לכולם חוץ מחיפה: הפועל ב"ש מאפשרת לאלחמיד לעבור קבוצה

$(function(){setImageBanner('047a070c-f2d4-4d46-9c46-e817b7ee20df','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

לאור התקופה האחרונה, במהלכה הועלו טענות רבות כי הבלם אינו מרוצה בבירת הנגב - אלונה ברקת הודיעה לשחקן כי היא מאפשרת לו לעזוב. הבעיה היחידה - בעלת הבית מטילה וטו על הקבוצה היחידה שיכולה לעמוד במשכורת שלו

חאתם עבד אלחמיד. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

חלון ההעברות הישראלי קרוב לסיומו, ומדיווחים שמגיעים היום מהפועל באר שבע נראה כי הקבוצה בדרך לשחרר את אחד מהשחקנים המרכזיים שלה. חאתם עבד אלחמיד, בלם הקבוצה שכבר התבטא בעבר אודות הקושי לשחק בבאר שבע ולחיות בצפון - קיבל סוף סוך את האישור המיוחל מבעלת המועדון, שהודיעה לשחקן הכי הוא רשאי לעבור קבוצה. 

לא מדובר במהלך של מה בכך מכמה סיבות - ראשית, אלונה ברקת כבר שוחחה בעבר עם חאתם, וביקשה ממנו לשקול שוב את בקשתו לעזוב. לאחר אותה שיחה, הודיע השחקן כי הוא מוכן להשכיר דירה בבירת הנגב. כזכור - משפחתו של חאתם מתגוררת בכפר מנדא בצפון, בעוד אשתו אשר מנהלת עסק פרטי אינה מוכנה לעבור דרומה. 

בנוסף לכך, הפועל באר שבע נמנעה לשחרר את השחקן, שכן מדובר באחד הבלמים הטובים בישראל. עם זאת, החודשים האחרונים הקשו במיוחד על הסיטואציה - חאתם עצמו התבטא לא אחת אודות הקשיים שהוא חווה בקבוצה, כאשר לא מעט אוהדים טענו כי השחקן אינו מחוייב מספיק. חאתם מצידו ענה לטענות בפוסט ארוך שפרסם בדף האינסטגרם שלו ונראה היה לרגע שהדברים יחזרו לסורם. 

עם זאת, מצב בריאותי שהתרחש במשפחתו של השחקן מנע ממנו להשתתף באימוני ומשחקי הקבוצה במהלך השבועיים האחרונים וכעת נראה כי המצב הרגיש גורם לאחמיד לשקול שוב את עתידו האישי. כעת, באר שבע מוכנה לשחרר את השחקן כאשר המכשול היחיד הוא קבוצת היעד. מבחינת אלונה ברקת, התנאי היחיד לעזיבתו של אלחמיד הוא בכך שחאתם לא יעבור למכבי חיפה, שכבר התעניינה בעבר בשחקן ואף הציע עליו סכום לא מבוטל. 

טרם ברור האם חאתם אכן יעזוב, אך אין ספק שמדובר במהלך דרמטי עבור הפועל באר שבע - אחד השחקנים הטובים בישראל לא מוצא את מקומו בקבוצה שמתמודדת על כל התארים, ונראה כי מדובר במצב בו שני הצדדים מפסידים. חשוב לזכור כי האדומים החתימו לאחרונה את מי שמסומן כאחד מבלמי העתיד של ישראל - אור בלוריאן, וכעת נותר לראות האם זוהי החותמת האחרונה על עתידו של חאתם עבד אלחמיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה