לאט ובטוח: הפועל באר שבע קטעה את רצף ההפסדים עם מהפך ענק

$(function(){setImageBanner('5b44e759-34f1-42d1-8f5c-a92ef95e108d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

האדומים יצאו לבלומפילד וניסו לעצור את רצף ההפסדים שליווה אותם מהשבוע שעבר. לופז הוחלף בדקה ה-17 עם חשד לזעזוע מוח, סלמאני כבש שער בכורה בליגה ואנסה הפך עם שער ענק

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

כמה שהפועל באר שבע הייתה צריכה את הניצחון הזה. האדומים יצאו לבלומפילד למפגש מול הפועל תל אביב וחזרו עם מלוא שלושת הנקודות. וזה לא הלך קל בכלל עבור השחקנים של ברדה. 

באר שבע הגיעה למשחק לאחר תיקו מאופס מול וינה ביום שישי, כשעוד לפני כן ספגו האדומים צמד הפסדים מאכזב מול מ.ס אשדוד ומכבי חיפה. במועדון ראו את אותה חיפה מנצחת אמש באופן משכנע את נס ציונה ופותחת פער של 9 נקודות בטבלה. הפסד הערב, והאדומים היו נכנסים לתסבוכת לא פשוטה. 

האווירה הכללית בבאר שבע לקראת המשחק הייתה טיפה יותר חיובית מאשר לאחר משחקי הליגה, כאשר רוב האש הופנתה כלפי מספר שחקנים במועדון שהואשמו על חוסר אחריות. באר שבע הגיעה למשחק ללא חאתם עבד אלחמיד שנשאר מחוץ לסגל בשל סיטואציה רפואית במשפחתו. גם ספורי המורחק ותומר חמד נשארו מחוץ לסגל. האחרון קיבל מנוחה מפאת עומס המשחקים. 

ברדה פתח בהרכב עם שאפי וסלמאני בהתקפה, בעוד שחקן הרכש החדש עדן שמיר קיבל את המושכות במרכז השדה. המשחק לא החל באופן כה מרהיב עבור האדומים מבירת הנגב: בדקה ה-17 הלדר לופס ספג מכה חזקה בראשו והוחלף עם חשד לזעזוע מוח. כמה דקות לאחר מכן האקס - קייס גנאם, השתלט על הכדור ארוך, ניער את קלטינס וכבש בבעיטה חדה לפינה העליונה של גלזר. בהמשך באר שבע חזרה למשחק (ולא בפעם האחרונה להערב): בדקה ה-60 מיכה הגביה כדור לסלמאני שהתמקם ברחבה וכבש את שערו הראשון בליגת העל. דקה עברה ותל אביב חזרה למשחק עם שער נהדר של אל ים קצנפולסקי. 

השער של הקשר הצעיר היה בקלות יכול להיחשב לשער המשחק, אלמלא היה מגיע יוג'ין אנסה. שאפי סוליאמנוב כבש בדקה ה-66, ובדקה ה-82 הגיע השער של המשחק: הכדור הגיע לאנסה, שמ-30 מטרים התקדם מעט ושחרר טיל קרקע אוויר אדיר לחיבורי השער של מרינוביץ' ובכך השלים את המהפך. באר שבע הצליחה לשמור את התוצאה עד לסיום ובכך קפצה עד למקום החמישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה