יפה כלבנה



למרות שלא הראתה כדורגל מלהיב, הפועל ב"ש יצאה לטדי וחזרה לפסגה על חשבון חיפה. אנסה כבש וחגג שער ראשון מזה 5 חודשים

קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבעשוב נושמים אוויר פסגות: הפועל ב"ש יצאה לטדי הקריר, ולמרות משחק די חלש של האדומים היא עשתה את המוטל עליה וחזרה לראשות הטבלה. 

ב"ש חסרה את ניקיטה רוקאביצה הפצוע, כשגם איתי שכטר ואיתן טיבי חסרו לרוני לוי, ועדיין - המאמן הצליח להעמיד הרכב די התקפי כשאספרייה וחטואל פתחו בהתקפה לצידו של אנסה. 

איכות הדשא בטדי הייתה ירודה למדי, לאחר השלג הרב שירד בירושלים פגם באיכות המשטח. אמנם זה הפריע למשחק הצירופים של ב"ש, אך לא מנע ממנה להיות הקבוצה היותר מסוכנת על המגרש. ירושלים כמעט ולא סיכנה את השער של גלזר, ולקראת הירידה למחצית הראשונה באר שבע עלתה ליתרון 1:0- אספרייה הגביה בנגיעה לאנסה, שמקרוב מצא את הרשת של אדליי. 

זהו היה שערו השני בלבד של אנסה העונה, והראשון שלו מאז חודש ספטמבר, אז כבש בתיקו מול הפועל חדרה. הבשורות הטובות הן שבאר שבע חזרה למסלול הנצחונות ואל ראשות הטבלה. מנגד, מכבי חיפה תשחק הערב מול נתניה ובמידה ותנצח, תוכל לחזור לפסגה.

ביום שלישי הקרוב תצא ב"ש למפגש הראשון במסגרת הגביע, אל מול מכבי פתח תקווה המדשדשת.

שער ראשון שלו מאז ספטמבר, יוג'ין אנסה. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מהלך המשחק:

המשחק התחיל בצורה די חלשה מצד שתי הקבוצות, בעוד המצב המסוכן הראשון הגיע רק בדקה ה-20, לאחר שבריירו הכשיל את בדש על שפת הרחבה. ברסקי בעט חזק, אבל הכדור פגע בחומה וניתז החוצה. ניכר כי השלג הרב שירד בירושלים השפיע על איכות הדשא, מה שהקשה בין היתר על באר שבע לנהל משחק מסירות רציף.

בדקה ה-25 ספורי בעט מהאוויר כדור קשה במיוחד, אבל אדליי היה עירני בין הקורות. המחצית המשיכה די באותה צורה, ולמרות שליטה של באר שבע, האדומים לא הצליחו לסכן את השער של אדליי. עד הדקה ה-43: אלחמיד הוריד כדור עם הראש לאספרייה, שבאלגנטיות נהדרת הגביה את הכדור היישר לראשו של אנסה, שמקרוב נגח פנימה.

למרות מחצית חלשה במיוחד, ב"ש מצליחה לרדת למחצית הראשונה עם יתרון.

בישול נהדר של אספרייה. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבעמחצית שנייה:

עם פתיחת המחצית השנייה, באר שבע כמעט מצאה את השער השני: לופס הגביה כדור רוחב מדוייק, ואספרייה תוך כדי נפילה בעט חזק, אבל אדליי עדף את הבעיטה של הקולומביאני. באר שבע המשיכה לשלוט, ובדקה ה-59 חטואל עשה דריבל על הקו, ובעט מזווית קשה אבל שוב אדליי היה שם להדוף החוצה.

בדקה ה-68, לוי הכניס למשחק את מיכה ויחזקאל למשחק. מי שפינו את מקומם היו חטואל וכובש השער - אנסה. בדקה ה-79 קלטינס נכנס במקומו של אנדרה מרטינס, שפתח מחזור שני ברציפות בהרכב. לקראת הסיום גם ספורי פינה את מקומו במקום תומר יוספי. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה