ללא אוגו ואלחמיד, באר שבע תפתח את הפלייאוף העליון בנתניה

$(function(){setImageBanner('377a4398-c65c-47c4-953a-02eab2cfd910','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

ברק בכר וחניכיו יחלו הערב את הישורת האחרונה של העונה מול הקבוצה שאותה לא הצליחו לנצח במסגרת הליגה והגביע. אוגו המושעה ואלחמיד הפצוע ייעדרו

לא כך ציפתה הפועל באר שבע לפתוח את השבוע. במקום להתעסק בהכנות המקצועיות לקראת המשחק הקשה מול מכבי נתניה, נדרשו קברניטי המועדון לטפל בסוף השבוע בשני אירועים חריגים.

הראשון שבהם החל ביום שישי ערב. שוטרי משטרת ישראל עצרו לבדיקת אלכוהול שגרתית את ג'ון אוגו. הבדיקה העלתה כי בדמו של הניגרי כמות גבוהה מעל המותר, ועל כן השוטרים שללו מיידית את רשיונו. אוגו עדכן את המועדון, ונמסר לו כי הוא מושעה באופן מיידי מפעילות.

צילום: זאב דיקמן

ההערכה היא שאוגו לא יחזור לשחק כדורגל בהפועל באר שבע. השחקן, שממילא לא היה אמור להמשיך מעבר לעונה הנוכחית, יטוס ביממה הקרובה לניגריה לטובת משחקי הנבחרת הלאומית. באתר ערוץ הספורט דווח כי למרות הזעם הרב שמופנה כלפיו, במועדון כן יעמידו לרשותו עורך דין תעבורתי שייצג אותו במסגרת ההליך המשפטי.

האירוע השני התרחש עם צאת השבת. חאתם אלחמיד, שהיה בדרכו לאימון המסכם, התנגש מאחור ברכב בו נסעו מספר בני אדם. כתוצאה מהפגיעה הקשה, כרית האוויר של הרכב בו נסע נפתחה, אך למזלו – אלחמיד יצא מהאירוע עם פגיעות קלות בלבד. לאחר מספר שעות של בדיקות בבית החולים סורוקה, הצטווה אלחמיד לנוח בביתו לפחות לשבוע הקרוב.

מעבר לעובדה שלא יוכל לעזור לקבוצה במשחק הערב וככל הנראה גם במשחק הבא, אלחמיד יפספס את משחקי הנבחרת בהמשך השבוע. בסביבתו נטען כי הוא היה מאושר מהזימון המחודש למשימה הלאומית וסביר להניח שהאירוע ישפיע על המוראל של אלחמיד, שהיה אחד מהעוגנים של הפועל באר שבע במהלך העונה.

צילום: זאב דיקמן

אלחמיד הגיב לאחר האירוע: "תודה רבה על כל ההודעות החמות והדאגה שלכם. לצערי עברתי היום אירוע קשה. ניצלתי מתאונת דרכים, נפגעתי בראש, קיבלתי טיפול בבית חולים, תפרו לי את המקום ואני מתאושש בבית. רוצה להודות לכל מי ששלח הודעה והתעניין. אוהב את כולכם.

ובחזרה לדשא – מלבד שני השחקנים, לרשות בכר צפוי לעמוד סוף סוף סגל מלא. לאור ההיעדרות של אלחמיד, מיגל ויטור צפוי לחזור לסגל וייתכן כי אף ישירות להרכב. כמו כן, בכר צפוי להעניק קרדיט למיכאל אוחנה, שהתלבש במשחק האחרון אך לא שותף. מי שיחליף את ג'ון אוגו הערב, וככל הנראה עד לתום העונה, הוא קווין טאפוקו. במועדון מספרים כי טאפוקו מודע לכך שבכר בונה עליו לעתיד וניצל את חצי העונה, שבה שיחק פחות, כדי להתכונן בצורה המיטבית לתקופה שהוא יהיה שחקן הרכב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה