שומרים על מומנטום כל הדרך לפסגה

$(function(){setImageBanner('934c2969-3912-49e9-a29d-93aca3d16d10','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

שוב ניצחון מלא אופי להפועל באר שבע, שאמנם הרבתה להחמיץ, אך גם השכילה לא לספוג כשצריך. עוד הופעה חלשה לרוקאביצה. בשבוע הבא - מפגש מסקרן מול העולה החדשה הפועל ירושלים

 

הבקיע גול ענק, ולא בפעם הראשונה - מריאנו בריירו. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבעהפועל באר שבע ניצחה הערב את מכבי פתח תקווה במשחק שכולו בסימן שימור - שימור השחקנים הפצועים דוגמת מיכה וטיבי, שימור היכולת הטובה של ספורי, גלזר, ויטור ובריירו כמובן, ומעל הכל - שימור המומנטום מהמחזורים האחרונים.

שתי הקבוצות עלו לכר הדשא, בידיעה שניצחון יכול להקפיץ את שניהם גבוה מאד במעלה הטבלה: את פ"ת מהמקום עשירי עד למקום החמישי, ואת באר שבע כמובן לפסגה. כבר מההתחלה ניתן היה לראות כי השחקנים באדום נמרצים מאד ואף מבינים את החשיבות של הצגת יכולת טובה ותפיסת המקום הראשון. אנסה ספורי ואספרייה נראו גדולים מאד על ההגנה של פ"ת, ואלמלא חוסר ריכוז, יכולה הייתה התוצאה להיגמר בפער הרבה יותר גדול.

יש לציין לטובה גם את עמרי גלזר, שלמרות חסרונו של הרוש, הראה לרוני לוי שיש על מי לסמוך בין הקורות. לעומתו, ניקיטה רוקאביצה שוב נראה מבולבל, כשהוא לא מצליח לעשות פעולות שהתרגלנו לראות אותו עושה בשנתיים האחרונות במכבי חיפה.

מהלך המשחק

בתחילת המשחק עלו השחקנים עם חולצות ורודות, זאת לציון חודש המודעות לסרטן השד שמצויין ברחבי העולם. מעבר לכך, בחצי השעה הראשונה לא נרשמו אירועים מיוחדים, שכן שתי הקבוצות התקשו לנהל משחק התקפה מסודר, להוציא שתי בעיטות של אספרייה בדקה ה-1 וה-20. הראשונה הגיעה ממרכז הרחבה תוך כדי גלישה, אך נהדפה בקלות על ידי יאנקו, כשהשנייה הגיעה ממרכז הרחבה ונבעטה אל מעל היציאה. כעשר דקות לאחר מכן, כמעט מצא ספורי את המסגרת עם בעיטה מסובבת שפספסה רק במעט את השער.

בדקה ה-33 נראה היה כי דווקא למכבי פ"ת יש את ההזדמנות לעלות ראשונים על לוח התוצאות. ריינשרייבר שרק לפנדל לאחר בעיטה שפגעה כביכול לויטור ביד. אך לאחר בדיקת var, ביטל השופט את החלטתו עקב צפייה בהילוך החוזר. החלטה טובה של ריינשרייבר שהראה (בניגוד גמור לשיפוט מהמשחק האחרון של באר שבע) שאפשר להחליט גם נכון במהלך המשחק עצמו.

לפני השריקה למחצית הגיע הרגע של מריאנו בריירו. כדור שהורחק בצורה רעה על ידי הגנת פ"ת, הגיע לקשר האחורי שעמד כ-20 מהשער. הארגנטינאי-ישראלי עצר על החזה, נתן לכדור לנתר פעם אחת על הדשא, ואז שיגר מהאוויר בעיטה מדוייקת במיוחד אל עבר הפינה הימנית של אריק יאנקו. שער יפייפה לבריירו ולא בפעם הראשונה העונה.

שחקני הקבוצה מציינים את חודש המודעות לסרטן השד. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מחצית שנייה

המחצית השנייה התחילה כמו שהסתיימה הראשונה - בלחץ מאסיבי של באר שבע במרכז המגרש, אך ללא הרבה הצלחה ביציאה קדימה בעת חטיפת הכדור. 

דקה 54 - כמעט שער עצמי למכבי פ"ת - אנסה חיפש את רוקאביצה בכדור עומק, הינדי התערב וכמעט נגח לשערו שלו, יאנקו הדף לקרן. מיד לאחר מכן, יאנקו שוב הציל את המצב, לאחר נגיחה של אנסה אשר הלכה למרכז השער. בדקה ה-60 הגיע ספורי למצב מצויין להבקיע את השני - אנסה השתלט על כדור בהתקפה מתפרצת, העביר שמאלה לספורי שביצע הקיפה ומצא עצמו לבד מול השער. האחרון השתהה עם הבעיטה יותר מידי זמן, ובעקבות כך הצליח לבעוט רק על אור בלוריאן. דקה עברה, ושוב ספורי. הפעם סובב הקשר (שגם לו הייתה הופעה ראויה לציון) כדור ליד הפינה הימנית של השער - שני מצבי ענק תוך דקה נגמרו ללא שער.

בדקה ה-68 עמרי גלזר הוכיח שהוא עירני לחלוטין - כדור עומק ראשון של מגן פ"ת לרחבה ניתז משחקן באר שבע אל עבר השער, וגלזר באינסטינקט מצויין הדף את הכדור הצידה. גם את הכדור השני של עוואד הדף השוער המחליף, שאם ימשיך להראות את כושרו הטוב, אולי לא יהיה שני ברוטציה להרבה זמן.

בדקה ה-78 איתן טיבי עלה לשחק לאחר היעדרות קצרה, כשמי שיורד לספסל הוא ניקיטה רוקאביצה, ששוב לא הצליח להשאיר את חותמו. בדקה ה-92 ב"ש הייתה חייבת להבקיע את השני - דדיה מצא את אנסה במרכז הרחבה לבדו. הקיצוני הגנאי בעט חזק, אך רק למרכז השער, שם הוא מצא את יאנקו שירד טוב והדף את הכדור. 

חילופים: 

דקה 63: דדיה במקום אבו עביד, יוספי במקום ספורי.

דקה 70: שכטר במקום אספרייה, קלטינס במקום פטרוצ'י

דקה 78 - איתן טיבי במקום ניקיטה רוקאביצה. 

בשבוע הבא תפגוש הפועל באר שבע את העולה החדשה ונועלת הטבלה - הפועל ירושלים. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f45d4da3-fc84-407c-8b6f-39c7b5e4861c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה