קריאות "תתפטר" ושריקות בוז צורמות - תיקו דרמטי במיוחד בטרנר

$(function(){setImageBanner('882f11e4-bf88-4d41-bfb8-e2328833fa0e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

משחק לא קל בכלל להפועל באר שבע הסתיים בצורה הכי דרמטית שאפשר. שריקות בוז לאורך רוב דקות המשחק מצד הקהל הבאר שבעי לוו בקריאות לרוני לוי להתפטר.

קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבעהפועל באר שבע פגשה הערב (ש') את נועלת הטבלה מ.ס אשדוד, כשהיא יודעת שהלחץ מהקהל לא עומד בדיוק לטובתה. במשך רוב דקות המשחק החזיקה באר שבע בכדור, אך עם זאת מצאה את המסגרת רק בדקה ה-89, אז דחק ניקיטה רוקאביצה את הכדור לאחר קרן. 

בתחילת המשחק העניקה אלונה ברקת פרחים לשחקן הקבוצה לשעבר, נאור סבג. אם זאת, צרמה במיוחד לעין העובדה כי לא התבצע שום אירוע זיכרון לכבודו של מאמן הקבוצה האגדי אמציה לבקוביץ' ז"ל, שנפטר ביום חמישי האחרון.

על כר הדשא, לא הצליחו שחקניו של רוני לוי להתעלות במיוחד על שחקני היריבה, ולמרות החזקת כדור דומיננטית לאורך כל המשחק, לא הצליחה באר שבע באמת לשחק כמי שמובילה את טבלת ליגת העל. בעקבות התיקו, ולאור העובדה שהפועל חיפה מובילה על בני סכנין (נכון לכתיבת שורות אלה), ירדה הפועל ב"ש אל המקום השני.

בסיום נשמעו קריאות "תתפטר" לרוני לוי, זאת בנוסף לשריקות בוז לאורך דקות רבות של המשחק. כעת יוצאת ליגת העל לפגרת נבחרות ושזרוע של שלושה שבועות, מה שאולי ירגיע קצת את הרוחות בין הקהל לקבוצה. במשחק הבא תצא ב"ש אל הצפון הרחוק, לפגוש את קריית שמונה, אשר ירדה למקום האחרון בעקבות תוצאת התיקו של אשדוד הערב.

מהלך המשחק

כבר בדקה הרביעית זכתה אשדוד בכדור חופשי קרוב לרחבה של הפועל באר שבע. טום בן זקן ניגש לבעוט את הכדור, ולא פספס בהרבה את המסגרת. כמעט 1-0 לאשדוד כבר בפתיחת המשחק.

באר שבע המשיכה להיראות מעט חסרת כיוון בפתיחה, כשלמעט מסירת רוחב מסוכנת של אספרייה, לא הראו השחקנים באדום יותר מידי מהלכים ששווים אזכור.בדקה ה-22 אשדוד עלתה על לוח התוצאות, לאחר שכדור קרן גרם לבלבול ברחבת באר שבע, שלבסוף הגיע הכדור לבלם סבטקוביץ' שהשתלט, הסתובב ובעט חזק לרשת. 1-0 די מוצדק לאשדוד.

לא הרבה התרחש במחצית הראשונה, מה שגרם לאוהדי הפועל באר שבע לשרוק בוז לשחקני הקבוצה על היכולת החלשה. המצב האמיתי הראשון שנזקף לזכות האדומים הגיע רק בדקה ה-41, לאחר לחץ גבוה על הגנת אשדוד, הגיע הכדור לספורי שמחוץ לרחבה בעט כדור שעבר רק ליד הקורה של ג'ראפי.

שתי דקות לאחר מכן, ב"ש הייתה חייבת להשוות את התוצאה – כדור שנמסר לאיזור הרחבה מצד שמאל, הגיע שוב לראמזי ספורי, שמ-7 מטרים החמיץ מצב שהיה חייב להיגמר ברשת. וכך אל המחצית הראשונה ירדה אשדוד עם יתרון של 1-0.

דור מיכה. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבעמחצית שנייה

כבר במחצית ערך רוני לוי חילוף כפול, כשאנסה ויוספי נכנסו במקומם של גורדנה ומיכה. בעקבות כך עבר אספרייה חזרה אל הכנף הימני, כשיוספי צוות במרכז הקישור לצד בריירו וספורי.

המחצית השנייה התאפיינה בהמון גישושים, כשאף אחת מהקבוצות לא הראתה ניצוצות של כדורגל. בדקה ה-62 עוז בילו שזה עתה נכנס, בעט נפלא מחוץ לרחבה, גלזר היה עירני והתעופף באוויר על מנת להדוף את הכדור ממש מחיבורי השער. דקה לאחר מכן ערך לוי עוד חילוף כפול, כשהפעם נכנסו איתי שכטר ורותם חטואל, שלא זוכה להרבה הערכה מצידו של המאמן. החילוף גרר אחריו שריקות בוז בכל רחבי האצטדיון, זאת בגלל שמי שירד לספסל חוץ מאספרייה, היה השחקן הכי טוב של ב"ש על הדשא – רמזי ספורי. באר שבע לא בעטה אפילו פעם אחת לשערה של אשדוד, נתון עגום בהתחשב בהרכב ההתקפי איתו עלתה הקבוצה לשחק.

ואז בדקה ה-89 הצליחה סוף סוף הפועל באר שבע לבעוט למסגרת, והפעם זה גם הסתיים בשער שוויון דרמטי. קרן של באר שבע נחתה בתוך רחבת החמש של אשדוד, וכך בתוך הערבוביה, הגיע הכדור אל ניקיטה רוקאביצה, שמשני מטרים דחק את שערו השני העונה. המון מזל לשחקניו של רוני לוי שלא הראו יכולת טובה במהלך רוב דקות המשחק, בלשון המעטה.

ואם לבאר שבע היה מזל גדול, דווקא אשדוד היא זאת שיכולה הייתה לצאת עם ידה על העליונה. בדקה ה-94 קיבל פיראס אבו עקל כדור מאור איבנרום, וממספר מטרים בעט את הכדור גבוה מעל השער של עומרי גלזר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7b282e10-29e1-4533-b396-dad882c2c2c6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה