איך כדאי לפרסם בדיגיטל בזמן הקורונה?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('cd248450-9f05-4b62-801f-95bcf719bd7d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('cd248450-9f05-4b62-801f-95bcf719bd7d','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

וירוס הקורונה השפיע רבות על חיינו, ובעיקר על בעלי עסקים, לרובם היה משבר רציני אך יש עסקים שידעו לנצל את המשבר לניצול הזדמנויות ואף למנף אותו. אלו שהכי הצליחו בכך אלו עסקים בעלי נוכחות דיגיטלית גבוהה, בתקופה הזו, שבה עננת הקורונה עדיין לא חלפה מעלינו החשיבות של השיווק הדיגיטלית רק מתעצמת מיום ליום, אנשים נמצאים יותר בבית וגולשים יותר באינטרנט, מצב שיוצר צריכה מוגברת, לכן חשוב להשקיע בנראות ובנוכחות הדיגיטלית שלכם, ולהשקיע בשיווק דיגיטלי ופרסום בגוגל בפרט, איך כדאי לעשות זאת? אספנו לכם טיפים חשובים.

FREEPIK

טיפים לפרסום דיגיטלי מוצלח

פרסום אורגני בגוגל

לכל עסק שמכבד את עצמו בשנית 2022 יש אתר אינטרנט מקצועי, אם עדיין לא הקמתם אתר, תקימו אחד לאתמול. אך רק להקים אתר אינו מספיק בשביל לתרום לצמיחת העסק, אתם צריכים למשוך אליו תנועה של לקוחות פוטנציאליים, ואת זה תוכלו להשיג באמצעות  קידום אתרים אורגני.

 פרסום בגוגל מחולק ל-2:

  • פרסום אורגני

בקידום האורגני, הכוונה היא לבצע פעולות על מנת שעל מילות חיפוש מסויימות, הרלוונטיות לעסק שלכם אתם תופיעו במיקומים גבוהים בעמוד ולא בעמוד החמישים. תוכלו לעשות זאת באמצעות שתי דרכים:

  • קידום עצמאי - תוכלו ללמוד על קידום בעצמכם, לקרוא מאמרים ומדריכים בנושא, לראות סרטונים ביוטיוב ואף לקחת קורס אונליין, ללמוד לעומק , ולבצע זאת בעצמכם.
  • איש מקצוע - תוכלו להתייעץ עם משווק המתמחה בקידום אורגני או לקחת שירותים של חברת פרסום ושיווק דיגיטלי.
  • פרסום ממומן

לפחות בהתחלה אנחנו ממליצים להתייעץ עם בעל מקצוע על מנת להימנע מטעויות קריטיות.

רשתות חברתיות

תקופת הקורונה הביאה את כולם למשברים ותקופות קשות, כמעט כולם הושפעו ממנה כלכלית ומנטלית, המצב המנטלי כמובן משפיע על הביצועים וההצלחות שלנו. זה נותן לעסקים מקום לנצל את הרשתות החברתיות כדי להתחבר ללקוחות,ליצור אצלם חיבור אישי וביטוי, לתת תוכן איכותי ולפרסם אותו ברשתות החברתיות השונות.

חנות מקוונת

יש לכם חנות מקוונת? זהו אפיק השקעה נהדר לשיווק שלכם. כדי לתחזק חנות מקוונת כדי ללמוד איך לעשות זאת בצורה מקצועית שתניב לכם את התוצאות הרצויות. כדאי להשקיע בחווית הקנייה של המשתמש, בעיצוב והנראות, אפיון UX, ולהשקיע בה, בדיוק כמו שהייתם משקיעים בחנות פיזית. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע בהקמתה, כדי לחסוך לעצמכם זמן וכסף יקר.

פרסום ממומן בגוגל

בזמן הזה שבו המון אנשים נמצאים בבית  וגולשים יותר באינטרנט, כדאי לכם לנצל את המצב ולשלם על פרסום ממומן, במקום בו קהל היעד שלכם נמצא, אם קהל היעד שלכם מתחת לגיל 15, כדאי לכם להשקיע באינסטגרם וטיקטוק.

אם קהל היעד שלכם בגילאים 18-50, כדאי לכם להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק וגוגל. כדאי להקפיד לטרגט את הקהל היעד הנכון לכם על מנת שהפרסום יהיה יעיל.

לסיכום

לסיום, הקורונה הביאה משבר שלא ראינו כמותו המון זמן, אך היא גם מביאה איתה מגוון יתרונות, וכדאי לזהות ולנצל אותן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d75b2330-6ca2-4b6c-b6fd-2a5a398f3dc1','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה