לקראת העונה החדשה - דני קושמרו בראיון בלעדי

$(function(){setImageBanner('8c4bc7a9-594d-45ed-b5a5-ad3b6303ca62','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

במסגרת סדרת כתבות לקראת תחילת העונה החדשה של הפועל "מחסני השוק" באר שבע נפגשנו עם מגיש חדשות ערוץ 12 דני קושמרו לשמוע ממנו - מה זה בשבילו מועדון הפועל באר שבע, מהם הזיכרונות הכי חזקים שלו מהקבוצה, וכמובן – איך תיראה לדעתו העונה הקרובה והאם היא תסתיים באליפות או באכזבה גדולה?

קושמרו והדור הראשון יחד בטרנר. קרדיט - אסף חיימוביץ'

כבר שנים רבות שדני קושמרו מגיש את חדשות ערוץ 12 (לצד יונית לוי כמובן). ויחד עם האופי הכריזמטי שלו, הוא גורם לא פעם לכולנו להיות מרותקים למסך כשהוא יוצא מהאולפן, לעוד אחת מהכתבות הנפלאות שלו - בין אם זה אומר לרכוב על אופנועי שטח בסיביר הקפואה, או לצאת לצלול עם כרישים באוקיינוס. ולמרות הכול, וזה לא משנה כמה פסגות כבר כבש, או מול אילו סכנות נתקל (והוא נתקל, תאמינו לנו), יש דבר אחד שתמיד מעלה לו את הדופק וההתרגשות לשמיים יותר מהכל, וזוהי קבוצתו האהובה - הפועל באר שבע.

קושמרו נולד בבאר שבע, ובילדותו התגורר תחילה ברחוב רינגלבלום, ולאחר מכן עבר גם ברחוב סיני בשכונה ה'. אבל איכשהו תמיד הוא מצא את דרכו אל אצטדיון ווסרמיל, המקום בו התאהב לראשונה בקבוצה שאותה הוא מלווה עד היום, דרך כתבות בטלוויזיה, וכמובן על ידי הגעה למשחקי הקבוצה בשביל לתמוך בה מקרוב.

מה זה מועדון הפועל באר שבע בשבילך?

"זאת כל הילדות שלי, זה חלק מהעיר שלי ומהבית שלי, בלי ספק בכלל. תראה, אני עוד זכיתי לראות את האליפויות של שנות ה-70, כי אני מספיק זקן בשביל זה (צוחק). אמנם הייתי ילד קטן וחלק מהדברים אני זוכר במעומעם, אבל יש כל מיני דברים למיניהם שמסמלים את המועדון ומה שהוא בשבילי, וכל הזיכרונות באמת מתחילים שם בשנות ה-70. האבק בכניסה לאצטדיון דרך המנהרה עם הריח הלא הנעים אבל המדהים הזה, האווירה באצטדיון "ווסרמיל" של אז, כשהיינו יושבים על הבטון עם הגרעיני חמנייה המפוצחים על הרצפה, והחברים של אבא שלי לצידנו ביציע - זאת בשבילי הפועל באר שבע. חלק מהילדות שלי וממי שאני היום. כמובן שאבא שלי הוא גם מי שהדביק אותי באהבה לקבוצה (והוא אף טוען ששיחק במדיה כמה משחקים בשנות ה-60, אבל אין תיעוד אמיתי לכך)".

מה הזיכרונות הכי חזקים שלך מהקבוצה?

"אחד הזיכרונות הטובים והכי משמעותיים מבחינתי הוא - שבאחד מימי הספורט במסגרת הבית ספר לקחו אותנו ל"ווסרמיל". ובשביל להוכיח לאבא שלי שהייתי שם באמת, שפשפתי את המכנסיים שלי על פס החוץ שעשוי מסיד בשביל להוכיח לו שהבן שלו היה על הדשא באצטדיון של הפועל באר שבע. עוד זיכרון אחד יקר מבחינתי, שהוא די מצער, אבל כזה שמהול גם בשמחה באופן קצת אירוני, הוא - הפעם הראשונה שירדנו ליגה בשנת 98 אחרי 27 שנה. זה היה הלם גדול ועצוב נורא, אבל זה התהפך יום לאחר מכן כשהבן שלי נולד, ואז באמת היו שם רגשות מאד מעורבים".

"אם אצטרך לבחור זיכרון אחד באמת עגום שקשור לקבוצה, והוא אמנם יותר קשור לתקופה עגומה שלמה, וזוהי התקופה שלפני אלונה ברקת. גם בזמנו עשיתי לחדשות ערוץ 2 כתבה על כך - איך מועדון כה גדול כמו הפועל באר שבע הגיע לכזאת תקופת שפל, עד לכדי כך שהוא מכר כמה מאות מנויים בלבד. כמובן שאתה אוהב את הקבוצה שלך בכל מצב, אבל בזמנו זה היה ממש קשה לי בתור אוהד שהקבוצה חשובה לו".

אז איך לדעתך תיראה העונה הקרובה?

"אני מודה שהיה לי קשה עם הרכש של שחקני מכבי (שכטר וטיבי) - טובים ומוכשרים ככל שיהיו, אבל אני רומנטיקן שרוצה לראות שחקני בית, כי מבחינתי זה המפתח להצלחה באמת גדולה. לצערי אנחנו חיים בעולם שונה כרגע, ואני מאד מקווה שנראה כמה שיותר שחקנים שגדלו פה בעונה הזאת. ומקרה כמו זה של דן ביטון, שעבר עכשיו למכבי תל אביב קורע לי את הלב. כי תראה, באר שבע היא לא עוד קבוצה - היא קבוצה של עיר, של קהילה, של אזור מאד מוגדר. זאת לעומת מועדון כמו מכבי תל אביב, שהיא קבוצה של כל הארץ, באר שבע היא קבוצה מקומית, וכשצומחים כישרונות גדולים כמו דן, לשחרר אותם למכבי, זה נורא מבחינתי".

"אבל מעבר לכך, ולמרות הביקורת שלי, אני עדיין מציאותי, ויש תחושה שעכשיו הגיעו כמה שחקנים שנראים מאד מחויבים לקבוצה ולטעמי ככל שהעונה תחלוף יקרו דברים טובים, ומעבר לכך ואולי הכי חשוב - אני שמח שאלונה איתנו, ומשקיעה בקבוצה, ונמצאת בכל משחק. זה לא ברור מאליו שיש לקבוצה בעלים כאלו, באמת זכינו".

באיזה מקום נסיים את העונה?

"אני יודע שלחלק זה יישמע מוזר, אבל אני לא חייב אליפות לומר את האמת. אני קודם אשמח להחזיר קצת צבע ללחיים ולראות את טרנר מלא עוד לפני כן, אבל אין לי ספק שבכל זאת נסיים באזור צמרת הטבלה".

עם שלמה ארצי, אחרי האליפות בעונת 15/16:

מי יהיה השחקן מצטיין העונה?

"מתבקש להגיד דור מיכה, כי אין ספק שהוא מוכשר. אבל אם לשפוט על סמך מה ששמעתי וראיתי דווקא יש לי מישהו בקנה שלדעתי יכול להפתיע ובגדול  - דנילו אספרייה, נראה שהוא יכול להיות נוואקמה הבא אם ייתנו לו הזדמנות אמיתית".

מי יהיה השחקן המאכזב של העונה?

"מקווה מאד שאף אחד. אנחנו צריכים את כולם בשיאם".

כמה מאמנים נחליף העונה?

"אני בסך הכול חושב שרוני לוי מאמן ראוי לגמרי. וחוץ מזה, אני לא רואה כוכבים גדולים שמחכים בתור לאמן, כך שמבחינתי, רוני מתאים לגמרי לתפקיד".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('47c6268d-b005-497a-958c-f7eb0f3ba25d','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה