עם הפנים לגביע: הפועל ב"ש חוזרת מהכרמל עם הפסד 4:1 מאכזב



האדומים, ללא גורדנה וויטור - אמנם פתחו חזק, אף ספגו שני שערים כבר במחצית הראשונה ושוב חזרו מסי עופר בלי ניצחון. עומאר כבש את אחד משערי העונה

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע/זאב דיקמן

הפועל באר שבע תרצה לשכוח את הערב הנוכחי, ארבעה ימים לפני חצר גמר גביע המדינה: האדומים מהנגב פגשו את מכבי חיפה, רצו לצמצם את הפער לנקודה אך ספגו 4:1 כואב.

באר שבע הודיעה כבר לפני המשחק שגם מיגל ויטור וגם רועי גורדנה לא יהיו כשירים, כאשר גם הלדר לופס כמובן מורחק. ברדה פתח שוב עם שלישיית בלמים, כאשר את האמצע תפסו פוקו ואליאס. בחוד פתח תורג'מן לצד ספר, כאשר חטואל סופסל.

בתחילת המשחק עוד היה נראה שבאר שבע הגיעה עם מטרות ברורות, כאשר לחץ כבד על ההגנה של חיפה הובילו למצב ראשון מאיים של אנטוניו ספר. עם זאת, בדקה ה-25 הגבהה של סק מצאה את הראש של דין דוד, ששוב כבש נגד באר שבע. 5 דקות עברו, וטעות נוראית של מריאנו באריירו הובילו לשני של דוד שהעלה את מאזנו ל-14 שערי ליגה.

במחצית השנייה ברדה ניסה לעשות שינויים, העלה את גנאח, עומאר וחטואל אבל זה לא עזר. אור דדיה כבש שער עצמי לאחר הגבהה של רפאלוב, דין דוד החמיץ מול שער ריק ולאחר מכן פודגוראנו נעץ את הרביעי. דקה לסיום אימראן עומאר כבש שער מדהים מ-30 מטרים, אשר יתחרה על אחד משערי העונה - אבל זה כמובן רק המתיק מעט את הגלולה המרה ותו לא.

ברביעי תפגוש באר שבע את מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה, כאשר במועדון יקוו לקבל את כל השחקנים הפצועים בחזרה ולשים את ההפסד מאחוריהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה