מתכוננים למאבק על הנקודות בארנה בירושלים



הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע מחפשת המשכיות במשחק חוץ לא פשוט אצל הפועל ירושלים בארנה (שני, 21:00) ורוצה להשיג ניצחון שלישי ברציפות

הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע רוצה להמשיך ברצף הניצחונות שלה אחרי הניצחון על מכבי ראשון לציון ותנסה לחזור לבירת הנגב עם הנקודות מול הפועל ירושלים בארנה (שני, 21:00) במשחק נוסף בליגת ווינר סל, כדי לשמור על מאזנה החיובי בטבלה.

האדומים מבירת הנגב קיבלו בחזרה את כיילב אגאדה וחזרו בשבוע שעבר לפרקט עם ניצחון חשוב 70:62 על מכבי ראשון לציון. החבורה של רמי הדר חזרה מפיגור דו ספרתי עם ריצת 18:0 כדי להשיג ניצחון כפול העונה על הכתומים. הדבר המשמח ביותר מהמשחק היא חזרתו של כיילב אגאדה שקלי 18 נקודות, עוד בלטו ספנסר וייס עם 11 נקודות ועמית זיס עם 10 נקודות משלו.

החבורה הבאר שבעית תצטרך להתמודד נגד הפועל ירושלים בארנה, ששחקניה מתרגלים למאמן החדש דאיניוס אדומייטיס אחרי עזיבתו של עודד קטש. האדומים מהבירה אמנם רושמים חמישה הפסדים בשישה משחקים כולל הדחות מהליגה הבלקנית וליגת האלופות אבל יכולים כעת להתמקד בליגה. במשחק הליגה האחרון ניצחה ירושלים בחוץ את מכבי חיפה 94:75 ביום שישי, כשבלט מלקולם היל עם 23 נקודות, סולימאן בריימו עם 17 נקודות ותמיר בלאט עם 13 משלו.

הקבוצות נפגשו לפני חודש וחצי בליגה, אז הירושלמים ניצחו 83:81 בתום משחק צמוד. לפני כן הקבוצות נפגשו גם במסגרת הליגה הבלקנית, אז ירושלים ניצחה משחק אחד ובאר שבע ניצחה את המשחק האחרון שלה בטורניר.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה