איך ייראה עולם התשלומים במטא-וורס?

$(function(){setImageBanner('ff3a59b1-e109-4804-a8cc-77aca6741031','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

ההכרזה על המטא-וורס הציתה את דמיונו של העולם, ומסיבה טובה. הוא עשוי לחולל מהפכה מוחלטת באופן שבו אנו מתקשרים עם האינטרנט, אם לא לשנות לחלוטין את החיים כפי שאנו מכירים אותם.

depositphotos

לצד שלל היבטים מעניינים אחרים, גם הנושא של סליקה אשראי מסקרן מאוד לקראת השקת העולם החדש. אתם עומדים להתקיים בו בתור אוואטרים וירטואלים בתוך מרחבים דיגיטליים, לחוות את הכל בצורה מותאמת אישית וגם לבצע רכישות במטא-וורס.

אילו סוגים של סחורות וירטואליות תוכלו לרכוש, וכיצד זה עומד לקרות? כל זה עדיין נמצא בפיתוח, אבל יש כמה הערכות מבוססות לגבי השיטה הפיננסית ומערכות התשלומים בהן תשתמשו ב-web 3.0.

על מה תצטרכו לשלם במטא-וורס?

ישנן אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות למה שניתן ליצור ולקנות בעולם הווירטואלי. תוכלו לרכוש עורות, תסרוקות, בגדים ואביזרים לאוואטרים שלכם, וגם אדמה ורכוש וירטואלי מסוגים שונים. תעשו את זה כדי להעשיר את הקיום הווירטואלי שלכם, כמו במציאות.

למעשה, על פי הציפיות העולם האמיתי והמטא-וורס עומדים להיות משולבים זה בזה. בדיוק כפי שאתם יכולים לגלול באתרי חנויות, לבחון מוצרים ולרכוש אותם בקלות, בעולם החדש תוכלו לעשות את זה בסביבה תלת ממדית.

תסתובבו בעולם, ואם תראו משהו שאתם אוהבים, תוכלו לקנות אותו בזמן אמת ועם חוויית תשלום מצוינת ללא שום חיכוך.

איך תשלמו?

בשביל שכל זה יקרה, יצטרכו לפתח מערכות וירטואליות ויישומים מותאמים למטא--ורס, ולאופן שבו מעובדות עסקאות במציאות. זה המקום שבו בלוקצ'יין, מטבעות קריפטו וארנקים דיגיטליים נכנסים לתמונה.

טכנולוגיית בלוקצ'יין יכולה לאפשר תשלומי עמית לעמית (P2P) פשוטים ומאובטחים, עם אמצעי תשלום דיגיטליים שונים. כלומר, נכסים דיגיטליים כמו קריפטו, NFT וכאלה שיפותחו בעתיד, יוכלו להיות משווקים וסחירים במטא-וורס.

העסקאות עשויות להיות קשורות לארנק תשלומים המבוסס על בלוקצ'יין, מה שיספק דרך בטוחה ומיידית לקבל ולהעביר תשלומים. עם זאת, חשוב לציין שהדרך לשם עדיין ארוכה.

למה ארנקים דיגיטליים יהיו חשובים כל כך? בעוד שהפופולריות של הקריפטו גדלה משמעותית בשנים האחרונות, היא עדיין לא אומצה על ידי הזרם המרכזי. אם לא תרגישו בנוח עם תשלומי קריפטו במטא-וורס, ארנקים דיגיטליים יהוו חלופה מאובטחת לתשלום.

איך יראה המסחר במטא-וורס?

על פי הערכות של חברת המודיעין בלומברג, מסחר במטא-וורס יהיה שווה מאות מילירדי דולר בשנה. כלומר, עומדות להיות הזדמנויות גדולות במטא-וורס לכל מי שיהיה מעוניין למנף את הגבול הדיגיטלי החדש הזה.

שימו לב: זה לא יהיה מודל B2B או B2C שאתם כבר מכירים. זה יהיה מודל של מעבר ישיר לאוואטר (D2A). כלומר, מסחר אלקטרוני יתפתח ל-dcommerce (מסחר דיגיטלי).

מודל ה-D2A יפתח מקורות הכנסה גלובליים חדשים לקמעונאים, ובמקביל גם יאפשר להם לעקוף את שרשרת האספקה, שכן רוב הסחורות יהיו קיימות בעיקר בעולם הווירטואלי. לצד סליקת אשראי השונה, החברות ייהנו מחיסכון בזמן, כסף ומאמץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה