בסעיף הראשון לחוק העונשין ונגזר מחוק יסוד כבוד האדם וחירותו. 

יסודות הדין הפלילי 

  • היסוד העובדתי- שאומר, כי לא מתקיימת עבירה ללא מעשה. כלומר, לא תתכן עבירה מבלי שבוצעה אחת. אולם, כאשר מדובר בהימנעות מעשייה, שהיא חובה לפי כל דין או חוזה, מדובר במחדל והוא נחשב אף הוא לעבירה פלילית.

 בנוסף למבצע העבירה, חשוב לקחת בחשבון גם את ההשלכות מהמעשה ואת מי שנפגע מהעבירה, אם כי לא בכל עבירה קיימות השלכות ותוצאות או נפגעים מעבירה.

  • היסוד הנפשי - נכללים בו כל הגורמים הסובייקטיביים שהובילו למעשה והעבירה עצמה. ישנם שני אלמנטים שחשוב להזכיר לגבי יסוד זה: האחד הוא - כוונה פלילית, כלומר הרצון הראשוני של העבריין לבצע את העבירה, חשיבה ותכנונה עד לביצועה. האלמנט השני הוא רשלנות – כלומר, העבירה נעשתה בתום לב מבלי משים או כוונה של מבצעה.

אם אדם גונב מאדם אחר כאשר הוא מודע לתוצאות המעשה, מדובר בכוונה פלילית. אבל אם עיריית באר שבע התרשלה וגבתה חובות גבוהים מכפי הנדרש מאדם פרטי, הרי שמדובר ברשלנות ולא דבר שנעשה מתוך כוונת זדון. 

 

עורך דין פלילי  

עורך דין פלילי הוא עורך דין העוסק ומתמחה בתחומי המשפט הפלילי. במסגרת תפקידו הוא מספק שירותים משפטיים, אשר תואמים את צרכי הלקוח אל מול החשדות והאישומים העומדים נגדו. שירותיו המשפטיים של עורך הדין הפלילי מצויים בכל ההיבטים המתלווים להליך הפלילי המתנהל נגד הלקוחות, והם כוללים: תדרוך הלקוח לקראת ובזמן חקירה פלילית, שירותי ליווי וייעוץ משפטי בשלבים השונים של החקירה הפלילית, ייצוג הלקוח בהליכי מעצר ושחרור ובהליכי השימוע הפלילי לפני כתב האישום, ניהול ערכאות שונות בתחום המשפט הפלילי, ביטול או מחיקת כתבי אישום, מחיקת רישום פלילי לאחר הרשעה ושירותים נוספים המותאמים לסוג העבירה המיוחסת ללקוחותיו ולשלבי ההליך הפלילי המתנהל כנגדם. 

 

מציאת עורך דין פלילי בבאר שבע 

אם אתם תושבי באר שבע והסביבה ומחפשים עורך דין פלילי שיעמוד לצדכם לאורך ההליך הפלילי, עליכם לבחון מספר גורמים: 

  • ניסיון – עליכם לבדוק אם עורך הדין הפלילי שבחרתם בו הוא בעל ותק במקצוע וכבר טיפל בתיקים פליליים נוספים. בידקו מה היו תוצאות המשפטים הקודמים שלו. בד״כ עורכי דין נוהגים להשוויץ בהישגיהם ולכן הצלחותיהם תהיינה פרושות לפניכם.
  • שירותים משפטיים – בידקו אילו שירותים אותו עו״ד מציע והאם הוא מתעסק אך ורק בפלילים או גם בתחומי משפט אחרים. אם מדובר בעורך דין רבגוני, כדאי לשאול כמה זמן הוא עוסק בפלילים וכמה מהתיקים שלו היו בנושאים פלילים.
  • שלבי ההליך - חשוב לבחון האם עורך הדין שבחרתם בקיא ברזי המשפט הפלילי, והאם הוא בקיא ומנוסה בכל השלבים, שכן ישנם עורכי דין שמתמחים יותר בייצוג משפטי בבתי המשפט ויש כאלה שמתעסקים יותר בעניינים הבירוקרטים שבסדר דין פלילי. 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fb099f0f-1953-45fd-a099-b2e9287cd784','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה