תבואו, יש בירה: הפועל באר שבע בהודעה משמחת עבור האוהדים



הנהלת המועדון הודיעה באופן רשמי, כי החל ממשחק הבית הקרוב תחל מכירת בירות במתחם האוהדים. האם הם גם יצליחו לשמור על המשמעת?

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

בשורה משמחת עבור אוהדי ואוהדות הפועל באר שבע: החל ממשחק הבית הקרוב, תחל מכירה של אלכוהול עבור באי מתחם האוהדים שמחוץ לאצטדיון טרנר. 

בהודעה רשמית שפרסם עמוד הפייסבוק של המועדון נמסר: ''הבשורה שכל כך חיכיתם לה הגיעה. החל ממשחק הבית הקרוב, מתחם בירות יפעל כחלק ממתחם Fun4Fan. מהשעה 17:30 יעמדו לרשותכם דוכני מזון, מתוקים, שתייה וכמובן החנות הניידת עם מגוון מוצרי המועדון. מכירת הבירות תתאפשר למי שמלאו לו 18 (בהצגת ת.ז)''.

מדובר בהחלטה משמחת במיוחד, שמגיעה בהמשך לדיווחים על הקמתו של בר אוהדים עתידי שצפוי להיבנות בפאתי שטח האצטדיון. כך עלה לפי מידע שפורסם לראשונה בפודקאסט אוהדי הפועל באר שבע "וסרמיליה". על פי גורמים שמעורבים בנושא, נראה כי הבר צפוי להיפתח כבר העונה בתוך שטח האצטדיון, באזור שבסמוך לשער 3. הבר, צפוי לעבוד במשך כל ימות השבוע, כאשר בעתיד יש אפשרות כי במקום אף תיפתח מסעדה. 

טרם ברורים הפרטים המלאים, אך לפי המידע שהגיע לחברי הפודקאסט, נראה כי במדובר ביוזמה של מספר גורמים עסקיים בעיר בשיתוף עם עיריית באר שבע וחברת "כיוונים". כאמור, מזה שנים רבות שאוהדי הקבוצה משתוקקים למקום בו יוכלו להיפגש לפני משחקים במסוך לאצטדיון, ובו ניתן יהיה גם לרכוש אלכוהול. בישראל התופעה עוד נמצאת בחיתוליה, כאשר מלבד הבר שצפוי להיבנות בטרנר, באצטדיונים כמו "סמי עופר" בחיפה יש כבר שירות דומה עבור אוהדי הקבוצה.

חשוב לציין, כי בעוד במקום צפוי להימכר אלכוהול והכניסה אליו אמורה להיות מגיל 18, בישראל אין היתר למכור אלכוהול בתוך כותלי האצטדיון, זאת בניגוד לאירופה. למעשה, בעקבות אירועים אלימים שהתרחשו בחודשים האחרונים בכדורגל הישראלי, הוחלט בהתאחדות לכדורגל אף להחמיר עם האכיפה מסביב לאצטדיון ואף הועלה הרעיון כי אוהדים יעברו בדיקת "ינשוף" למציאת אלכוהול בדם. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה