שאפו ענק: גאווה מקומית בגרנד פרי בקראטה בסלובקיה



משלחת לוחמות הקראטה המקומיות יצאה לתחרות אליפות אירופה בסלובקיה, כאשר מי שזכתה לעמוד על הפודיום היא תושבת מיתר, קורל עמוס

קורל עמוס על הפודיום. קרדיט - צילום פרטי

בסוף השבוע האחרון התקיימה אליפות הקראטה ''grand prix Slovakia'', במסגרתה השתתפו מעל 2,400 ספורטאים מ-24 מדינות. בין המשתתפים, ניתן היה למצוא אלופי אירופה, אלופי עולם ואף מדליסטים אולימפיים.

כאמור, עבור חלק מהמתחרים - מהווה התחרות קריטריון להשתתפות באליפות אירופה לבוגרים שתתקיים בחודש הבא בספרד. כאן מהדרום, נשלחה נציגות מרשימה, כאשר מהיישוב מיתר יצאה משלחת של ספורטאיות שעבור רובן, מדובר בפעם ראשונה בתחרות בינלאומית בסדר גודל כזה. בין הנציגות, ניתן היה למצוא גם את קורל עמוס הוותיקה והמנוסה.

מוטי אשכנזי, מאמן הקבוצה, סיפר לבאר שבע נט: "עבור המשתתפות הצעירות היתה זו חשיפה לרמה הבינלאומית והתנסות בחוויה שמטרתה להעצים. אבל לקורל היתה מטרה מאוד ברורה והיא המדליה. בדיוק לפני שנה באותה תחרות היא הגיעה לשלב גבוה אך הפסידה. השנה באנו נחושים יותר ומוכנים יותר והמטרה הושגה.

בשלב הראשון עלתה עמוס בניצחון טכני בהגרלה. בסיבוב השני היא ניצחה את הסלובקית 2-0 ובשלב חצי הגמר, נפגשה עמוס עם האלופה מהשנה שעברה. הקרב, אשר היה צמוד לאורך כל אורכו, הסתיים בניצחונה של הסלובנית 2-1. בכך, נשאר לעמוס קרב על מדליית הארד במקצה התנחומים. בקרב זה התמודדה הלוחמת הוותיקה מול יריבה מהונגריה ולאחר קרב צמוד ולחוץ תחת עידוד מסיבי של קהל הונגרי - הצליחה קורל לנצח בתוצאה 1-0.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה