פיני חדידה מבאר שבע שוב לוקח אליפות: "אני משתדל להתחרות בחזקים ביותר"



גאווה לבאר שבע: פיני חדידה זכה באליפות אירופה לותיקים 'מסטר בגוגיטסו' - תחרות בינלאומית של ארגון jjif שהתקיימה שבוע שעבר בנהריה. פיני ייצג את ישראל וניצח את המועמדים מצרפת ורומניה במשקל פתוח מעל מאה קילו.

צילום: שי איידין

באר שבע על המפה: פיני חדידה (49) מבאר שבע הוכיח שוב שלגיל אין משמעות לניצחון, כשבשבוע שעבר, שוב, קטף את המקום הראשון באליפות אליפות ארופה לותיקים מסטר בגוגיטסו - תחרות בינלאומית שהתקיימה השנה בארץ בנהריה של ארגון jjif , שבה פיני ייצג את ישראל ואת עיר הולדתו, באר שבע, ואף גבר על מועמדים חזקים מצרפת ורמניה במשקל פתוח מעל מאה קילו. תעשו כבוד.

פיני, מה הכונה ותיקים מסטר בגוגיטסו?
"אצלנו בגוגיטסו יש קטגוריות גיל ואני מתחרה במסטר גילאי 40 פלוס. הפעם היינו ארבעה מתחרים, אחד פרש ונותרנו שלושה: הצרפתי, הרומני ואני. הפעם לא הצלחתי לחתוך משקל, בדרך כלל אני מתחרה עד 100 ופה עליתי במשקל פתוח, שזו הקטגוריה הכי כבדה."
התאמנת הרבה פני הזכייהנ?
"לתחרות הזאת באליפות ארופה בגוגיטסו של איגוד jjif התאמנתי כחודש לפני התחרות.האימונים כללו אימונים מקצועיים גוגיטסו, ג'ודו משקולות וריצה. זכיתי המון פעמים בתחרויות ומה שריגש במקרה הזה במיוחד 
זה שהפעם התחריתי במסגרת נבחרת ישראל והשמיעו את התקווה בפודיום. מעמד מאוד מרגש לייצג את המדינה".
 
פעם ראשונה שאתה עומד מנצח כשברקע הימנון התקווה?
"בדרך כלל אני מתחרה בארגונים שונים כמו ibjjf  uae jjif ושם לא משמיעים המנונים. זה לא מונע ממני להוציא את דגל ישראל בפודיום".
מה הסוד מבחינתך לניצחון?
"כדי לנצח טורניר כזה חייבים להשתמש באסטרטגיה נכונה, לזהות מה חזק ומה חלש אצל היריבים ולנצל את זה נגדם. האתגר הבא זו אליפות עולם בואגס של הארגון החזק ביותר בעולם ibjjf בחודש ספטמבר ובנובמבר אליפות עולם באבו דאבי של ארגון uaejjif".
מרגיש שלא אמרת את המילה האחרונה?
"אני עדיין מרגיש שאני יכול להתחרות ויש לי עוד מה להציע. אני אמשיך כל עוד אני יכול".
ומה אתה עושה ביום יום?
"כיום אני מורה בתיכון זילברמן בבאר שבע ובערב ממשיך לאמן במועדון שלי בגאולים 36 בבאר שבע, קבוצה קטנה ואיכותית של ספורטאים. אני מתכנן לחזור ולאמן ילדים, כי ילדים הם העתיד של הספורט. 
הסיכוי היחידי להביא ספורטאי לרמה בינלאומית היא להתחיל בגיל צעיר".
ומה הבעיה העיקרית שאתה רואה בתחום של הספורט שלך?
"אחת הבעיות העיקריות של הספורט שלי הם ריבוי האיגודים ויש ביניהם המון פוליטיקה, זו הסיבה שהוא לא אולימפי. כל איגוד עושה אליפות עולם ואירופה משלו, ספורטאי יכול בשנה להתחרות בשלוש אליפויות אירופה של ארגונים שונים ואני משתדל להתחרות בחזקים ביותר".

צילום: שי איידין

צילום: שי איידין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה