מתאחד עם אבוקסיס: שחקן הבית של ב"ש הושאל לבית"ר ירושלים

$(function(){setImageBanner('75682d04-5cb9-46aa-9341-4c1123de25bc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הקשר הצעיר של באר שבע עבר רשמית בהשאלה לקבוצה מהבירה, שם הוא התאחד עם המאמן שנתן לו הזדמנות לראשונה בקבוצת הבוגרים. האם באר שבע עשתה נכון ששחררה אותו?

איליי מדמון. קרדיט - בית"ר ירושלים (האתר הרשמי)

הפועל באר שבע מודיעה הבוקר על השאלתו של איליי מדמון לבית"ר ירושלים. משך ההשאלה תימשך כעונה, כאשר בסופה יחזור הקשר אל האדומים. עתידו של מדמון היה בסימן שאלה מתחילת העונה, וכעת החליטו בבאר שבע להשאילו לירושלים שכן כעת החליטו בצוות המקצועי כי לקשר אין מקום בהרכב. 

מדמון עצמו עורר עניין רב מצד מספר קבוצות בליגה, במיוחד אחרי הקיץ הנפלא שעבר בתור קפטן נבחרת הנוער שהגיעה לגמר טורניר אליפות אירופה ואף נחשב לאחד השחקנים המצטיינים בטורניר. הקשר הצעיר בן ה-19, חתם הבוקר על הסכם ההשאלה יחד עם עם סוכנו עידן בן אבו. 

מדמון עצמו אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להגיע לבית"ר ירושלים, מועדון גדול ומפואר עם עוצמות אדירות וקהל מטורף. אני רוצה להודות למאמן יוסי אבוקסיס על האמון בי, ולהפועל באר שבע שאישרו את המהלך כדי לתת לי את האפשרות לשחק. עכשיו כולי תקווה להצטרף לאימונים כבר מהיום לקראת המשך העונה ושני המשחקים שמצפים לנו כבר בשבוע הקרוב".

כאמור, בירושלים התאחד מדמון עם המאמן שנתן לו את ההזדמנות הראשונה בקבוצה הבוגרת של באר שבע - יוסי אבוקסיס. המאמן מחזיק מאד ממדמון, ואף ביקש אותו במיוחד בתקופת השאלתו הקודמת - כאשר אימן את בני יהודה. מעמדו של מדמון לא היה יציב מתחילת העונה, למרות ציפיות רבות מצד הקהל לראות את אחד משחקני הבית המוכשרים שגדלו פה לקבל מקום בהרכב. השיא כמובן הגיע במשחק נגד אשדוד ביום רביעי האחרון, כאשר מאמן הקבוצה אליניב ברדה, החליט להחליף את מדמון בדקה ה-27, לאור שריקות בוז מצד הקהל כמחאה על ההחלטה. 

כעת מקווים בבאר שבע, כי מדמון יקבל דקות משמעותיות בקבוצה מהבירה, כאשר בהרכב של הבית"רים יתחרה הקשר על מקום בהרכב עם שחקן צעיר מוכשר נוסף - אביאל זרגרי, שהיה גם הוא מבוקש בעבר בבאר שבע.

מדמון. צילום: זאב דיקמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה