אישום: ניסה לדקור את שחקני היריבה עם דגל הקרן



מהומה גדולה התפתחה במהלך משחק הנוער בין מכבי באר שבע לכפר קאסם. בשיאה: שחקן מכבי ב"ש ניסה לתקוף את יריביו עם דגל הקרן. הוא הורחק ל-6 משחקים

המשחק בין קבוצות הנוער של מכבי ב"ש לכפר קאסם בשבוע שעבר התנהל על מי מנוחות, עד הדקה ה-93. לוח התוצאות הראה 2:4 למכבי באר שבע והמשחק היה שניות מסיומו – אלא שאז התפתחה על המגרש מהומה שגרמה לכאוס גדול וכמעט לנפגעים חמורים.

על פי דו'ח שופט המשחק, לא הייתה כל סיבה נראית לעין לפרוץ המהומות. למרות זאת, המגרש הפך לשדה קרב. מי שדרדר את המצב היה שחקנה של כפר קאסם, אמיר בדיר. השחקן חבט בחוזקה בפניו של שחקן מכבי באר שבע, מוהנד אבו רקייק, ולאחר מכן גם בעט בו.

מאותו רגע, שדה המגרש נראה כמו בקרב המסורתי של ארגון ה-WWE, ה"רויאל ראמבל". מספר שחקנים ואנשי צוות היו מעורבים ובשיא האירועים – אותו אבו רקייק שהותקף, עקר את דגל הקרן ממקומו וניסה לתקוף באמצעותו את שחקני כפר קאסם. בסופו של דבר, העניינים נרגעו, למרות שאבו רקייק נותר סוער דקות ארוכות על כר הדשא.

השופטים הצליחו לרשום בפנקסם שלושה שחקנים כמעורבים מרכזיים באירוע: אמיר בדיר, מוהנד אבו רקייק ושחקן נוסף של כפר קאסם, מחמוד טחל.  שלושתם הורחקו אוטומטית לאחר המשחק בכרטיס אדום וגם הועמדו לדין משמעתי. בדיר ואבו רקייק ספגו עונש של הרחקה משישה משחקים, ואילו טחל יצא עם עונש "קל" של ארבעה משחקים בחוץ בלבד.

כבש, התגרה, הורחק

שחקנה של מ.ס באר שבע, גל סלומון, הורחק לשלושה משחקים. סולומון הואשם בהתנהגות בלתי ראויה בגין התגרות באוהדי עירוני אשדוד אחרי המשחק שנערך בין שתי הקבוצות. באותו משחק, סולומון כבש שער שוויון דרמטי וגם פנדל במהלך דו קרב הפנדלים, אך שני השערים לא עזרו לבאר שבע, שהפסידה.

הסיפור הזכיר לנו את הקרה הזה שקרה באקוודור (אסור להשוות):

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה