אדמה חקלאית למכירה – א.ב מוראנו

$(function(){setImageBanner('0dec5ea3-f014-464f-bac2-ec3dec5853fb','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

רכישת אדמה חקלאית למכירה היום יכולה להתברר כהשקעה הטובה ביותר בשנת 2021 נוכח מצב שוק הנדלן ומצב עתודות הקרקע בישראל. כידוע, אין הרבה קרקעות למכירה בישראל והתחלות הבנייה נעצרו בשנת 2020 בשל הקורונה. ההיצע לא גדל אך הביקוש עלה במעט באופן טבעי בשל גידול האוכלוסייה ובנוסף עלה מסיבה לא צפויה והיא הרצון של משפחות עירוניות לעבור לגור בישובים פחות צפופים גם במחיר של מרחק מהמרכז שכן לאחר הקורונה טרנד העבודה מהבית מאפשר לרבים לגור בשכונה מרווחת של בתים פרטיים ולא להצטרך לנסוע לעבודה שעתיים לכל כיוון כל יום תודות ליכולת לעבודה מהבית דרך ZOOM וכו'. בשל צירוף נסיבות זה, אדמה חקלאית למכירה עולה היום יותר מהצפי שהיה למחיר של אותה חלקת אדמה שנה קודם.

FREEPIK

חברת א.ב מוראנו מציעה מגוון קרקעות למכירה באזורי הביקוש בישראל, מוזמנים לפנות לפרטים וקביעת פגישה לא מחייבת להתאמת קרקע לתקציב ולמטרות ההשקעה שלכם

"הפוטנציאל של קרקע חקלאית – אנליסטים חוזים עלייה במחירי הקרקעות ב-2021"

לא צריך היה את הקורונה כדי לדעת שכל אדמה חקלאית למכירה תשיג תשואה גבוהה לאחר כמה שנים. החוכמה היא לא לדעת את זה אלא למצוא את העסקה הטובה ביותר בתחום. מציאת אדמה חקלאית למכירה על ידי א.ב מוראנו מספקת למשקיעים יתרונות רבים כמו:

  • תשואה גבוהה מהסטנדרט
  • אפשרות מימוש עסקה לטווח רחוק, קצר או בינוני
  • התאמה של הנכס או הקרקע למשקיעים פרטיים עם תקציב מגוון
  • מעטפת שירותים מלאה למשקיע המתחיל
  • שקיפות מלאה וליווי אישי לאורך כל הדרך

מחפשים אדמה חקלאית למכירה? פנו אל א.ב מוראנו ומצאו את חלקות האדמה הבטוחות ביותר להשקעה שעברו איתור ובדיקה מקיפה של כדאיות ההשעה בקרקע מבחינת הפיכת ייעוד הקרקע, הפשרת קרקע חקלאית, מיקם הקרקע ופוטנציאל ההשבחה של הקרקע, מגובה בנתונים ומספרים כמה שנים קדימה, כולל תוכניות מימון ועוד!

"אדמה חקלאית למכירה היא ההשקעה המובילה לשנת 2021!"

גם מי שאינו משקיע נדל"ן מכיר בערך פוטנציאל ההשבחה של אדמה חקלאית למכירה. קרקעות חקלאיות מקושרות בדרך כלל לאדמות שכולם יודעים שאינן מיועדות לבנייה או למגורים עדיין. החוכמה היא לזהות אדמה חקלאית למכירה במחיר מספיק נמוך ובמיקום מתאים, בשכונות שכבר נמצאות בבנייה למשל, כאשר ההנחה הלא פרועה שבעוד כמה שנים גם האדמה החקלאית שרכשתם תעבור לבנייה. זה תיאור המצב בצורה פשטנית אך חברת יזמות ושיווק קרקעות נדל"ן לא מסתפקת בזה ומשיג מידע לגביי תוכניות מתאר עירוניות ומדיניות וביכולתה להבין בצורה מדויקת יותר מה הסיכוי ומה לוח הזמנים להפיכת כל אדמה חקלאית למכירה, לאדמה בעלת פוטנציאל גבוה כאשר ידוע לכל משקיע נדל"ן: הפוטנציאל של קרקע חקלאית גבוה מאוד ובמידה ויש לכם סבלנות, הון עצמי ובחרתם את החברה הנכונה שתציע לכם פרויקטים רציניים, דרכם להצלחה ולהשגת תשואה גבוהה במכירת הקרקע בעתיד, גבוהה מבכל אפיק השקעה אחר.

אדמה חקלאית למכירה – א.ב מוראנו

חברת א.ב מוראנו מאתרת ומשווקת קרקעות למכירה במיקומים מבוקשים בישראל ומציעה ללקוחותיה מעטפת שירותים לכל משקיע. החברה מאתרת אדמה חקלאית למכירה ומבצעת את כל הפעולות הנדרשות על מנת לוודא שאותה אדמה חקלאית למכירה הינה בעלת פוטנציאל מכירה אמיתי ויש היתכנות רצינית להפשרת הקרקע והפיכת ייעוד הקרקע לקרקע מאושרת לבנייה, שכן רק אז ניתן ליהנות ממכירת הקרקע לקבלנים. בעולם הנדל"ן אדמה חקלאית למכירה היא פרויקט ארוך טווח שלא תמיד יוצא אל הפועל. מסיבה זאת קורים שני דברים: פוטנציאל התשואה על קרקע חקלאית שעדיין לא קיבלה אישור בנייה הוא גבוה בצורה משמעותית מכל תשואה אחרת בתחום הנדל"ן. דבר שני הוא שביצוע מכירה של אדמה חקלאית יכול לקחת זמן. המשמעות של זה היא שאם מצאתם אדמה חקלאית למכירה והחלטתם להשקיע בה, אתם צריכים להביא בחשבון שני דברים:

  1. פוטנציאל הרווח על אדמה חקלאית הוא הגבוה ביותר בתחום הנדל"ן
  2. זמן ההמתנה עד להוצאת העסקה לפועל על מכירת אדמה חקלאית יכול להגיע לכמה שנים

משקיעים מתחילים אשר רואים פרסומים על אדמות חקלאיות למכירה במחירים נמוכים לא מודעים לכך שבכלל לא ברור אם הקרקע שרכשו אכן תאושר בנוסף לבנייה וכך הם רוכשים הבטחה בסך הכול, שיכולה להפוך בקלות להשקעה על קרן הצבי או השקעה של חתום בשק. מהסיבה הזאת חשוב לדעת לאתר ולבחור אך ורק את הקרקעות שכבר הולכות לכיוון של אישור הבנייה. איך מאתרים כאלו קרקעות? נדרשים הבנה וניסיון של שנים בתחום, חושים חדשים, קשרים וגורמים מקצועיים נחושים ויחד עם חזון והשקעה כספית וסבלנות אפשר להבטיח שההשקעה לא תרד לטמיון ולקטוף את הפירות בסופו של דבר.

קשה להשקיע לבד בנדל"ן, קל יותר עם חברה רצינית ומנוסה – א.ב מוראנו

משקיע חסר ניסיון יכול לעשות טעויות רבות בבואו להשקיע בנדל"ן, החל מבחירת הקרקע הלא נכונה ועד הסתבכות עם עסקה שהיו סימני אזהרה שכנראה לא תצא אל הפועל. על מנת לנטרל את הסיכונים צריך להכיר אותם וזה בדיוק מה שחברת יזמות, שיווק ומכירת נדל"ן עושה. כל משקיע של א.ב מוראנו הוא למעשה שותף של החברה ורק אמון ושקיפות מלאים יכולים להוביל עסקת נדל"ן להשלמתה על הצד הטוב ביותר. אנו בוחרים נכסים וקרקעות ברמת היתכנות גבוהה ועושים את כל הפעולות הנדרשות כולל השגת ערבים ובטחונות כספיים, כך שבשום שלב כספי המשקיע אינו נמצא בסכנה.

מוזמנים לגלוש באתר חברת א.ב. מוראנו ולקרוא מידע מפורט על פרויקטים בעבודה, טיפים על סוגי קרקעות ואיך להשקיע בנדל"ן בצורה חכמה ועוד מאמרי תוכן בעולם הנדל"ן. כחברה מנוסה הקיימת בשטח שנים רבות א.ב מוראנו מכירה וראתה כבר הכול. אותנו אי אפשר להפתיע ולכן בבואכם לבחור חברת השקעות מלווה, תהנו מהניסיון שלנו ותוכלו להימנע מכל הטעויות שמשקיע מתחיל מבצע בתחילת הדרך. מתעניינים בהשקעה בנדל"ן פנו אלינו ונשמח לסייע ככל הניתן.

שוק הנדל"ן לאן – מה צפוי בשוק הנדל"ן בשנת 2021

שנת 2020 הייתה סיוט לסקטורים רבים במשק. למרבה הפלא דווקא בתחום הנדל"ן אפשר לראות שינוי מגמה מהיר מהצפוי ונישות אטרקטיביות כמו השקעה בקרקעות הפכו לוהטות בשל טרנד המעבר לעבודה מהבית והרצון של משפחות רבות לגור בישובים ובשכונות מרווחות של בתי קרקע ולא בעיר הצפופה. טרנד זה מביא ויביא עוד יותר בשנת 2021 את המחירים לעלייה וודאית שכן חוק הביקוש וההיצע הוא החוק המוביל בכל תחום מסחרי ועסקי ולבטח בתחום הנדל"ן, במיוחד בישראל בה מלאי הקרקעות מוגבל.

חברת א.ב מוראנו ערוכה לשנת 2021 וזיהתה את מגמות שוק הנדל"ן כבר באמצע 2020. אנו בטוחים שעזרתנו תוכלו למצוא השקעות נדל"ן מניב בעלות תשואה גבוהה וביטחונות מלאים וגם אתם תוכלו להיכנס לתחום השקעות הנדל"ן ברגל ימין.

תמיד חלמתם להשקיע בנדל"ן ולא מצאתם את ההזדמנות לכך? הנה קיבלתם הזדמנות בלתי צפויה אחת נוספת שאסור לפספס כי מכאן והלאה עם היפתחות העולם וחזרתו לשגרה מחירי הנדל"ן יחזרו לעלות כפי שעשו במהלך כל העשור האחרון בצורה מטורפת. אל תפספסו את ההזדמנות להשקיע בדיוק עכשיו. בהצלחה!

 

א.ב מוראנו - קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה