איך להתאים את התאורה לבית שלכם?

$(function(){setImageBanner('21a42e04-8768-4a57-83c9-2d902bb2e951','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

מעבר דירה או שיפוץ דירה חדשה אלה הן הזדמנויות נהדרות לרענן מעט את התאורה בביתכם. התאורה היא מבין המרכיבים החשובים ביותר הן מבחינת תפקוד הבית והן מבחינת עיצובו. כך שאחד הדברים הראשונים שכדאי לעשות הוא לתכנן בקפידה את התאורה שלכם. אך כשיש כל כך הרבה סוגי תאורה, לא תמיד קל להתאים את התאורה הנכונה לחדרי הבית. מיד נראה אלו דברים כדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים תאורה לבית., על מנת להשיג בסופו של דבר את התוצאה הטובה ביותר.

Pixabay

מה התקציב שלכם

בתחום התאורה טווח המחירים רחב מאוד. ישנם גופי תאורה שעולים כמה מאות שקלים, בעוד אחרים יכולים להגיע לאלפי שקלים. כמובן, האיכות בהתאם. לפני הכול, חשוב לבחון את התקציב שלכם ולראות אם אתם מסוגלים לעמוד בהוצאות בגין גופי תאורה מעוצבים, גדולים ואיכותיים. כמו כן, מומלץ לפנות מעט תקציב בצד למקרה שתצטרכו לחרוג מעט מהתקציב שהקצאתם לגופי התאורה.

מדדו את החדרים

סוג התאורה צריך להתאים לא רק לסגנון החדר וסוגו אלא גם לאופי החדר. תאורה חזקה מדיי בחדר קטן עלולה לסנוור ולהפריע להתנהלות שלכם, בעוד תאורה עמומה בחדר קטן יכולה להיראות טבעית הרבה פחות. לפני שאתם בוחרים את התאורה המועצבת, מדדו את שטח החדרים. בעת מדידת החדר כדאי גם למדוד את גובה התקרה. כך, אם מדובר בתקרה גבוהה, ניתן יהיה לשלב גופי תאורה תלויים דוגמת נברשות מעוצבות, בעוד בתקרה נמוכה מומלץ להתקין גופי תאורה מובנים דוגמת תאורת גבס.

לבחור את סוג התאורה הנכון בהתאם לצריכת החשמל

על פי רוב, האור מגיע בשני צבעים – צהוב ולבן (אלא אם כן אתם רוצים לשלב גם תאורה צבעונית ליופי), וישנם גם ארבעה סוגים עיקריים של נורות: הלוגן, ליבון, לד ופלורסנט. לכל אחת מהנורות האלה יש אורך חיי מדף שונה וצריכת חשמל בהתאם. לדוגמה, נורות ליבון צורכות חשמל רב ומתקלקלות במהירות, בעוד נורות הלד צורכות מעט חשמל ומספיקות לאורך זמן. כך שאם אתם מעוניינים לחסוך בכסף ועל הדרך גם לשמור על הסביבה, נורות הלד הן הנורות המתאימות ביותר עבורכם.

עיצוב התאורה שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות כאשר בוחרים תאורה הוא לבחור את העיצוב המתאים ביותר לבית שלכם. כך למשל, תאורה בעלת אור צהוב תהיה עמומה יותר, אך היא תיצור אווירה של חמימות וביתיות. תאורה זו תתאים במיוחד לחדרי השינה או חדר אמבטיה. תאורה בעלת אור לבן, לעומת זאת, נחשבת לחזקה יותר, והיא מתאימה יותר לחדרים שבהם יש צורך בתאורה טובה כמו מטבח או סלון. כמובן, בחדר אחד יכולות להיות שתי מערכות תאורה – חזקה ועמומה – כך שתוכלו להחליף אותה לפי רצונכם.

מעבר לכך, אינכם מוכרחים לתכנן את התאורה לבית שלכם לבד. מעצבת פנים מקצועית ואיכותית תסייע לכם לבחור את גופי התאורה. בשלב הראשון, היא תגיע לבית שלכם, תבחן ותמדוד אותו. לאחר מכן היא תציע לכם הצעות שונות. ברגע שתהיה החלטה, המעצבת תצא לדרך, תתכנן ותסרטט ותיצור קשר עם בעלי המקצוע הנכונים על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. בפגישה עם מעצבת הפנים תדונו בשאלות כמו אילו חומרים יתאימו לתאורה שלכם (זכוכית, גבס) או איזו צורה תקבל התאורה (נברשת מעוצבת, תאורה מובנית וכדומה).

איך בוחרים מעצבת פנים לבית?

החלטתם להיעזר במעצבת פנים? אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המעצבת הטובה ביותר:

  • מקצועיות וניסיון – מעצבת פנים טובה היא מעצבת מקצועית בעלת ניסיון מוכח בתחומה. מעצבת כזו עיצבה בתים רבים, יש לה טביעת עין חדה. היא תבחן את הבית שלכם ביסודיות ותוכל להציע לכם תאורה מתאימה.
  • יצירתיות – מעצבת פנים מיומנת התברכה בחוש אמנותי מפותח. היא יכולה להביע את היצירתיות שלה בהתאמת גופי תאורה, ואתם בתורכם תופתעו לגלות שיש אפשרויות עיצוב שלא חשבתם עליהן.
  • תיק עבודות – אחת הדרכים הטובות יותר לבחור מעצבת פנים היא לבחון את תיק העבודות שלה. היכנסו לאתר הבית של המעצבת ובחנו את גופי התאורה המצויים בדירות שונות: דירות גדולות, דירות קטנות, פנטהואזים, דירות קבלן, דירות יוקרה וכדומה. כך תוכלו לבחון מקרוב את סגנון העיצוב ולראות אם הוא מתאים לכם.
  • המלצות – שמה של מעצבת פנים טובה הולך לפניה. ולכן, אם אתם מחפשים מעצבת טובה באמת, שאלו את החברים שלכם ואספו המלצות גם מגולשים ברשתות החברתיות ובפורומים. אם יש מעצבת שהפכה את הבית לארמון חלומות בזכות תאורה מתאימה, הגולשים לא יחסכו במילים טובות.
  • פגישה ראשונית – לאחר כל הבדיקות שביצעתם, אין כמו פגישה ראשונית עם המעצבת. רק בפגישה פנים מול פנים ניתן לקבוע אם אתם והמעצבת יכולים להמשיך ולעבוד לאורך תקופה.
  • אדיבות וזמינות – מעצבת מקצועית מעניקה יחס אישי לכל לקוח שלה, ואתם יכולים להרגיש חופשי להתקשר אליה ולשאול אותה שאלות.

רוצים להכניס תאורה חדשה לבית אך לא יודעים מאיפה להתחיל? הכירו את ענת שמעוני זינגר, מעצבת פנים ואדריכלית שיש לה ניסיון של מעל שני עשורים.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b392b1c0-192d-4dd7-865a-71a246fdc7aa','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה