תיקו מאכזב בטרנר, ההכרעה - בשבוע הבא בקפריסין

$(function(){setImageBanner('fb9bb80c-2fa8-467b-abf5-ecfa09746c53','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע פגשה הערב את אנורת'וזיס פמאגוסטה הקפריסאית במסגרת סיבוב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. למרות ההתרגשות הגדולה של האוהדים לקראת המשחק, על כר הדשא לעומת זאת, מלבד מספר מצבים, לא נרשמו אירועים מיוחדים.

תיקו מאכזב בטרנר. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

נראה כי שתי הקבוצות גיששו במהלך 90 הדקות, כמעין משחק מקדים לקראת הגומלין בשבוע הבא בקפריסין. תיקו ללא שערים היא לא בדיוק התוצאה לה קיוותה הפועל באר שבע וניתן להבין אותה – כשבהרכב עלו שחקנים כמו – רמזי ספורי, דור מיכה ויוג'ין אנסה (שהיו נהדרים בשבוע שעבר מול ורצלאב), ניתן היה להסיק כי בפועל תצא באר שבע כשידה על העליונה, אך זהו אינו המצב.

אמנם היו גם רגעים טובים מאד, בהם ניתן היה לראות כי הקבוצה אט אט מתגבשת ליחידה התקפית מהירה ואיכותית בצורת המרובע ההתקפי של ספורי-מיכה-אנסה-יחזקאל. רביעיית ההתקפה של באר שבע ניפקה את רוב המצבים של הקבוצה, ונותר רק לקוות שבשבוע הבא זה יבוא גם לידי ביטוי בצורת שערים. חשוב לציין לטובה גם את משחק ההגנה של מיגל ויטור, אשר במספר פעולות חשובות הציל את הפועל באר שבע ממבוכה גדולה בחלק ההגנתי.

אירועי המשחק:

בדקה ה-11 הגיע המצב המסוכן הראשון של האדומים, כשאותו מיגל ויטור עבר בדריבל נפלא מספר שחקנים קפריסאיים, ומיד לאחר מכן הוציא התקפה מתפרצת שעברה מאנסה למיכה. מיכה מסר חזרה אל עבר אנסה, אשר בעט על שחקן קפריסאי שגלש לכדור ברגע האחרון.

דקה ה-23 – חילופי מסירות מהירות בין פטרוצ'י לאבו עביד, הובילו להגבהה לרחבה של האחרון אל עבר יוג'ין אנסה, אבל שוב כמו מקודם, בעט שחקן הכנף היישר על גופו של שחקן קפריסאי. בדקה ה - 30 הגיע המצב הכי מסוכן של באר שבע במחצית הראשונה – שוב זה היה אבו עביד, שהפעם העביר כדור עומק יפה לספורי, שבמסירה חדה אל רחבת ה-5 ניסה למצוא את אנסה ויחזקאל, הכדור הורחק על ידי ההגנה של אנורת'וזיס אל עבר פטרוצ'י שבעט ישר מעל השער. בדקה 37 קיבלה באר שבע בעיטה חופשית על סף הרחבה. ספורי בעט בצורה מעולה לפינה הקצרה, אבל השוער הגיע לכדור בקצות אצבעותיו. הכדור ניתז היישר לגופו של באריירו, אבל עף מעבר לשער. כמעט 1-0 להפועל באר שבע.

בדקה ה-44 הגיע המצב הראשון של הקפריסאים, והוא היה מסוכן ביותר במשחק כולו. לאחר בעיטה ראשונה לעבר השער שנהדפה על ידי אריאל הרוש, הגיע קייל לאפרטי לכדור החוזר, ומטווח של שבעה מטרים בלבד בעט היישר לקורה.

מחצית שנייה:

דקה 46 - המחצית השנייה נפתחה לא טוב מבחינת הפועל באר שבע, זאת לאחר שאותו לאפרטי שסיכן את השער בסוף המחצית הראשונה, קיבל כדור בתוך הרחבה ומזווית נוחה בעט חזק, אך מיגל ויטור היה במקום לבלום את הניסיון. בתחילת המחצית השנייה הורה רוני לוי לאנסה ויחזקאל להחליף מקומות, וזה כמעט מיידית הניב פירות, כשבדקה ה-51, יחזקאל עבר שחקן באגף השמאלי, ומיד שחרר בעיטה שנהדפה בידיים של לוריה השוער.

בדקה ה-58 ביצעה הפועל באר שבע את החילוף הראשון שלה, שכאלטון אקולסטה החליף את רמזי ספורי, לו היה משחק יחסית טוב. בדקה 69, לאחר כמה דקות מנומנמות מצד שני הצדדים, הכניס אקולטסה כדור חד מצד ימין אל עבר שגיב יחזקאל ברחבה, אבל גלישה טובה של שחקן הגנת אנורתוזיס מנעה בעיטה לשער. דקה לאחר מכן, כמעט שער עצמי של הפועל באר שבע, כשכדור שהוכנס לרחבה, פגע במיגל ויטור, ומשם עבר ליד הקורה השמאלית.

משחק מצוין של ויטור. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבעבדקה ה-72 ביצעה הפועל באר שבע חילוף כפול, כשתומר יוספי ואיתי שכטר נכנסו במקומם של דוידה פטרוצ'י ושגיב יחזקאל. המחצית השנייה המשיכה להיות חלשה, עד שבדקה ה-77, אקולטסה קיבל מסירה מדור מיכה באגף הימני, עבר שני שחקנים, ובעט כדור מסובב מעט מעל המשקוף של השוער הקפריסאי.  בדקה ה-83 הכניס רוני לוי למגרש לקול תרועות הקהל את רועי גורדנה ודנילו אספרייה במקומם של דור מיכה ויוג'ין אנסה שירדו אל הספסל. בשביל אספרייה זו הייתה גם הופעת בכורה במדים של הפועל באר שבע ובאצטדיון "טרנר".

בשבוע הבא תצא הפועל באר שבע לקפריסין, וחובת ההוכחה תהיה כולה עליה. ניצחון של האדומים יעלה אותה לשלב הבתים של המפעל השלישי בחשיבותו באירופה, מה שיכול להכניס לכיסה סכום כסף מכובד בהחלט. הפסד – וכל מערכת המועדון תעמוד למבחן שיכול לקבוע כיצד תיראה המשך העונה הכולה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b6c779d4-64a4-4fac-8666-0776cff8976e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה