יש שוער בשער: אריאל הרוש חתם בהפועל באר שבע



אחרי פלונטר לא קטן, הפועל באר שבע הודיעה על החתמתו של אריאל הרוש. השוער סיכם ל-3 עונותאחרי פלונטר לא קטן, הפועל באר שבע הודיעה על החתמתו של אריאל הרוש. השוער סיכם ל-3 עונות

בסוף העונה שעברה נדמה היה כי עמדת השוער בהפועל באר שבע היא האחרונה שזקוקה לחיזוק, אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד. בתוך שלושה שבועות הסתחררה העמדה החשובה שלוש פעמים, החל מהפיצוץ עם גיא חיימוב, דרך הטרגדיה היוונית של אנסטיס ועד חזרתו של גורש להרכב – היום הגיע הסחרור הרביעי ובתקווה שגם האחרון.

אריאל הרוש. צילום: מועדון הפועל באר שבע

אריאל הרוש, שנבחר לשוער העונה החולפת בקפריסין, יהיה זה שיעמוד בין הקורות באצטדיון 'טוטו טרנר'. החתימה הגיעה לאחר שהותר ההסכם עם גיא חיימוב, שחתם במכבי חיפה. דודו גורש ישוב למשבצת השוער השני. ג'יאניס אנסטיס ישוחרר.

הרוש אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור לישראל ושמח לא פחות ללבוש את המדים של הפועל ב"ש. המועדון עשה שידרוג משמעותי מאוד בשנים האחרונות ואני בטוח שעם הקהל, האיצטדיון המדהים והשחקנים שיש כאן נצליח להמשיך בהישגים ולהגשים חלומות. מבחינתי חשוב מאוד לעבוד קשה, להשקיע הכל ולהחזיר על המגרש. מחכה כבר לאימון הראשון לפגוש את החברים לקבוצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה