רוני לוי - "אני כל כולי מפוקס בהפועל באר שבע ובהצלחה של הקבוצה"

$(function(){setImageBanner('9f18ed0d-7453-4a92-918b-62fc2d9304a2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע תפגוש ביום ראשון הקרוב את בני סכנין, במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל. מוליכת הטבלה תחזור לטרנר, וכאמור תפגוש את הקבוצה מהמקום החמישי, שבמחזור האחרון נחלה תבוסה קשה – 6:0 למכבי חיפה. לוי הגיב לדיווחים על התעניינות מקבוצות ברומניה - "אני לא אחראי לפרסומים, לא בארץ ולא בחו"ל"

"לא אחראי לפרסומים". קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבעאז הפועל באר שבע תפגוש את שרון ומימר וחניכיו, כשברקע המשחק עלו דיווחים בימים האחרונים על הצעות לרוני לוי ולרמזי ספורי, מרומניה ומדובאי בהתאמה. כמו כן, לבאר שבע יש גם קוף קטן שהיא צריכה להוריד מגבה: הקבוצה לא ניצחה את סכנין מ-2018, וביום ראשון בטרנר, עם הקהל שידחוף אותה קדימה, לא מן הנמנע שנראה את הרצף השלילי נשבר.

היום (ה') במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, הגיעו המאמן רוני לוי וחלוץ הקבוצה שגיב יחזקאל לענות על מספר שאלות. על החזרה הביתה לטרנר אמר רוני לוי – "אנחנו תמיד אוהבים לחזור הביתה, במיוחד עם ניצחון. יש לנו הרגשה נהדרת שהקהל כאן איתנו בטרנר, ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה וניתן להם סיבה לשמוח". לגבי המשחק הקודם בין הקבוצות בספטמבר, שכאמור נדחה עקב תקלות באצטדיונה של סכנין אמר המאמן – "כן, בסיבוב הראשון היה מאד קשה עם כל הסיטואציה סביב המשחק, אבל אנחנו מאחורי זה. סכנין קבוצה מאד חזקה וקשה ואנחנו מתכוננים למשחק מאד קשה בבית שלנו. יחד עם זאת יש לנו את הרצונות שלנו והשאיפות שלנו. אנחנו גם קבוצה טובה ונעשה הכול כדי לנצח את המשחק".

לפני מספר ימים התפרסם דיווח לפיו הוצע למאמן חוזה מקבוצה ברומניה. על כך אמר לוי – "אני לא אחראי לפרסומים, לא בארץ ולא בחו"ל. אני כל כולי מפוקס בהפועל באר שבע ובהצלחה של הקבוצה, ולא בשום דבר אחר". לוי נשאל גם לגבי רמזי ספורי, שעל פי הדיווחים, לו לעומת זאת יש הצעת עתק מדובאי – "ראשית רמזי עושה שנה טובה מאד, ואנחנו גאים שלשחקנים שלנו יש ביקוש. אבל כל דבר והזמן שלו, ואני חושב שרמזי מבין זאת טוב מאד. עם זאת, הוא מרוכז בקבוצה, והוא יעשה הכול בשביל ההצלחה של הקבוצה".

לגבי סכנין, אותה ב"ש לא ניצחה מ-2018: "ראשית אני לא חושב שה-6 שקיבלו חיפה משקף, כי הם שיחקו במשחק בית שהוא כמו משחק חוץ. אני מאמין שהם יבואו עוד יותר מרוכזים למשחק נגדנו, ואנחנו מעריכים אותם מאד, ונעשה כל מה שצריך לנצח את המשחק".

"חשוב לי להוכיח שאני ראוי לשחק במדים של הפועל באר שבע". קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

גם חלוץ הקבוצה שגיב יחזקאל הגיע למסיבת העיתונאים, ותחילה הוא נשאל למה הוא לא אוהב להתראיין – "אני אוהב להראות את הדברים הטובים שלי על הדשא, ואני פחות אוהב לדבר על עצמי". על היכולת המנטלית של יחזקאל, שלא אחת בקריירה נשמעו טענות לגבי מימוש היכולת שלו על המגרש אמר החלוץ בן ה-26: "לשחקן כדורגל לא הכול הולך חלק, כמו שאנחנו רוצים. אתה עובד ופתאום דברים משתנים בדרך. אז אני עובד קשה, ודורש מעצמי הרבה ואני מקווה שהעונה זה יקרה".

יחזקאל נשאל לגבי הסכומים אשר בזמנו שילמה עליו מכבי תל אביב (800,000 דולר) והאם כעת מדובר בצומת חשוב בקריירה שלו – "כל שנה היא צומת חשוב בקריירה שלי. אני לא מתעסק במה שהיה לי אז. אני כעת שחקן של הפועל באר שבע, וחשוב לי להוכיח שאני ראוי לשחק במדים של הפועל באר שבע. אני עושה זאת מאימון לאימון, אני עובד קשה מתאמן טוב ולאט לאט אני מאמין שנראה את התוצאות על הדשא".

על הסטטיסטיקה הדי דלה שלו מתחילת העונה אמר שגיב - "יושב עליי שלא כבשתי, אבל אם אני אביא את זה למשחקים, ואנסה שהדברים יבואו בכוח, אז זה לא יקרה כמו שאני רוצה. אז אני מעדיף להתרכז בעבודה קשה ובאמת לתת את המאה אחוז שלי, ואני מאמין שהדברים יבואו מעצמם".

יחזקאל נשאל גם לגבי היכולת הטובה שהוא מראה לאחרונה, יכולת שבעקבותיה פותח החלוץ בהרכב במשחקים האחרונים – "התחלתי את העונה טוב ונפצעתי. הייתי כמעט שלושה וחצי חודשים בחוץ, וחזרתי להתאמן. יש תחרות חזקה מאד בהפועל באר שבע, ויש חדר הלבשה טוב, עם שחקנים טובים. אנחנו מתחרים על ההרכב וזה חלק מהכדורגל, ואני שמח שיש לי עם מי לעבוד. אבל בסופו של דבר יש מאמן והוא מחליט למי לתת לשחק". על המשחק הקרוב – "אנחנו עובדים כל שבוע מאימון לאימון. אנחנו רוצים להגיע למשחק הקרוב ולשמור על המומנטום הטוב שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('c5856e46-875c-4237-aefc-aa9c8a296f4a','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה