רשמית- אלונה ברקת נפרדת: "אי אפשר להתגבר על מה שהלך לאיבוד- הלב והנשמה"

$(function(){setImageBanner('1633edf7-576d-461c-a62a-8ec92aa5e397','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

עכשיו זה סופי, אלונה ברקת הודיעה היום שהיא נפרדת מהפועל באר שבע אחרי 13 שנים. אסי רחמים יהיה המנכ"ל עד תום העונה ונאמן הקבוצה עו"ד יונגר יו"ר המועדון. אלונה נפרדת: "הפועל באר שבע הייתה ונשארת של האוהדים"

למרות הרצון מצד האוהדים והקמפיין שעשו בניסיון להשאיר אותה, למרות החרטה של השחקנים והבקשות שתחזור, הבוקר (שני) אלונה ברקת הודיעה באופן סופי שהיא עוזבת את הפועל באר שבע. אלונה ברקת עמדה בראש המועדון הדרומי במשך 13 שנים, כשהביאה אותו לתור הזהב של 3 אליפויות רצופות והישגים רבים באירופה. ההחלטה להיפרד באה, כזכור, בעקבות סירוב השחקנים לקצץ 30% משכרם עד תום העונה הבאה לאור המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה.

המשמעות היא שהנאמן, עורך דין יצחק יונגר, יקבל ייפוי כוח לנהל את הקבוצה עד תום העונה ולאחר מכן ביחד עם דירקטוריון עצמאי שימונה מתחילת העונה הבאה וינהל את המועדון ללא מעורבות אישית שלה, עד למציאת רוכש. הנאמן והדירקטוריון יגבשו תכנית להכנת הקבוצה לעונה הבאה תוך איזון תקציבי, באופן שיאפשר את מכירת הזכויות לרוכש החדש. לפחות עד לתום העונה הנוכחית ישמש אסי רחמים כמנכ"ל המועדון והנאמן עו״ד יצחק יונגר כיו"ר המועדון. למרות שהחליטה להיפרד, הבטיחה אלונה ברקת, כי בכפוף ליישום תכנית תקציבית מאוזנת היא תעניק למועדון תרומה כספית בהיקף של 5 מיליון שקלים. בנוסף, הדירקטוריון יידרש לאתר רוכש או רוכשים ולהכין את הקבוצה להעברה לבעלים החדשים.

אלונה ברקת צילום: זאב דיקמן

השחקנים אמנם הודיעו - לאחר ששכרו עורך דין ויצאו למאבק - שהם מקבלים את המתווה, אבל לדברי אלונה ברקת הסירוב הראשוני הוכיח לה שאין יותר אמון בינה לבין השחקנים והוביל למסקנה שעליה לסיים את דרכה במועדון ולהעביר אותו לידי בעלים חדשים. יחד עם זאת מסרה אלונה ברקת שהיא מודה לנאמן ולשחקני הקבוצה שהגיעו להבנות בדבר מתווה הקיצוץ לעונה זו.

 

בפוסט שפרסמה לאוהדים כתבה אלונה ברקת:

"אוהדים, עובדים ושחקנים יקרים,
אני רואה את המאמצים של רבים מכם לחזור בי מהחלטתי ואני בהחלט מעריכה את זה.
לאחר התלבטות ומחשבה הגעתי למסקנה סופית שעלי לעזוב, לשחרר את המועדון ולהמשיך לדרך חדשה.
חשוב לי להבהיר שלא החלטתי את מה שהחלטתי כדי לכופף את הידיים של אף אחד. נתתי הצעה שהייתה מהנדיבות בליגה ובמשק בכלל ובדרך הבנתי ברגע אחד את מה שהיה עלי להבין הרבה קודם - שאיבדתי את חדר ההלבשה.
אני ציפיתי שהשחקנים יתנו בי אמון ויבינו שאני פועלת לטובת המועדון ולטובתם האישית. הם בחרו אחרת שכרו מיד עורך דין ונערכו למאבק. זו כמובן זכותם ובחירתם. רק לאחר מספר ימים בהם הפעילו לחץ בכל חזית אפשרית כדי שאוותר על התוכנית, השחקנים העבירו לידי מסמך רשמי עם החתימות שלהם על מתווה החרום שהצעתי כדי לצלוח את משבר הקורונה. אני מאוד מעריכה את הצעד הזה אבל אי אפשר לאחות את שבר חוסר האמון ולהתגבר על מה שהלך לאיבוד – הלב, הנשמה והערבות ההדדית.
הסתכלתי לאחור על השנתיים האחרונות והבנתי שהאירוע הזה מבטא היטב את אובדן ״הביחד״ ולא רק של השחקנים שתמיד אפיין אותנו, את הנשמה והתשוקה שתמיד הצעידו את המועדון קדימה להשיג יותר עם פחות, את האמון והנכונות לפעול יחד גם בעתות משבר. הבנתי שלא אוכל להמשיך ולהנהיג את המועדון במצב שהגענו אליו.
בצד הפירגון הרב שמעתי גם את הביקורות.
אז לא חיפשתי לברוח, לא חיפשתי לנצל את המצב ולא איבדתי את היכולות הכלכליות להמשיך במסע הזה. מה שכן איבדתי זה את האנרגיות לבנות את הכול מחדש. כמו שאתם יודעים, הפועל באר שבע תמיד הייתה ותמיד תהיה הרבה יותר מכדורגל עבורי ועבור משפחתי. זה מסע שדורש תשוקה ואנרגיות גבוהות, וברגע שהן אוזלות, אסור לזייף, צריך פשוט לשחרר ולהמשיך הלאה.
מעבר להתחייבויות לעונה הנוכחית, כדי לסייע לנאמן להביא את המועדון לאיזון תקציבי התחייבתי בנוסף על ה 6.5 מיליון ₪ שאני משאירה למועדון בעבור מכירות שחקנים שכבר בוצעו בעבר, גם על מתן תרומה כספית חד פעמית בהיקף של 5 מיליון ₪ שמיועדים למטרה זו.
אני פונה לכל גורמי המועדון מבחוץ ומבפנים להתאחד, לתמוך ולדחוף קדימה. זו לא עת לשנאות ולמלחמות אלא עת לאהבה ולערבות הדדית.
אני מודה לכולם על 13 שנים מופלאות – לשחקנים, למאמנים, לצוותים, לעובדים, ליעקב טרנר ורוביק דנילוביץ ושאר אנשי העירייה, וכמובן לכם האוהדים המסורים. הפועל באר שבע מעולם לא הייתה שלי, היא הייתה ונשארת של האוהדים. תמיד אמרנו שהמועדון גדול מכל שחקן – הוא גדול גם מכל בעלים.
אני יודעת שאתם האוהדים תמשיכו לתמוך במועדון ביתר שאת כדי שהפועל באר שבע תדע ימים יפים גם בעתיד. אני אוהבת אתכם בכל ליבי ותמיד תישארו עבורי עמוק בנשמה בכל אשר אפנה.
באהבה, אלונה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('228e0e26-2888-4525-b7cd-c69b974c7e3c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה