נגמר עוד לפני שהתחיל: הפועל באר שבע הודחה מגביע המדינה



מחזיקת הגביע נראתה רע נגד הקבוצה מעיר הנמל, ולמרות שהובילה נקלעה לפיגור והודחה. ספורי כבש, גורדנה גרם לפנדל

ספורי. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

השנה תוכתר זוכה חדשה בגביע המדינה: הפועל באר שבע, מחזיקת גביע המדינה הודחה הערב (ב') מהטורניר כבר בסיבוב ח', זאת לאחר שהפסידה 2:1 למ.ס אשדוד. 

האדומים הגיעו למשחק לאחר הניצחון המותח על הפועל תל אביב, ובקבוצה רצו לייצר רצף, רגע לפני שהם פוגשים את אשדוד שוב במסגרת הליגה. באר שבע הגיע למשחק בלי הבלם שלה, מיגל ויטור שנגרע מהסגל בעקבות השפעת ממנה הוא סובל. עם זאת, ברדה קיבל בחזרה את אבו עביד וחטואל. 

עם זאת, המאמן החליט לעלות בהרכב עם מספר שחקנים, שאולי בדיעבד עלו לו בניצחון, בהם - אנדרה מרטינס ואביב סולומון. הראשון ככל הנראה יעזוב את המועדון בינואר, בעוד המגן מיעט לקבל דקות העונה. עם זאת, ברדה החליט לתת את אמונו לשני השחקנים, כשלצד מרטינס פותחים שי אליאס ועדן שמיר. 

חזר להרכב, אבו עביד. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

המחצית הראשונה עברה בעצלתיים, עד שבדקה ה-43 באר שבע עלתה ראשונה על לוח התוצאות - רמזי ספורי קיבל כדור 40 מטר מהשער, התקדם ללא הפרעה ובסמוך לרחבת אשדוד בעט עם רגלו השמאלית כדור חלש אך מדוייק שחדר לרשת. 1:0 לבאר שבע עם הירידה להפסקה ונראה היה שמחזיקת הגביע משתלטת על המשחק.

עם זאת, במחצית השנייה אשדוד יצאה קבוצה אחרת לגמרי, ובאר שבע מנגד ככל הנראה נשארה עדיין בחדר ההלבשה. כבר בדקה ה-49 אבנעזר ממטה, שכבר כבש מול באר שבע בטרנר - קיבל כדור עומק נהדר, דהר כל הדרך אל השער והכניע את עמרי גלזר. אשדוד המשיכה לתקוף, ובאר שבע המשיכה לאבד כדורים ובדקה ה-82 אשדוד גם זכתה בפנדל: רועי גורדנה נגע בידו ברחבה, חמודי כנען ניגש לנקודה הלבנה ובבעיטה אדירה מצאה את הרשת העליונה של גלזר. 

עד הסיום באר שבע לא הצליחה לתקוף באמת את שערה של אשדוד, ובסיום הודחו האדומים לעיניי כ-1,200 אוהדים שליוו את הקבוצה לאצטדיון היא'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה