מחפשים המשכיות בצרפת

$(function(){setImageBanner('3477ee30-c217-48af-855c-62f65a73ff83','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע תפגוש מחר (22:00) את ניס הצרפתית במשחק חוץ במסגרת המחזור ה-2 של הליגה האירופית במטרה להשיג שלוש נקודות נוספות. אבוקסיס לקראת המשחק: "בחוץ זה קשה אבל אנחנו מאמינים בעצמנו בכל מגרש"

אחרי הניצחון החשוב של האדומים על סלביה פראג במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית, הפועל באר שבע מגיעה למשחק חוץ לא פשוט בצרפת מול ניס אותה תפגוש מחר (חמישי, 22:00).

הקבוצה מבירת הנגב נמצאת כבר בצרפת ותקיים הערב (רביעי) את האימון המסכם שלה לפני המשחק. אבוקסיס נסע למשחק ללא חלק משחקניו שכזכור עדיין חיוביים לקורונה ולא יכלו להצטרף: דוד קלטינס, איתן רצון ואיליי מדמון, כשגם מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים עדיין חיובי והם נשארו בבית. למרות שבהתחלה במועדון חשבו שיאלצו להסתדר ללא הכוכב הפורטוגלי ז'וסוואה, בבדיקה נוספת שעשו הוא ומאמן השוערים גילי בן נחום הם יצאו שליליים ולכן הצטרפו היום (רביעי) לקבוצה בניס. האדומים יקוו להמשיך את היכולת הטובה שהציגו במשחקים האחרונים בליגה האירופית, כשעדיין לא הפסידו במפעל העונה.

צילום: זאב דיקמן

היריבה של באר שבע, ניס, מגיעה למשחק אחרי תבוסה כואבת בשבוע שעבר 6:2 לבאייר לברקוזן במחזור הראשון, כשגם בליגה במשחק בתחילת השבוע סיימה ניס בתיקו 1:1 עם ליל. לפני המשחקים הללו ניצחה ניס את נאנט וסט. אטיין כך שצפוי משחק חוץ לא פשוט. הקבוצה הצרפתית של פטריק ויירה ממוקמת כרגע במקום ה-5 בליגה המקומית, עם מאזן של 4 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים.

השחקנים הבולטים של הצרפתים הם הבלם דאנטה, שחקן נבחרת ברזיל ששיחק בעבר בבאיירן מינכן, שחקן הקישור מורגן שניידרליין שהגיע מאברטון מהליגה האנגלית. בחלק ההתקפי לצרפתים יש את החלוץ הדני קספר דולברג ששיחק בעבר באייאקס ויכול לעשות צרות להגנה הבאר שבעית, כמו גם השחקן צעיר אמין גואירי.

 

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לפני המשחק: "כל הקבוצות בבית חזקות עם שחקנים טובים, אנחנו מול קבוצות ששולטות בקצב ברוב המשחקים גם בליגות שלהן. נצטרך להתאים את עצמנו ולהיות חכמים מולן, תמיד נשחק לפי מה שהכי טוב בשבילנו ונתאים את עצמנו ליריבות". על ניס אמר המאמן: "ניס הוכיחה בשנה שעברה שהיא קבוצה טובה וגם פתחה את העונה הזו בצורה טובה עם מאמן מצוין. בחוץ זה קשה אבל אנחנו מאמינים בעצמנו בכל מגרש, נבוא וננסה לעשות את הטוב ביותר גם מחר בערב".

צילום: זאב דיקמן

"אנחנו לא רגילים להכנות למשחק בתקופת הקורונה, זה אחרת, כל משחק עושים בדיקות ומתפללים שהכל יהיה בסדר כמו בשבוע שעבר שעד כמה שעות לפני המשחק לא ידענו מה יהיה...", הוסיף אבוקסיס על המשחקים בימי הקורונה, "זו לא תקופה רגילה לאף אחד ולכל הקבוצות בעולם ואנחנו נאלצים להתמודד. הכי חשוב לדעת להתרכז במשחק כשמגיעים למגרש וככה צריך להמשיך לעשות".

על מאמן ניס, פטריק ויירה, הוסיף אבוקסיס: "היום בבוקר שלחו לי תמונה מ-2003 ממשחק נבחרת ישראל נגד צרפת, בה שיחקו אז פטריק וזינדין זידאן... פטריק ויירה הוא אחד הקשרים האחוריים הכי טובים שהיו בעולם, גם כשחקן וגם כמאמן הוא עושה עבודה מצויינת". אבוקסיס הזהיר מפני שחקני ההתקפה של הצרפתים: "אנחנו מנתחים את כל המשחקים, ראינו משחקים שלהם, יש להם שחקנים מצוינים בחלק הקדמי כמו רוני לופז, דולברג וגואירי... לא רק הם, גם בקישור וגם שחקני ההגנה שלהם תוקפים המון. נצטרך להיזהר ולשים לב לכל אחד, אבל יש להם שלישיית חלוצים מסוכנת מאוד".

 

גם שחקן הקבוצה, מרואן קבהא, דיבר לתקשורת והתייחס לאווירה הטובה בחדר ההלבשה: "האווירה מצוינת בקבוצה, אנחנו אחרי הרבה משחקים שלא הפסדנו. גם המשחק מול סלביה פראג נתן לנו ביטחון, אנחנו שמחים להגיע ולשחק נגד קבוצה גדולה כמו ניס ומקווים לעשות תוצאה טובה". קבהא התייחס ליחסי הכוחות בין הקבוצות: "ניס היא קבוצה שמגיעה מליגה מאוד בכירה באירופה, הם משחקים בבית והם פייבוריטים במשחק הזה. אנחנו נעשה את כל ההכנות שצריכים ונבוא כמו הקבוצה שהגיעה לכל המשחקים עד עכשיו, קבוצה מיוחדת וצנועה וננסה לעשות דברים טובים מחר".

הקשר של האדומים התייחס להבדל בין השנה לשנה שעברה ואמר: "אחד הדברים ששונים משנה שעברה הוא שחדר ההלבשה מאוד מלוכד ומחובר, הבנו וידענו שבחדר הלבשה חזק אפשר לעשות דברים טובים ואנחנו שמחים שאנחנו מוכיחים את זה. זה חדר הלבשה אחד הטובים שהייתי בהם, מקווה שנמשיך ככה והתוצאות יגיעו בהתאם".

לגבי האווירה והמשחק ללא קהל הוסיך קבהא: "היינו שמחים לשחק מול קהל, בארץ לא יצא לנו לשחק מול קהל הרבה זמן וחשבנו שנגיע לפה ותהיה אווירה מצוינת... בגלל שאין קהל זה קצת לטובתנו, אני מקווה שמחר יהיה משחק מצוין ושהקהל בבית ייהנה משתי קבוצות איכותיות".

 צילום: זאב דיקמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('2518cd5c-51da-4cdf-9d8a-48783e8940db','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה