סיכון מחושב מידי: האם זה השחקן שהפועל ב"ש באמת צריכה?

$(function(){setImageBanner('915ee0a3-e83f-4757-b7a6-9f97c9683b73','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

החלוץ בן ה-21 אמנם עמוס בכישרון. אבל כגודל הכישרון גודל הבעייתיות של השחקן, ו"גיליון ההרשעות" שלו מעלה שאלות רבות. אז האם מה שהפועל באר שבע צריכה לעצמה זה עוד שחקן מוכשר, אך עושה צרות מדופלם?

ירדן שועה. קרדיט - ליאת אבשלומי (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')בעקבות דיווח שעלה ברשתות, כי חלוץ בית"ר ירושלים ירדן שועה בן ה-21, מועמד להפועל באר שבע, נשאלת השאלה - האם זה באמת מה שהאדומים צריכים לעצמם עכשיו?

כאמור, בית"ר ירושלים נמצאת כעת בתקופה לא קלה בכלל - בעלי המועדון משה חוגג, מואשם בעשרות עבירות פשיעה ועתידו הוא לוט בערפל. בעקבות המצב בו נמצא חוגג, החליט איש העסקים לא להשקיע יותר כספים בבית"ר, אותה קנה לפני כ-3 וחצי שנים. בתוך כל חוסר הוודאות, נכנס אל התמונה איש עסקים אחר - סטפן מלול שמו. איש העסקים הצרפתי-יהודי, מראה כעת נכונות רצינית בכל הנוגע לקניית המועדון, כשכבר בימים הקרובים טוענים בקרבתו, כי יעביר את סכום התשלום הראשון. בעקבות כך, כמו בכל מהפכה שקורית, יש מי שמשלם את המחיר. 

הפעם הקורבן התורן הוא לא אחר מירדן שועה. החלוץ המוכשר בן ה-21, הגיע לבית"ר בעונה שעברה, ומאז הוא מהווה את אחת מנקודות האור של הקבוצה מהבירה. מי שנמכר בזמנו למכבי חיפה תמורת לא פחות מ-1.3 מיליון יורו, לאחר שהראה ניצוצות של גאונות בבני יהודה, הגיע לירושלים עם משקולת ענקית על הגב ותגית של "טראבלמייקר". הימים עברו ושועה תפס מקום קבע בהרכב, כשהשנה הוא מנפק 5 שערים ו-5 בישולים בליגה. 

וכעת, עולים דיווחים בימים האחרונים כי שועה הינו אחד מהמועמדים לעזוב את בית"ר בעקבות המהפך הארגוני במועדון, כשמי שאמורה לקלוט אותו ע"פ הדיווח זוהי הפועל באר שבע. האדומים כבר התעניינו בעבר בשועה, עוד בזמן שיוסי אבקוסיס עמד על הקווים, שכן הוא זה שנתן לשועה את ההזדמנות הראשונה במדים של בני יהודה. 

מכוכב ל"טראבלמייקר", ירדן שועה. קרדיט - תוכן גולשים (ע"פ סעיף 27א')האם המהלך יקרה לבסוף? עוד מוקדם לומר, אבל דבר אחד בטוח מבחינתי - הפועל באר שבע לא זקוקה לשחקן כמו ירדן שועה. זהו סיכון מחושב מידי, שכן למרות גודל הכישרון של החלוץ, "גיליון ההרשעות" שלו עד כה בקריירת הבוגרים מעורר תהיות רבות - איחור לאימונים במדי מכבי חיפה, "פיצוץ" אימון אחר לעיניי הבעלים יעקב שחר, התחצפויות לאנשי הצוות, ואפילו השעייה עד לתום העונה. תוסיפו לכך בילויים לפני משחקים, ואפילו הרחקה מהאימון רק העונה בידי מאמנה הקודם של בית"ר - ארווין קומאן. 

מספיק רק להיכנס לגוגל ולרשום את צמד המילים - "שועה השעייה" בשביל להבין את חומרת הבעיה. אז נכון, שועה שחקן נהדר, עם בעיטה טובה בשתי הרגליים, משחק ראש נפלא, דריבל מעולה ועוד המון סופרלטיבים של שחקנים מוכשרים אחרים. אבל כל אלו מתגמדים לעומת בעיות ההתנהגות שלו, מה שמעלה את השאלה - האם באר שבע מוכנה עוד פעם לצאת להרפקתה עם שחקן כשרוני ביותר, אבל בעייתי באותה המידה? 

הרי זכור לנו אחד כזה, פורטוגלי מדהים, אומן השליטה בכדור, בעל לב ענק. זה שמסוגל למסור כדור אלכסוני מדוייק על כ-60 מטרים, ובאותה הנשימה לקבל כרטיס אדום. אני מדבר כמובן על ז'וסוואה פישקיירה. כמובן שאין עוררין על הכישרון של הקשר - הוא זה שהביא לנו כמעט במו רגליו את גביע המדינה, וכמובן גם את ההעפלה לליגה האירופית. הוא זה שהפיח חיים בקבוצה שידעה שנה נוראית והוא גם זה שגרם לאוהדים לקנות כרטיסים. 

הכישרון לבדו לא הספיק, ז'וסוואה. צילום: זאב דיקמןאבל חשוב להזכיר, כי ז'וסוואה הוא גם זה שרב עם ברדה ויחזקאל, וסטר לעמית ביטון. וירק על אבי ריקן (לכאורה), ועורר לא מעט כאבי ראש לאלונה ברקת. לבסוף גם ניתן היה לראות כי כמות כישרון, גדולה ככל שתהיה לא בדיוק מזיזה לאלונה, שרוצה שקט תעשייתי. כי ככזכור, כעת ז'וסוואה אינו משחק במדים האדומים, לאחר שנסגר עליו הגולל בידי המועדון. ושום כדור אלכסוני לא עמד לחפותו ברגע האמת. 

אז אני חוזר לשאלה שלי מלפני כן - האם ירדן שועה זה השחקן שבאר שבע באמת צריכה? ימים יגידו אם בכלל המהלך הנוכחי יקרה, אבל בדבר אחד אני בטוח - במידה וירדן שועה יגיע להפועל באר שבע, יש סיכוי מאד טוב שנראה את אלונה ברקת מוציאה מרשם חדש לכדור נגד כאבי ראש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('85aa6180-da5d-4dc0-8d26-18f904a7f005','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה