לא בונים על החלטות שיפוט

$(function(){setImageBanner('86841faf-dc59-46b9-9fc6-bb75839151f4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע חוזרת הביתה עם שלושת הנקודות, למרות ערב של החלטות שיפוט מזעזעות. ויטור כבש שער ניצחון מתוק, רוקאביצה נפצע והוחלף

הדברים הלכו קשה במחצית הראשונה. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

לפעמים בחיים צריך לדעת פשוט לקחת, וזה בדיוק מה שהפועל באר שבע עשתה הערב במושבה. עם משחק אגרסיבי במיוחד, שלווה בהמון אמוציות והחלטות שיפוט שנויות במחלוקת, האדומים חוזרים הביתה בידיעה כי הפער ממכבי חיפה צומצם ל-2 נקודות. 

הכל הלך קשה ומסובך היום לבאר שבע - עוד לפני תחילת המשחק, לאחר טעות של צוות האימון: דדיה נרשם בטעות בטופס המשחק, למרות שאבו עביד היה זה שאמור לפתוח. בעקבות התקנון של ההתאחדות, המגן נגרע מהסגל, ונראה מתוסכל מההחלטה. 

על כר הדשא נלחמו שתי הקבוצות בתוך ערימות של שלוליות, בעוד שחקני באר שבע התקשו לפתח משחק התקפה מסודר. במחצית הראשונה לא נרשמו מצבים מיוחדים, למעט החלטה שערורייתית ראשונה להערב של ארז פפיר - בריירו קיבל מרפק ברחבה משחקן פ"ת, פפיר התעלם וכך גם ה-VAR. בהמשך עוד נשרק פנדל שבוטל לטובת המארחים, בעוד בסיום פנדל שהיה אמור להישרק לטובת באר שבע בוטל, זאת לאחר שהשופט ניגש למסך הוידאו. 

בכדורגל שכן שוחק על הדשא - מיגל ויטור, הקפטן הבלתי נגמר, כבש בנגיחה מתוך הרחבה במהלך המחצית השנייה. אנדרה מרטינס רשם הופעת בכורה סבירה בהרכב הפותח, ולקראת סיום המשחק ניקיטה רוקאביצה התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי והוחלף. 

זה היה ערב מאד מסובך עבור האדומים, שלא הרשימו בלשון המעטה אבל עשו את העבודה וניצלו את המעידה של מכבי חיפה. כעת הפער בפסגה עומד על שתי נקודות בין החיפאים לבאר שבע ובמחזור הבא תפגוש ב"ש את הפועל ירושלים, ויקוו לעוד מעידה של המוליכה מהכרמל.

מהלך המשחק

עם המון שלוליות בדשא, המשחק במושבה החל בעצלתיים, עם מעט מאד כדורגל והמון אגרסיביות. המצב המסוכן הראשון של ב"ש במשחק הגיע רק בדקה ה-16: ספורי הגביה לרחבה, ניקיטה הוריד לחטואל עם הראש. השחקן הצעיר הוכשל ברחבה, אבל ארז פפיר לא שרק לפנדל.

למעשה, בחצי שעה הראשונה מי שהייתה יותר מסוכנת זוהי פ"ת, שהגיעה למספר מצבים ליד השער של גלזר. באר שבע נראתה כבדה ולא מחוברת, כאשר גם ניקיטה וספורי לא הצליחו להביא את עצמם לידי ביטוי. בדקה ה-33 לופס בעט חזק מחוץ לרחבה, אבל ינקו עמד יציב בשערו, והדף את הכדור של הפורטוגלי.

בכדור הקרן שהגיע לאחר מכן, באר שבע קופחה ובגדול - בריירו קיבל מרפק לפנים, ברחבת פתח תקווה, ה-VAR בדק והחליט כי אין פנדל. החלטה שערורייתית של צוות השיפוט. על סף המחצית הראשונה, הגיע המצב המסוכן של המשחק עד כה וגם קיבלנו את אחת מהצלות העונה: ספורי הגביה, אלחמיד התרומם ונגח כדור שקפץ קודם על הדשא. ואז יאנקו באינסטינקט מטורף זינק, והדף את הכדור מקו השער.

הדברים הלכו קשה במחצית הראשונה. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

הופעת בכורה בהרכב לקשר הרכש החדש. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מחצית שנייה: 

המחצית השנייה התחילה כפי השנייה נמשכה - עם המון נסיונות מצד שתי הקבוצות להניע כדור, אך עם מעט מאד הצלחה. לאחר שעה של משחק רוני לוי ערך חילוף ראשון וגם שינה מערך - שכטר נכנס במקומו של אנסה, והקבוצה עברה לשחקבמערך של 4-4-2.

בדקה ה-62 זה סוף סוף הגיע: ספורי הגביה קרן נהדרת, ארד בר הסיט את הכדור לעבר ויטור שבעט פעם ראשונה על יאנקו, ואת הריבאונד הפורטוגלי כבר נגח לתוך הרשת. דקה לאחר מכן, דור מיכה נכנס במקומו של חטואל. כמה דקות לאחר מכן, פפיר שרק פנדל לטובת פ"ת לאחר טענות לנגיעת יד של מרטינס. לאחר בדיקה של ה-VAR השופט שינה את החלטתו. משחק מאד בעייתי לפפיר, ששרק לכמה החלטות שנויות במחלוקת. 

בדקה ה-74 הרכש הטרי מרטינס, לו הייתה הופעה סבירה לחלוטין - ירד לספסל, ובמקומו עלה לשחק דוד קלטינס. כמה דקות לפני סיום המשחק, רוקאביצה מתח את שריר הירך האחורי וגמר את המשחק. בדקה ה-90 ב"ש שוב קופחה, הפעם לאחר עבירה חריפה של רייכרט על ספורי בקצה הרחבה. פפיר הלך ל-VAR ובעוד החלטה שגויה קבע כי אין פנדל לאדומים. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a363e67a-7957-4f95-a751-01867baa1d69','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה