איך לעצב כרטיסי ביקור מנצחים

$(function(){setImageBanner('51509886-3a25-4101-a1c5-73e134c126b0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כרטיס ביקור הוא הרבה יותר מסתם עוד פתקה עם פרטי קשר. כרטיס ביקור משמש כראי של בעל העסק, ובמקרים רבים הוא מהווה את המפגש הראשון של הלקוח הפוטנציאלי עם העסק או עם בעל התפקיד שנושא ומחלק אותו.

freepik

כרטיסי ביקור שונים יכולים להתאים לסוגים שונים של תפקידים ועסקים. כדי ליצור את כרטיס הביקור המנצח יש להתאים את הסגנון שלו לאופי התפקיד והעסק של בעל הכרטיס, ולהכניס לתוכו גם נשמה ויצירתיות.

החדשות הטובות הן שלא חייבים להיות מעצבים גדולים כדי ליצור כרטיס ביקור אטרקטיבי שמצליח לעורר עניין, ומשקף את הבעלים שלו. ידע בעיצוב תמיד יכול להוסיף, אך בעזרת כמה כללים פשוטים ניתן לעצב את הכרטיס באופן אופטימלי.

איך מעצבים כרטיס ביקור אטרקטיבי?

לכרטיס ביקור טוב יש שני מרכיבים עיקריים שהופכים אותו לכזה. המרכיב הראשון הוא העיצוב הוויזואלי שלו, והמרכיב השני הוא המלל שמופיע עליו. כמו במקרים רבים אחרים, הבחירה מה להכניס לכרטיס הביקור יכולה ללמד לא מעט על האדם שמחלק אותו. כרטיס הביקור מעלה באופן אוטומטי תובנות אצל הלקוח שנובעות מהפרטים שעל הכרטיס  - אילו פרטים אישיים יש בכרטיס, מהי הגדרת התפקיד של בעל הכרטיס, האם מלווה תמונה את תיאור התפקיד והפרטים האישיים וכיו"ב.

מבחינה עיצובית, מומלץ לבחור בעיצוב נקי שמתכתב באופן כלשהו עם המקצוע של בעל הכרטיס. בעלי מקצוע כמו שרברבים וחשמלאים, למשל, יכולים להכניס לכרטיס הביקור שלהם תמונה שקשורה לעיסוק שלהם. עורכי דין ורואי חשבון יכולים להכניס גם כן תמונה מייצגת. בנוסף לכך, חשוב להכניס את הלוגו של החברה או העסק לכרטיס הביקור. הדבר מייצר תחושה של שייכות למסגרת גדולה יותר, והדבר טוב ליצירת קשרים מתמשכים עם הלקוחות.

איזה מלל להכניס לכרטיס?

מבחינת המלל שעל הכרטיס, האפשרויות הן רבות. באופן כללי, כמובן שחובה לשים פרטי קשר בסיסיים כמו שם מלא, תפקיד, שם החברה, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכן כתובת אתר אינטרנט – אם יש כזה. ככל שהכרטיס מלא יותר בפרטים, הדבר גורם לתחושה רבה יותר של רצינות. בנוסף לכך, באופן פרקטי – מטרת מסירת כרטיס הביקור היא לאפשר יצירת קשר בכמה דרכים.

 

אך בנוסף לפרטי הקשר הבסיסיים שהוזכרו, מומלץ מאוד להוסיף גם מלל נוסף. זה יכול להיות משפט קצר, מוטו של החברה או של בעל העסק או פתגם מוכר שמשקף את רוח העסק. המלל הנוסף מעניק אצל מי שמקבל את כרטיס הביקור תחושה שיש מימד נוסף של עומק לאותו עסק או לאותו אדם. הדבר מגביר את הסיכוי שהלקוח שקיבל את כרטיס הביקור יזכור אותו ויפנה במקרה הצורך.

תוספות עיצוביות לכרטיסי ביקור

ישנן גם תוספות עיצוביות של כרטיסי ביקור שניתן להזמין בבית הדפוס. התוספות האלו מחזקות את האפקט שיש לכרטיס הביקור ומגבירות גם את העמידות הפיזית של הכרטיס לאורך זמן וגם את הסיכוי שהיא יהיה זכיר יותר.

כך למשל, ניתן להוסיף ציפוי למינציה לכרטיס הביקור. מדובר בציפוי ניילון שמודבק לכרטיס והופך אותו לעמיד יותר. הציפוי מגן עליו מנוזלים ומשחיקה לאורך זמן – ומעריך את החיים של הכרטיס באופן משמעותי.

אפשרות נוספת היא הוספת ציפוי לכה לכרטיס. בעזרת הלכה ניתן להבליט חלקים מהכרטיס שאותם רוצים להדגיש ולתת לכרטיס כולו תחושה יוקרתית יותר.

ניתן גם להחליט על צורה מקורית יותר של כרטיס הביקור. ניתן לבצע חיתוך בכרטיס בבית הדפוס וליצור צורות שונות באמצעות חיתוך זה. אפשרות נוספת היא להשתמש בסוגי נייר שאינם נייר כרום.

תוספות עיצוביות כאלו יכולות לתת מימד של מקוריות לכרטיס הביקור, דבר שיכול לגרום למי שמקבל אותו לזכור אותו לאורך זמן. בכל מקרה, על מנת ליצור כרטיס ביקור אפקטיבי שימלא את ייעודו בהצלחה - חשוב להשקיע מחשבה על המלל והעיצוב של הכרטיס ולעשות זאת ביצירתיות רבה ככל האפשר.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('2ab6d37e-2a6b-46db-b928-a4a5cc29a576','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה