לקראת העונה החדשה - אלמוג בוקר בראיון בלעדי

$(function(){setImageBanner('0972cd6b-93bc-40c3-bf72-747ccc00812d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

במסגרת סדרת כתבות לקראת תחילת העונה החדשה של הפועל "מחסני השוק" באר שבע, נפגשנו עם כתב החדשות אלמוג בוקר לשמוע ממנו - מה זה בשבילו מועדון הפועל באר שבע, מהם הזיכרונות הכי חזקים שלו מהקבוצה, וכמובן – איך תיראה לדעתו העונה הקרובה והאם היא תסתיים באליפות או באכזבה גדולה?

אלמוג בוקר באצטדיון טרנר. קרדיט - זאב דיקמן

את אלמוג בוקר כולנו מכירים מערוץ 13, שם כבר כמה שנים הוא בין הכתבים הבולטים ביותר שמופיעים על מסך הטלוויזיה. כחלק מעבודתו ועקב אהבתו לדרום, הוא גם זה שמסקר אותו, לטוב ולרע. אלמוג נולד וגדל בבאר שבע, תחילה התגורר במבצע יואב, ולאחר מכן עבר להתגורר גם בשכונות נאות לון ורמות. וכמו המון תושבי וילידי העיר, גם הוא אוהד את הקבוצה האהובה שלנו ואף הצליח להדביק את שלושת ילדיו המקסימים באהבה לקבוצה (כולם גם מנויים דרך אגב).

מה היא הפועל באר שבע בשבילך?

"תשמע מבחינתי, ואני חושב שפעם גם צייצתי את זה, באר שבע כקבוצה, היא בשבילי – מועדון-משפחה-בית. כי כל מי שנולד בבאר שבע וחי שם לאורך הילדות שלו, יודע שתמיד הקבוצה הזאת והמועדון הזה הייתה הגאווה של העיר. כולם מכירים היום את באר שבע בגלל האוניברסיטה ובתור מקום שהתפתח מאד, אבל זהו לא תמיד היה המצב. מי שכן הייתה שם תמיד זאת הקבוצה, והחיבור שהיה מאז מעולם יצר סוג של משפחה, וזאת התחושה גם בעבר וגם היום כשאני הולך למשחקים".  

מהם הזיכרונות הכי חזקים שלך מהקבוצה?

"יש המון זיכרונות, ותמיד אתה מחפש את הזיכרון הטוב, אבל דווקא אחד הדברים שהכי זכורים לי זהו המשחק נגד רמת גן בגמר גביע המדינה ב-2003. כי באמת היה טירוף מוחלט, וכל העיר הייתה בטירוף, אני זוכר את המחזה של שיירות של מכוניות שנוסעות לכיוון רמת גן. הגענו למשחק בידיעה שאנחנו הולכים לנצח, כי הרי באנו כפייבוריטים מול קבוצה מהליגה הלאומית ויצאנו מהמשחק מפורקים עם הרגשה מרירה, כך שזהו רגע שנחקק בזיכרוני לעד. ואם נבחר בכל זאת באחד טוב, וזהו אחד באמת יחיד ומיוחד, זה יהיה חייב להיות הקאמבק הענק מול אינטר בליגה האירופית. לאורך כל המשחק הייתה צמרמורת מטורפת, ומה שמעוד יותר משוגע זה, שגם שאינטר הובילו כבר ביתרון שני שערים, הייתה הרגשה שבאר שבע מסוגלת להכל. והגול בדקה ה-90 של בן שהר היה פשוט מדהים!. אני זוכר אותנו עומדים אחרי המשחק מחוץ לאצטדיון וכולם רקדו ושרו בטירוף, וזה הרגיש כמו להיות בתוך חלום".

"מועדון-משפחה-בית", אלמוג בוקר והמשפחה בטרנר. קרדיט - צילום פרטי

אז איך לדעתך תיראה העונה הקרובה?

"אני חושב שבאר שבע יחסית לשאר הקבוצות - כולל מכבי חיפה ומכבי תל אביב, הצליחה להתחזק בדיוק איפה שהייתה צריכה, ואני חושב שברגע שיחתום מגן שמאלי וחלוץ זה יהיה בכלל מעולה. אני חייב להגיד שנכון לעכשיו אני בתחושות קצת מעורבות, כי מצד אחד אתה רואה שיש פוטנציאל מאד טוב לקבוצה, אבל מצד שני אתה לא רואה לגמרי שיש עדיין חיבור, למרות שזה מאד מוקדם לדעת. אני מאד מקווה שיחזור המוטיב שאפיין את הקבוצה בעונות האליפות, וזה הלב, כלומר – ההרגשה שהשחקנים מחוברים למועדון, ויש להם את המחויבות לקבוצה, ואם רוני לוי יצליח להחזיר את האמונה בחזרה זה יהיה מעולה".

"ואחד הדברים שמאד חשובים ועל זה לדעתי תקום ותיפול הפועל באר שבע, אם לא העונה אז בשנים הבאות יהיה מספר שחקני הבית. נכון שכרגע יש את תומר יוספי, איליי מדמון ואור דדיה, אבל זה עדיין לא מספיק ולטעמי צריך לראות יותר שחקני בית. צריך לחבר את השחקנים למועדון ולקהל, וזה אתה יכול לעשות רק שיש לך סגל טוב ומקומי ואין סיבה שנאבד אותם בכך שיצאו לשחק בחו"ל לפני שמיצו פה את מלוא הפוטנציאל שלהם".

באיזה מקום נסיים את העונה?

"למרות שכרגע נראה שאין עדיין חיבור בין השחקנים, אני בכל זאת  חושב שאנחנו מסוגלים לקחת אליפות, וזה בעיקר תלוי ביכולת של רוני לוי לחבר את השחקנים ושילמדו אחד את השני, כי מבחינת יכולת לגמרי יש לנו את זה".

מי יהיה השחקן מצטיין העונה?

"לדעתי זה יהיה מריאנו בריירו. יש בו משהו מאד באר שבעי בהתנהלות שלו, לטעמי הוא יכול להיות מה שהובאן בזמנו היה למועדון, ואם נשפוט על פי היכולת שלו עד כה בתחילת העונה, נראה שהוא יציב והוא מצא את מקומו".

מי יהיה השחקן המאכזב של העונה?

"בוא נגיד שאני מקווה שזה לא יהיה אקולטסה, כי ראינו אותו בעונה שעברה בליגה האירופית ולמה הוא מסוגל. ולמרות הירידה ביכולת הוא קיבל הזדמנות מטורפת להישאר, אז באופן אירוני אני מקווה שלא נתאכזב עוד פעם".

כמה מאמנים נחליף העונה?

"לא חושב שנראה החלפת מאמנים, אני מאד מאמין ברוני לוי, ולבינתיים הוא עושה ממש עבודה טובה בכל מה שקשור לרכש ושחקני בית צעירים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6fe831d9-89b4-4c0e-b955-d2fa81cb2af1','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה