עוד הפסד לבאר שבע מול תל אביבית: הפעם, 83:95 להפועל



ערב הגנתי לא טוב הסתיים בהפסד - 83:95 להפועל ת"א, שפתחה פער דו ספרתי במהלך המחצית הראשונה ושמרה עליו עד לסיום. בשישי: מארחים את הפועל ירושלים

קרדיט - לירן מולדובןאחרי ההפסד למכבי ת"א בתחילת השבוע - האדומים הפסידו הערב בהיכל "קבוצת שלמה" להפועל ת"א, שטיפסה חזרה למקום הראשון - 83:95. בשישי, מארחים בהיכל את הפועל ירושלים.

נראה שהחבורה של ליאור ליובין מתקשה לתפוס גובה. למרות שבליגה הבלקנית האדומים מפרקים בהפרשים גבוהים, בליגה הדברים הולכים קצת יותר קשה. אמנם קליל אחמד, כהרגלו, הופיע וסיפק ערב קליעה מרשים: אבל קשה שלא לשים לב לקושי של הקבוצה מבירת הנגב להגן ולשמור בצבע.

מהלך המשחק

ת"א פתחה בחמישייה עם ג'ייקובן בראון, גיל בני, אקסבייר מנפורד, תומר גינת וצ'ינאנו אונואקו, באר שבע עם נטע סגל, דייויד אפיאני, חואקין שוכמן, בן מור וגרג וויטינגטון. הפתיחה הייתה כולה של אונואקו, שקלע את שלושת הסלים הראשונים במשחק בצבע ושלח את ליאור ליובין לפסק זמן מהיר אחרי דקה וחצי, בפיגור 6:0. מור העלה את האורחים על הלוח בשלשה, אלא שבראון המשיך להזין את הגבוהים גינת ואונואקו, שברחו ליתרון 5:12 באמצע הרבע. וויטינגטון וסגל הריצו את באר שבע ל-7 נקודות ללא מענה, אלא שהמקומיים חזרו לרוץ במגרש הפתוח והגיבו מהר עם 8 נקודות ללא מענה, כולל של עידן זלמנסון שנכנס מהר לעניינים, 12:20. קאליל אחמד החזיר את האורחים לעניינים, אבל זלמנסון בסל ועבירה ובראון בשלשה – הסל הראשון של התל אביבים מחוץ לצבע – קבעו 16:25. רועי פריצקי הצטרף לרשימת הקלעים מהקו, לפני שג'יי.פי טוקוטו שלח את מנפורד לעוד סל במתפרצת, 18:27.

אחמד ושוכמן קצת מיזערו נזקים בתחילת הרבע השני, בר טימור השיב עם רצף פעולות מצוינות, טוקוטו התחיל את השואו טיים ושלשה של אדם אריאל קבעה 24:34. מור וטוקוטו המשיכו לזעזע את הטבעות, טימור צלף מעבר לקשת ואונואקו בסל נוסף ואסיסט לאריאל בתן ולך יפה קבע 24:43 באמצע הרבע השני. טימור סגר ריצת 0:11 מהקו, שוכמן קטע את הבצורת בשלשה וקליעות עונשין של אפיאני ואחמד צימצמו במעט, אבל טימור וגינת לא ממש התרשמו והמשיכו לקלוע בקלות, 33:50. פעולות יפות של אפיאני ומור שלחו את דני פרנקו לדבר עם חניכיו, אונואקו חזר לראש רשימת הקלעים עם ג'אמפר קל וטיפ אין שהביא אותו ל-14 נקודות וסגר את המחצית ביתרון 37:54.

וויטינגטון התחיל טוב את המחצית השנייה וביחד עם אחמד קצת צימצם טווחים, אונואקו המשיך לקלוע בצבע ועם סל ועבירה וגם שלשה הגדיל ל-43:61. וויטינגטון ושוכמן שיפרו את האחוזים מדאון טאון, מנפורד בדקות מצוינות בהתקפה שמר על הפער בסיועם של בני ואריאל, אבל צליפות נוספות של שוכמן ואיגור קולשוב הורידו ל-72:61 בלבד. 6 נקודות רצופות של זלמנסון עצרו את המומנטום הבאר שבעי, פריצקי הגיב בסל יפה אבל טימור חתם את הרבע בשלשה, 63:81.

אחמד וגינת החליפו סלים בתחילת הרבע הרביעי, האורחים קצת שיפרו את ההגנה אבל הרבו להחטיא מעבר לקשת ולא ממש הצליחו להתקרב, 83:67 אחרי תיקון של שוכמן בריבאונד ההתקפה. פאול בלתי ספורטיבי לחובת אונואקו איפשר לאחמד לצמצם מעט, בראון הגיב בסל ועבירה, באר שבע פספסה את ההזדמנות שלה להתקרב עם מספר החטאות מהקו ומנפורד במהלך נוסף של סל ופאול קבע 70:88. סגל הרים את אחמד לאלי הופ יפהפה ושלשה של וויטינגטון במעבר צימצמה ל-90:80, דקה וחצי לסיום. אילי דולינסקי ונבות ינאי עלו לפרקט בהפועל ת"א, ליובין הריח צ'אנס וביקש פסק זמן ממנו חזרו האורחים בלחץ על כל המגרש, אבל טימור סחט את השעון וקלע פעמיים, 80:92. ליובין לקח טיים אאוט נוסף, קולשוב קלע 2 ארוך, גינת הגיב בסל קל ובסיום 83:95 להפועל ת"א.

קלעים: אחמד 18 (6-11 מהשדה, 6-8 מהקו), וויטינגטון 17 (5-10 לשתיים, 2-7 לשלוש, 6 ריבאונדים), שוכמן 13 (3-6 לשלוש), מור 12 (4-9 מהשדה, 3-3 מהקו, 8 ריבאונדים), אפיאני (4-6 לשתיים, 0-4 לשלוש) וקולשוב (2-6 מהשדה, 3-4 מהקו) 8 כ"א, פריצקי 4 (1-4 מהשדה), סגל 3 (1-5 מהשדה, 5 אסיסטים). כן שותפו: אייזנהארט, ציפר, פורת ואדרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה