מי יכול עליה?

$(function(){setImageBanner('5c2bba1d-0e0b-421f-adea-23c19d05d68c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

ניצחון מוצדק לחלוטין של הפועל באר שבע, שחזרה לפסגת הטבלה. ויטור ורוקאביצה השיגו יתרון כפול, ושכטר סגר את המשחק דקות לאחר שעלה מהספסל, מנגד הרמן רק צימק

שער נהדר של קפטן נהדר. קרדיט - זאב דיקמן

משמרים יכולת: הפועל באר שבע הגיעה הערב (ד') לטרנר, כשהיא רואה את מכבי חיפה מנצחת רק יום לפני כן, ועוקפת אותה בטבלה. אז האדומים לא יכלו להרשות לעצמם לראות את הגב של הירוקים ערב פתיחת הסיבוב השני, והם פשוט שטפו את הדשא.

ניצחון משכנע לחלוטין של באר שבע על בית"ר ירושלים הערב קבע כי הקבוצה של רוני לוי עדיין תישאר מושלמת, והיא זכתה בכך בצדק. משחק נהדר של באר שבע לאורך כל המשחק, ושליטה כמעט מוחלטת בכדור הובילה לניצחון ראשון על הירושלמים בטרנר לאחר לא פחות מ-3 שנים. 

בשני חלקי המשחק באר שבע לא הפסיקה לאיים על השער של ניצן, ואלמלא משחק טוב של בית"ר התוצאה הייתה גבוה בהרבה - ויטור עלה ראשון על לוח התוצאות עם נגיחה מצוינת מבישול של רמזי ספורי. הקשר הנהדר היה שם גם בשער השני, לאחר שחילץ בצד אחד של המגרש ומסר נהדר ליחזקאל שמצא את ניקיטה בתוך הרחבה, והאחרון מצא את השער שני בקלות. בית"ר עוד צימקה בטווח, אבל זה לא הספיק, כי כמה דקות לאחר מכן איתי שכטר, שרק עלה מהספסל כבש את השלישי וקבע את תוצאת המשחק.

בראשון הקרוב תצא ב"ש לפגוש את הפועל חדרה.

קרדיט - זאב דיקמן

מהלך המשחק:

המשחק נפתח עם טקס הוקרה לכבוד אחד משחקני העבר האגדיים של המועדון, ומי שכיהן כמנכ"ל הקבוצה במשך 11 שנה – אסי רחמים. שוער העבר זכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל, ובמהלך הטקס החגיגי העניקה אלונה ברקת לרחמים חולצה של המועדון, עם המספר שלו על גבה, כולל גם את שלושת צלחות האליפות בהן זכה המועדון, בהן לקח רחמים חלק חשוב. כמו כן, גם שחקן עבר אחר של המועדון, מיכאל אוחנה, חזר לראשונה אל טרנר, הפעם בתור שחקן בית"ר ירושלים. הקשר המוכשר, קיבל גם הוא מאלונה ברקת פרחים, כשהקהל הוקיר תודה למי ששיחק בקבוצה במשך 3 עונות, במהלכן זכה ב-2 אליפויות.

האווירה באצטדיון הייתה מחשמלת מן הרגע הראשון, כששני הקהלים עודדו ללא הפסקה ויצרו אטמוספירה משגעת בכותלי טרנר. הניסיון הראשון במשחק הגיע בדקה ה-2 לאחר בעיטה מחוץ לרחבה של קשר בית"ר, תמיר עדי, אבל גלזר היה במקום וקלט את הכדור החלש בלי בעיה. המצב הראשון של באר שבע לעומת זאת הגיע רק 3 דקות אחר כך, כשאספרייה השתלט על כדור טועה בהגנת בית"ר, אך בעט מקרוב בצורה חלשה לעבר השער. בית"ר המשיכה עם הטעויות דקה לאחר מכן, אך באר שבע לא השכילה לנצל זאת – איתמר ניצן יצא לא טוב מהשער, ורמזי ספורי חטף לו את הכדור על שפת הרחבה, העביר את הכדור לצד השני אבל שחקן הגנה של בית"ר הרחיק מקו השער.

בדקה ה-15 היתרון המוצדק הגיע, ומי אם לא הקפטן הנהדר היה שם להבקיע גול נהדר – רמזי ספורי סובב כדור חופשי מצוין לרחבה, ומי שהיה שם לשים את הראש בצורה מושלמת היה מיגל ויטור, שכובש משחק שני ברציפות. 2 דקות לאחר מכן באר שבע קיבלה הזדמנות טובה להכפיל את היתרון: ספורי הוכשל על סף הרחבה, וזכה בכדור חופשי. הקשר הוא גם זה שניגש לבעוט, והוא לא היה רחוק בכלל מלהכפיל את התוצאה. שאר המחצית הראשונה עברה בשליטה די מוחלטת של הפועל, כשלמעט מספר התקפות מתפרצות של בית"ר שהסתיימו ללא איום ממשי, רוב הדקות הכדור היה בשליטה אדומה.

שער שני ברציפות. קרדיט - זאב דיקמן

קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מחצית שנייה:

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה שבה היא גם הסתיימה, עם שליטה של באר שבע בכל חלקי המגרש. הרגע הביזארי של המשחק הגיע בפתיחת המחצית, כשמקס גרצ'קין ירד לתיקול על קו החוץ, והפיל את מאמנו שלו יוסי מזרחי אל הרצפה. האירוע הסתיים ללא נפגעים, ומזרחי זכה לתשואות מיד לאחר מכן.

ההזדמנות הראשונה של ב"ש הגיעה בדקה ה-53: ספורי הכניס כדור נהדר ליחזקאל, שמקרוב בעט היישר על גופו של ניצן. בדקה ה-61 באר שבע הכפילה את היתרון, והיא עשתה את זה בזכות לחימה בלתי מתפשרת של אחד - רמזי ספורי. הקשר חילץ בעצמו כדור על סף רחבת באר שבע מצד אחד, התרומם ומיד שחרר כדור ארוך לשגיב יחזקאל. האחרון השתלט על הכדור, ומסר אל הצד שני שם חיכה לכדור ניקיטה רוקאביצה ומשם האוסטרלי כבר לא מתבלבל. שער נפלא של באר שבע מתחילתו ועד סופו.

עוד שער לרזומה המרשים של האוסטרלי. קרדיט - זאב דיקמןכמה דקות לאחר מכן, אלחמיד מצא את יחזקאל לבד ברחבה. החלוץ קיבל כדור נוח, ובמספרת בעט את הכדור החוצה. בדקה ה-69 צימקה בית"ר את התוצאה, כשרועי הרמן בעט מקרוב לאחר כדור חוזר שנהדף מידיו של עמרי גלזר, שהדף עוד לפני כן נגיחה של בואצ'י. הגול של בית"ר הכניס את היריבה ללהט, ובתגובה לכך ניסה רוני לוי לצנן את ההתלהבות. אז הוא הכניס את שכטר ופטרוצ'י במקומם של יוספי ויחזקאל, מבשל השער השני.

כבר לאחר שניות בודדות יכול היה שכטר לקנות את עולמו, כשקיבל כדור היישר על רחבת החמש, אך לא הצליח לנגוח כמו שצריך לשער. 2 דקות אחר כך זה היה החילוף השני שכמעט מצא את השער: פטרוצ'י וניקיטה החליפו ביניהם מסירות כשלבסוף בעט הקשר האיטלקי לעבר המסגרת, אבל ניצן היה המקום לקלוט את הכדור.

אז מה שלא הולך ברגל, הולך בראש: פטרוצ'י בעט מתוך הרחבה, ניצן הדף פעם אחת, אבל היישר לראשו של שכטר, שהיה במקום להבקיע ומיד לאחר מכן רץ לחגוג עם היציע הדרומי. 3-1 לבאר שבע, שהתעשטה על עצמה מהר מאד לאחר השער של בית"ר.

מיד לאחר השער, החליט רוני לוי לתת לכוכבים שלו לנוח - כובש השער השני ניקיטה רוקאביצה, ואיש המשחק - ראמזי ספורי ירדו על הספסל, כשמי שעלו במקומם היו גורדנה ויוג'ין אנסה. עד סוף המשחק אנסה עוד הגיע למצב נוסף מתוך הרחבה, אבל בעט חלש וניצן היה במקום. מעבר לכך, מיכה החליף את אבו עביד בדקה ה-88. ניצחון אדום מוחלט בסיום המשחק קבע כי באר שבע תסיים עוד מחזור במקום הראשון בטבלה.

הצדיק את החילוף, איתי שכטר. קרדיט - זאב דיקמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d369dfdb-9820-459e-8b54-cb9a690a464c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה