איך בוחרים עורך דין צבאי?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ce55a8c1-b095-4718-95e5-6461cfcd19a2','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('ce55a8c1-b095-4718-95e5-6461cfcd19a2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

הנסיבות שבהם אדם נזקק לשירותיו של עורך דין צבאי הן לרוב נסיבות לא נעימות במיוחד. מרבית העבודה של עורך הדין הצבאי נעשית על מנת להביא את הצדק בעקבות עוולות שנעשו לחיילים בשירות חובה או בשירות קבע. חיילים רבים שנזקקים לליווי וייצוג משפטי בבתי המשפט לא תמיד יודעים כיצד לבחור את עורך הדין הצבאי שלהם, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

FREEPIK

המאמר הזה יסביר לכם בדיוק כיצד מומלץ לבחור עורך דין לענייני צבא. סיכמנו לכם את כל הנקודות החשובות שצריך לשים לב אליהם כשאתם בוחרים עורך דין צבאי, על מה לא כדאי להתפשר ואיך לוודא שמייצג אתכם עורך הדין הצבאי הטוב ביותר.

בדקו מהו הניסיון המקצועי של אותו עורך דין, בתוך המערכת הצבאית ומחוצה לה

עוד לפני שאתם ממהרים להעסיק עורך דין צבאי מסוים או לחתום אתו על הסכמים וחוזים למיניהם, הקדישו זמן ובצעו עליו מחקר קצר. היום, כשהאינטרנט כל כך נגיד וזמין לכולם, לא אמור להיות לכם קשה למצוא את כל המידע שאתם צריכים.

נסו לחפש מהו הניסיון המקצועי של אותו עורך דין צבאי. באילו תיקים הוא סייע בעבר? האם הוא הצליח תמיד להשיג למיוצגים שלו את העסקה או את פסק הדין הטובים ביותר? האם הוא ייצג אי פעם חייל אל מול המערכת הצבאית?

נקודה נוספת וחשובה מאוד – לא כל קצין בכיר לשעבר יכול לשמש כעורך דין צבאי. קצינים בכירים לשעבר אכן באים עם ידע נרחב על המערכת הצבאית אך הם אינם מכירים את המערכת המשפטית על בוריה כמו עורך דין צבאי. בהמשך לכך, חשוב לזכור כי גם לא כל עורך דין פלילי יכול לשמש כעורך דין צבאי. הם אמנם מכירים את המערכת המשפטית האזרחית בצורה מצוינת, אך לא בטוח שיש להם את ההבנה הנדרשת על מערכת המשפט הצבאית וחוקיה, שיכולים להיות מעט שונים.

העדיפו עורך דין צבאי שהתעסק בתחום גם בשירותו הצבאי

ישנם אנשים שלא מודעים לכך, אך ישנם לא מעט חיילים שהתעסקו בתחום המשפט הצבאי גם בזמן שירותם הסדיר או שירות הקבע שלהם. רבים מאותם חיילים התאהבו בתחום ומאז שחרורם הפכו לעורכי דין צבאיים, במטרה לעזור לחיילים כפי שסייעו להם במהלך שירותם.

כשאתם שוכרים את שירותיו של עורך דין צבאי שגם שירת בפרקליטות הצבאית או התעסק בפן המשפטי הצבאי בכל תחום שהוא, אתם שוכרים עורך דין שמכיר את מערכת המשפט הצבאי באופן המעמיק והטוב ביותר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר, שמכירות את המערכת מבפנים וידעו כיצד לעזור לכם בצורה המיטבית.

שמעו את דעתם של לקוחות קודמים של אותו עורך דין

הצעד הזה נכון לכל בעל מקצוע, והוא נכון פי כמה וכמה שזה מגיע לעורך דין צבאי שצריך לייצג אתכם בצורה הטובה והאמינה ביותר אל מול בית המשפט הצבאי. על מנת לוודא שאתם שוכרים את שירותיו של הטוב ביותר, אנחנו ממליצים לכם לשמוע מה יש למיוצגים ולמיוצגות קודמים שלו לומר עליו ועל העבודה שהוא ביצע בעבורם.

לא משנה בעקבות איזה משפט אתם שוכרים את שירותיו של עורך דין צבאי, אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא ביקורות עליו. כך תוכלו לשמוע ממקור ראשון ואמין כיצד תהליך העבודה אתו מתבצע, האם הם מרגישים שהוא עשה בשבילם את העבודה הטובה והמקצועית ביותר, האם היו נקודות פחות טובות בעבודה המשותפת שלהם ועוד.

העדיפו עורך דין צבאי המתמחה בבעיה שאתם מתמודדים איתה

לרוב, חיילים מגיעים לבית המשפט הצבאי בעקבות מספר אירועים ספציפיים – אירועים הכוללים שתיית אלכוהול\ שימוש בסמים במסגרת השירות או בתוך בסיסי צה"ל, אירועים של הטרדה מינית על כל גווניה, אירועי אלימות חמורים, אירועי שימוש לא יאות בנשק, אירועי התעמרות ביחסי מפקד- פקוד ועוד.

ההמלצה שלנו היא ללכת עם עורך דין צבאי המתמחה בתחום האירועים בו אתם או הקרובים אליכם נשפטים. כשאתם עובדים עם עורך דין שמתמחה בבעיה שאתם נתקלתם בה אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים אצל אדם שראה כבר את כל מה שיש לראות באותו תחום בתוך מערכת המשפט הצבאית. אתם לא בטוחים מהי ההתמחות של עורך דין צבאי מסוים? אל תפחדו לשאול אותו.

העדיפו עורך דין צבאי שמציע גם ליווי רגשי

הליך משפט צבאי יכול להיות מאוד מורכב מבחינה נפשית, והוא שואב מכל מיוצג שהוא כוחות נפשיים רבים. עורכי דין צבאיים רבים מציעים ליווי רגשי מסוים על מנת לעזור לחיילים והחיילות המיוצגים אצלו עם הקושי הנפשי שמלווה את המשפט הצבאי. ייתכן ואתם חושבים שאתם לא תזדקקו לכך, אך אין לדעת כיצד ההליך המשפטי יתפתח ולכן חשוב לוודא שאתם בוחרים עורך דין שיוכל להיות לצידכם ולסייע לכם בכל התחומים, גם בתחום המשפטי וגם בתחום הרגשי שחשוב לא פחות.

בחרו עורך דין צבאי שאתם מרגישים שאתם יכולים לדבר אתו

אין מה לעשות, הליך משפטי צבאי יכול לקחת זמן רב מאוד והוא יכול להקשות מאוד גם על החיים שמחוץ למשפט. לכן, חשוב שתעבדו עם עורך דין שאתם מרגישים בנוח לדבר אתו ולשתף אותו. ככל שהתקשורת ביניכם תהיה כנה ופתוחה יותר כך תוכלו להיות בטוחים שהוא יודע עליכם כל מה שצריך והוא יוכל לייצג אתכם בצורה המהימנה ביותר.

בנוסף, תקשורת טובה תגרום לכם להרגיש מעט יותר בנוח בכל הסיטואציה המורכבת הזו ואולי לעבור אותה בצורה קצת יותר נעימה. עורך דין שקל לכם לתקשר אתו הוא עורך דין שירגיש יותר מחויב לסייע לכם ולעשות את המקסימום עבורכם, וכל העבודה תעשה קלה יותר לשניכם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('aa69630f-fd85-4d18-93c3-3a1fbd33cbb6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה