מעתה אמרו: הפועל "אלטושלר שחם" באר-שבע/דימונה

$(function(){setImageBanner('2991d224-9294-4e02-bb3f-7fdfcf745747','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

במסיבת עיתונאים מיוחדת שהתקיימה אמש במעמד ראשי העיר של באר שבע ודימונה - הכריז מועדון הכדורסל על שיתוף פעולה עם עיריית דימונה. הנה כל הפרטים

קרדיט - דן בונבידה, חדשות הדרום 24

תתרגלו לשם: במסיבת עיתונאים מיוחדת שהתקיימה היום (ג׳) הודיעה הפועל באר שבע על שיתוף פעולה איזורי רחב בין המועדון, העיר באר שבע והעיר דימונה. במסגרת שיתוף הפעולה יתווסף שמה של דימונה לשם הקבוצה, כאשר בנוסף לכף, הודיעו במועדון כי הקבוצה הבוגרת אשר תשתתף העונה בליגה הבלקנית תערוך את משחקי הבית שלה במסגרת הליגה הבלקנית בדימונה (המועדון יעמיד הסעות לציבור האוהדים, פרטים נוספים בהמשך.)

ההסכם הגיע לאחר מספר חודשים של מסע ומתן, ובמסגרת ההסכמים בין הארגונים - טען אמש ראש עיריית דימונה, בני ביטון, כי הרשות שבראשותו תשקיע כמיליון ש"ח. כמו כן, הפועל באר שבע תספק מעטפת מקצועית למחלקת הנוער של מכבי דימונה ויפעיל בית ספר לכדורסל חדש בעיר. בנוסף, הצהירו אמש המועדון כי במסגרת שיתוף הפעולה תופעל תכנית לאיתור ופיתוח כדורסל ילדות ונערות בעיר וחיזוק כדורסל הנשים בנגב.

במקביל הפועל באר שבע ומכבי דימונה יפעילו במשותף את קבוצת הבוגרים בעיר במטרה להעמיד קבוצה בליגה הארצית שתשמש כקבוצת פיתוח לקבוצה מליגת העל. תוכנית זו מהווה שלב ראשון בתכנית רחבה להמשך פיתוח הכדורסל באיזור הנגב, תוכנית לה גם שותף איגוד הכדורסל הישראלי, עיריית באר שבע, עיריית דימונה ואגודות נוספות באיזור.

''אנחנו מאוד גאים במהלך הזה ובטוחים שזו רק תחילת הדרך", אמר מנכ"ל הפועל באר שבע - תומר ירון והוסיף: ''הרעיון של לשחק בעיר דימונה הוא כדי לפתוח את הכדורסל לקהלים חדשים. המועדון ישמח לפתוח את עצמו לקהל חדש, אנחנו נמצא פתרונות לקהל שלנו ונדאג שתהיה להם אפשרות להגיע ואנחנו בטוחים שמי שליבו עם הקבוצה ואוהב אותה, ימצא את הדרך להגיע. נשמח לראות את כולם איתנו. המועדון התפתח בהרבה מאוד תחומים, אם זה אקדמיה, מחלקת הנוער והנשים. כולנו נהנה ממכפיל הכוח הזה".

רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע אשר נכח במסיבת העיתונאים סיפר על המהלך שנרקם בחודשים האחרונים: "נבנתה פה אימפריה לתפארת, אני מוכרח לומר שהמפגש היום מסמל את תפיסת העולם שלנו של נגב חזק ומאוחד, אנחנו רוצים שהנגב יהיה חזק ותושביו יקבלו את הכי טוב שאפשר. פניתי לידידי בני ביטון, שאוהב מאוד ספורט, אחרי שכפיר מנסה כבר הרבה מאוד שנים לערב עוד גורמים במסע הלא פשוט הזה, של הובלת קבוצת ספורט מקצוענית שמשחקת בליגה העליונה בארץ ורוצה לשחק באירופה. זה מסע לא פשוט מבחינה כלכלית, צריך להיות כאן הכל ברמה הכי גבוהה. לא די להתבסס כקבוצת כדורסל בליגת העל, אנחנו רוצים לפרוץ עוד גבולות ולהביא הישגים גדולים יותר. זה מה שכפיר מנחיל כיו"ר ובעלים, אני מוכרח לומר לזכותו שהוא נעדר אגו והוא עושה הכל כדי שהכדורסל יתבסס כאן. אנחנו תמיד מחפשים שותפויות, הביחד הזה יהיה מכפיל כוח".

יקדמו גם את קבוצת הנשים. קרדיט - דן בונבידה, חדשות הדרום 24

לאחר דבריו של רוביק, גם בני ביטון, ראש עיריית דימונה סיפר על המהלכים שהובילו לשיתוף הפעולה: "תודה לחברי וידידי, ראש עיריית בירת הנגב, אני חייב לפרגן לרוביק שעושה עבודה נהדרת בבאר שבע ואני לא מתבייש להגיד שאני תלמיד שלו, כשהוא פנה אליי ואמר שאנחנו רוצים לעשות שיתוף פעולה, אמרתי לו שמבחינתי השמיים הם הגבול. אנחנו נהיה שותפים שווים. כפיר משוגע לדבר, מלח הארץ, הוא אוהב את הספורט וקשה לנו כאנשי ציבור למצוא אנשים כמוהו. נרצה לשים דגש על נושא הנשים, זה מאוד חשוב לי. אמרתי שבעוד שלוש שנים נהיה בליגת העל גם בנשים. כולם צריכים להיות שותפים בפרויקט הספורט של הנגב, כדי שיהיה לנו ספורט ייחודי וייצוגי פה. כשבאר שבע חזקה, גם דימונה תהיה חזקה וגם ירוחם, ערד ונתיבות".

תומר ירון מנכ״ל המועדון:  . כפיר ארזי, יו״ר המועדון: ״ האיחוד הזה ייתן לנו אפשרות להגדיל את כמות הילדים והילדות שישחקו באיזור, אני מאמין שנוכל להעלות את קבוצת הנשים לליגת העל. זה יגרום להרבה ילדים וילדות לשחק, זו המטרה. הכנסנו פה שחקני חיזוק רציניים מאוד. אלטשולר שחם איתנו עוד מהליגה הארצית, זה המון זמן, זה המקום להגיד להם תודה וכל הכבוד. אנחנו צריכים פה שותפים, הכדורסל זה לא רק קבוצה בליגת העל. הקבוצה צריכה גב כלכלי קצת יותר חזק ואני תמיד שמח לשותפים. זה היה או לשחק בליגה הבלקנית בדימונה או לא לשחק בליגה הבלקנית בכלל. אני שמח לשחק בדימונה ואני בטוח שזה יביא לנו אוהדים חדשים. כמה שישחקו פה יותר כדורסל באיזור, יהיו לנו יותר אוהדים ואולי גם נצליח למלא את הקונכיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8fa07344-bc86-48a3-a076-4461bcf7fe36','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה