יריבה בהזמנה - ניצחון קליל להפועל באר שבע בטרנר

$(function(){setImageBanner('8b09d45a-9093-4bfa-9b63-eb82c6624aa8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

עוד שבוע בפסגה לאדומים. הפועל ירושלים כמעט ולא הקשתה על מוליכת הטבלה, למעט גול מצמק בסוף המשחק. שער ראשון לניקיטה רוקאביצה במדים של הפועל באר שבע. במהלך אירוע אלימות במחצית הראשונה, נעצרו שני אוהדי ירושלים.

ניצחון קליל בבית. קרדיט - הפועל "מחסני השוקעדיין מושלמת - הפועל באר שבע עלתה הערב למשחק נגד הפועל ירושלים בידיעה שניצחון משאיר אותה עוד שבוע במקום הראשון בטבלה. והיא עשתה בדיוק את המוטל עליה. 

רוני לוי עלה במערך כמעט זהה לזה שניצח את מכבי פתח תקווה במחזור שעבר, זאת למעט שני חילופים בהרכב - אור דדיה פתח במקומו של אבו עביד, וגורדנה, אשר חזר מהרחקה פתח במקומו של דוידה פטרוצ'י. 

במשך רוב דקות המשחק שלטה הפועל באר שבע בקצב המשחק ולמרות שרשמה פחות בעיטות למסגרת מהפועל ירושלים, השכילו האדומים למצוא את הרשת של אדליי בשלושה מקרים שונים. בין לבין הספיק רועי גורדנה להחמיץ פנדל, שלמזלו לא השפיע על הניצחון. ניצחון רביעי ברציפות לב"ש, שעדיין לא הפסידה העונה בליגה.

מהלך המשחק

מחצית ראשונה - דקת דומייה נרשמה בתחילת המשחק לזכרו של שחקן הפועל באר שבע לשעבר שנפטר לאחרונה - אהרון קול צבר, שאף שיחק גם בהפועל ירושלים. וכבר בדקה ה-6 נכבש הגול הראשון במשחק - קרן של ספורי מצד ימין הגיעה לראשו של ויטור שהסיט את הכדור, ורוקאביצה היה שם בשביל לנגוח את הכדור השני אל תוך הרשת. שער ראשון וחשוב במדים של הפועל באר שבע למלך השערים של הליגה בשנתיים האחרונות.

דקה ה-19, חילופי מסירות בין אנסה ספורי ורוקאביצה נגמרו בבעיטה טובה של ספורי מחוץ לרחבה, שעברה רק מעט מעל שערו של אדליי. בדקה ה-23, בעיטה של אנסה נגעה בידו של ג'רסי בתוך הרחבה. תחילה שרק ליאני לפנדל, אך הוא שינה את החלטתו במהירות. כדקה לאחר מכן, נגיחה טובה של בריירו לעבר הפינה השמאלית מצאה את אדליי מוכן בשער.

בדקה ה-30 הגיע השער השני! - בריירו חטף לנומביל את הכדור כ-40 מטר מהשער של הפועל ירושלים, הכדור הגיע לרוקאביצה שבמסירה מהירה מצא את ספורי. האחרון הטה שני שחקני הגנה, ובבעיטה חכמה מצא את הפינה הקרובה של השער. שער נפלא לקשר, אשר מראה לרוני לוי שיש לו מקום בהרכב הפותח.

35 דקות בתוך המחצית הראשונה הגיע גם ההזדמנות הכי מסוכנת של הפועל ירושלים במשחק - גיא בדש פרץ בדריבל באגף הימני, עבר את לופס, ובעט חד בעיטה שעברה קרוב ליד הקורה הימנית של גלזר. ארבע דקות לפני הירידה להפסקה ב"ש זכתה בפנדל, כששוב מי שנגע ביד זהו ג'ראסי. גורדנה ניגש לבעוט את הפנדל, הכדור נבעט על הפינה השמאלית, ואדליי בעצירה יפה מנע מבאר שבע לעלות ליתרון מבטיח.

על סף הירידה להפסקה אגדה מצא את גלזר עירני לחלוטין, זאת לאחר שעצר את הכדור על החזה, ובסיבוב בעט חזק לעבר המסגרת. עצירה של גלזר, ששוב מראה שיש על מי לסמוך בהיעדרו של הרוש. רוקאביצה. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבעמחצית שנייה -  בדקה ה-55 נרשמה ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה. לאחר שב"ש הורידה הילוך בפתיחת המחצית, ברסקי קיבל כדור על סף הרחבה מאגאדה. הקשר החסון בעט חזק אך לא מדוייק. באר שבע נראתה עייפה וכבויה בפתיחת המחצית, וגם הקהל הרגיש בזה. שריקות בוז נשמעו ברחבי האצטדיון, ובעקבותיהם רוני לוי הכניס את יוספי במקומו של אנסה, שגם אבו עביד נכנס במקומו גורדנה. בהתאם לכך, הורה לוי לקבוצה לעבור למערך של שלושה בלמים. שתי דקות לאחר מכן, הגיע אגאדה למצב נוח במיוחד, אך החמיץ בצורה רשלנית.
בדקה ה-65 החילוף התברר כמוצלח במיוחד. ספורי, שהוביל כדור ללא הפרעה בחצי המגרש של ירושלים, מצא את יוספי שזה עתה נכנס. החילוף הטרי הניף את רגל שמאל, ובבעיטה נפלאה העניק לב"ש את היתרון המבטיח. שער ראשון העונה לשחקן הבית המוכשר של הפועל באר שבע.

עשר דקות לאחר מכן, אספרייה פרץ במהירות במרכז המגרש, ובפס מהיר מצא את רוקאביצה בצד שמאל. החלוץ בעט חזק אל עבר המסגרת, אך אדליי עמד טוב בשער.
דקה לאחר מכן שוב חילוף כפול בב"ש - מיכה ושכטר נכנסו במקומם אספרייה וספורי, לו היה גם משחק נהדר עם שער ובישול כמובן. דקה 83 - עידן שמש הוותיק, שעלה רק כמה דקות לפני כן, הצליח להחזיר קצת כבוד במשחק חלש של קבוצתו עם שער יפה לאחר שהשתלט על כדור ברחבת באר שבע, השכיב את בריירו ובעט מדוייק לפינה השמאלית של עמרי גלזר.

3-1 בסיום להפועל באר שבע, שלמרות יכולת טובה, עדיין נראית לוקה בחסר במצבים מסויימים. במחזור הבא תצא ב"ש למשחק חוץ קשה מול הקבוצה המרעננת של המחזורים האחרונים, ומי שהצליחה לכבוש לא פחות מ-4 שערים לרשתה של מכבי תל אביב, וזוהי כמובן מכבי נתניה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1ace7bbc-b17d-47b1-8617-d4a5853293f2','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה