מתכוננים להפועל כפר סבא: "משחק מאוד חשוב מבחינתנו במיוחד אחרי שני משחקים ללא ניצחון"



בצל ההפסדים וההרחקות של אליניב ברדה וז'וסוואה, הפועל באר שבע מתכוננת למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא (שבת, 18:45) במטרה לחזור עם ניצחון כדי להמשיך ולהיאבק על מקום בצמרת הליגה

שבוע לא רגוע עבר על הפועל באר שבע. תחילה התפטר אבוקסיס מאימון הקבוצה, לאחר מכן הגיע ההפסד למכבי תל אביב ואחריו גם ההרחקות של אליניב ברדה עוזר המאמן ושחקן הקבוצה ז'וסוואה פשקיירה. בלעדיהם תצטרך הפועל באר שבע לחזור לנצח ולהשיג נקודות חשובות להמשך המאבקים על צמרת הליגה במשחק הקרוב (שבת, 18:45) בחוץ נגד הפועל כפר סבא.

בלי מאמן קבוע על הקווים ואליניב ברדה שהורחק, יצטרך מאור מליקסון להוביל את הקבוצה במשחק הקרוב. שני ההפסדים הרצופים של הקבוצה מבירת הנגב לבני סכנין ומכבי תל אביב ממקמים אותה במקום החמישי בטבלת הליגה, כאשר לאשדוד ופתח תקווה שמקדימות אותה גם משחק חסר.

מבחינת סגל לאדומים יש בשורות טובות לפחות מכיוונם של תומר יוספי ורותם חטואל שהחלימו מהקורונה והצטרפו לאימונים בימים האחרונים. גם מרואן קבהא ינסה להיות כשיר למשחק הקרוב. כאמור, ז'וסוואה מורחק ולא יעמוד לרשות הקבוצה במשחקים הקרובים, במקומו צפוי לפתוח רמזי ספורי. מי שלא בתכניות של הקבוצה הוא שיר צדק, שגם נופה מהסגל במשחקים האחרונים, והבלם צפוי לחתום במכבי נתניה.

צילום: זאב דיקמן

מולה תפגוש באר שבע את הפועל כפר סבא שבמקום העשירי, גם היא הפסידה את שני משחקיה האחרונים, 1:0 למכבי נתניה ו-3:0 למכבי חיפה. הירוקים מהמרכז התחזקו השבוע בשני שחקנים, טימו מוזי הקשר בן ה-19 שהגיע ממכבי חיפה, וגם הקשר בן ה-22 עומר לקאו. הקבוצות נפגשו העונה בתחילת חודש נובמבר באצטדיון טדי, וסיימו אז בתיקו 0:0. בעונה שעברה המפגש בין השתיים הסתיים עם ניצחון 3:1 של האדומים אחרי מהפך.

מאור מליקסון אמר לקראת המשחק: "זה משחק מאוד חשוב מבחינתנו במיוחד אחרי שני משחקים ללא ניצחון, קיבלנו כמה שחקנים חזרה שאני מקווה שיעזרו לנו, נתאמן מחר ובשבת נצא למלון ונהיה מוכנים למשחק".

לואי טאהא הוסיף: "יש לנו משחק חוץ קשה נגד הפועל כפר סבא, תמיד משחקי חוץ מהסוג הזה הם קשים. אני סומך על הצוות שלנו, אליניב ומלי, שיכינו אותנו בצורה טובה למשחק הזה כי לפי דעתי זה המשחק הכי חשוב, זו צומת דרכים אם אנחנו רוצים לטפס בטבלה למעלה או רוצים להישאר תקועים באותו מקום ואני מקווה שנעשה את העבודה וניקח את שלוש הנקודות. אני מתנצל על העצבים בחילוף מול מכבי תל אביב, אלה עצבים חיוביים, בתור אחד הוותיקים אני לוקח אחריות, אני בן אדם שחיובי למערכת, זה לא יחזור שוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה