רוני לוי מוכן לאקסית: "טרנר זה תוספת כוח גדולה, נעשה את המקסימום"

$(function(){setImageBanner('8dc149ed-237b-46de-b7d4-470373715351','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע תרצה לפתוח את שלב פלייאוף הקונפרנס ליג עם תוצאה טובה הערב (חמישי, 20:00) מול אנורתוסיס פמגוסטה, כשהיא חוזרת לאצטדיון טרנר וצפויה לקבל דחיפה של אלפי אוהדים שימלאו את היציעים. איתי שכטר חזר לסגל אחרי שהחלים מקורונה, גם גורדנה כשיר

שני משחקים מפרידים בין הפועל באר שבע לבין שלב הבתים של המפעל האירופי החדש קונפרנס ליג. החבורה מבירת הנגב תצטרך לנצח את אנורתוסיס פמגוסטה הקפריסאית שתגיע הערב (חמישי, 20:00) לאצטדיון טוטו טרנר למפגש הראשון ביניהן ותקווה שנוכחות הקהל באצטדיון הביתי תעזור לה להשיג תוצאה טובה לפני הגומלין.

מי שמכירים היטב את היריבה מהאי השכן הם דור מיכה, שהגיע הקיץ מאנורתוסיס בה שיחק בעונה החולפת ואף זכה עימה בגביע הקפריסאי. גם השוער אריאל הרוש שיחק במדי הקבוצה בעונה 17/18 ואף נבחר בסיומה לשוער העונה בליגה הקפריסאית. מי שאימן אותו באנורתוסיס הוא לא אחר ממאמן הפועל באר שבע הנוכחי רוני לוי, שגם לו היסטוריה עם המועדון. לוי אימן את הקבוצה בשתי קדנציות שונות בין השנים 2011-2013 ובין 2016-2018.

צילום: זאב דיקמן

"אני מכיר את אנורתוסיס אבל בכדורגל הקבוצות משתנות מהר מאוד, הקבוצה החליפה הרבה שחקנים בקיץ, זו גם לא אותה קבוצה שדור ואריאל היו שם", אמר רוני לוי במסיבת העיתונאים, "יש לנו את כל האינפורמציה, אנחנו מכירים את הקבוצה. הפיקנטריה זה לא ממש מעניין, מה שמעניין אותנו זה הפועל באר שבע. הגענו למצב שאנחנו במשחק אחד מתוך שניים לפני שלב הבתים ואנחנו מאוד רוצים את זה. בבית שלנו עם הקהל שלנו נעשה את המקסימום כדי לעבור לשלב הבא".

מבחינת סגל בבדיקות הקורונה שנעשו לקראת המשחק יצאו כולם שליליים ואיתי שכטר ואביב סולומון גם כן חזרו לסגל. לוי ככל הנראה ימשיך עם חאתם אלחמיד בעמדת המגן השמאלי ורועי גורדנה עשוי לחזור להרכב במקומו של דויד פטרוצ'י. האדומים יקוו לרשום תוצאה טובה, כשגם החזרה לאצטדיון טרנר שנפתח מחדש אמורה לסייע. אמנם היציע המזרחי עדיין סגור בשל עבודות התיקונים שנעשים בו, אך יתר היציעים אמורים להיות מלאים באלפי אוהדים שיגיעו לתמוך ולעודד.

הקפריסאים מגיעים למשחק אחרי שהפסידו במוקדמות הליגה האירופות ונשרו לקונפרנס ליג. הם הפסידו בתוצאה 4:2 לראפיד וינה בסיכום שני המשחקים, אך בכל זאת מדובר ביריבה לא קלה. נציג ישראלי שמשחק בקבוצה בעמדת השוער הוא אסף צור בן ה-22, שאף שיחק עם יוג'ין אנסה יחד בהפועל רעננה.

צילום: זאב דיקמן

מאמן האדומים גם התייחס לכוח של הקהל בטרנר: "ראשית אנחנו חייבים להודות לקהל שלנו שהגיע גם במושבה לתמוך בנו בצורה טובה מאוד, טרנר זה הבית שלנו וזה תוספת כוח גדולה. נשתדל לגייס את הקהל איתנו כדי לנצח את המשחק". על כך שהמשחק שונה כי הגומלין בחוץ, לעומת המשחקים הקודמים, אמר: "זה נכון אבל מדובר בקבוצות שונות לגמרי, אנורתוסיס היא קבוצה טובה ומסוכנת עם מסורת באירופה וכל נקודת הפתיחה שונה לגמרי. המשחק הראשון בבית שלנו ושואפים להגיע למשחק החוץ עם תוצאה טובה אבל יודעים שבכל מצב יש שני משחקים ונצטרך לעשות את העבודה בשני המשחקים".

לוי גם נשאל על דור מיכה, ששיחק בקבוצה הקפריסאית והאיכויות שהוא מביא לקבוצה: "דור הוא שחקן חשוב עבורנו, הוא יכול להיות מבחינתנו תוספת כוח משמעותית גם מקצועית וגם התנהלותית. דור לא היה חלק מההכנה, יכולים לשמוע ממנו כמה מילים אבל יש לנו צוות סקאוטינג, הצוות המקצועי רואה את הקבוצה היריבה, עוקבים אחריה ומכירים אותה. בכל משחק אנחנו שואפים לשחק בסגנון שלנו להכתיב את הקצב, בטח שבמשחק בבית. עומדת מולנו יריבה טובה וזה הולך להיות קשה".

המאמן נשאל גם על דנילו אספרייה, שחקן הרכש החדש: "הוא הצטרף לסגל שלנו מאוחר, הוא בשלבים הראשונים של האימונים. שמנו אותו בסגל במשחק הקודם כי חשבנו שנשלב אותו ונריץ אותו במשחק הקודם אבל העדפנו לתת לו עוד זמן. עוד שבוע של אימונים טובים זה משמעותי, הוא יהיה איתנו בסגל ויכול להיות שנשתמש בו".

דור מיכה. צילום: זאב דיקמן

גם החלוץ איתי שכטר ענה על שאלות העיתונאים והתייחס לחיבור של הקבוצה: "נבנה משהו חדש בהפועל באר שבע השנה, באנו שחקנים חדשים עם אנרגיות חדשות. אנחנו יודעים שהדרך ארוכה, שמחים על התוצאות האחרונות אבל יש עבודה קשה. חדר הלבשה הוא טוב ובריא, כשיש תוצאות טובות גם השחקנים שמחים וכמובן גם הקהל. צריכים להמשיך ממשחק למשחק, מאימון לאימון להתחבר עוד ויש דרך ארוכה. אנחנו לפני משחק סופר חשוב למועדון ומקווים לבוא עם הקהל הביתי באצטדיון טרנר ולעשות משחק טוב ותוצאה טובה, לפתוח טוב מהדקה הראשונה".

שכטר כזכור היה חולה בקורונה ולא שותף בצמד המשחקים נגד הפולנים והתייחס לכך: "פתאום יום לפי טיסה לפולין מקבל טלפון ממנהל הקבוצה, אביתר אילוז, שאומר שאני חיובי לקורונה אז הופתעתי. אבל גאה בחברים שלי שעשו שני משחקים טובים מאוד ועברו משוכה לא פשוטה בכלל. עברנו קבוצה פולנית טובה, אנחנו יודעים שצריכים עוד לעבוד קשה להתאמן להתחבר. אנחנו עושים הכל כדי לבנות קבוצה חזקה ובריאה שתיקח את הפועל באר שבע קדימה. אנחנו רעבים ועם אנרגיות טובות וחשוב שנראה את זה על הדשא. יש לנו עונה קשה ומאתגרת אבל אני נרגש להיות חלק מהמועדון הזה".

"צריכים את הקהל שלנו איתנו", איתי שכטר. צילום: זאב דיקמן

על המעבר ממכבי תל אביב לבאר שבע אמר: "אחרי שלוש שנים מדהימות במכבי תל אביב הגעתי לאתגר חדש למועדון שלא הכרתי לפני. מהיום הראשון קיבלתי חום ואהבה ברמה גבוהה, נהנתי להגיע לאימונים, גם אנשים במועדון, הקהל, יש פה אנשים חמים אנשים שהקבוצה בשבילם זה הכל. אנחנו כקבוצה ומועדון רוצים לתת להם הרגשה טובה. מקווה שאחרי תקופה פחות טובה וכמה שנים שלא נאבקו על האליפות נוכל לחזור לשם, יש לנו את הפוטנציאל ואחנו צריכים לעבוד קשה וביחד כקבוצה. יהיו גם ימים פחות טובים, נצטרך את הקהל איתנו אבל אנחנו רעבים להצליח".

שכטר נשאל על חברו לקבוצה דור מיכה: "הוא אחד השחקנים המוכשרים והאינטליגנטיים שידע הכדורגל הישראלי, מוסיף המון לקבוצה ולמועדון. הקהל יאהב מאוד את השחקן הזה, זו רק ההתחלה. אבל חוץ מדור יש פה שחקנים מדהימים עם המון איכות בקבוצה. אנחנו בסופו של דבר צריכים להתחבר, נצטרך להיות שם אחד בשביל השני להשיג תוצאות טובות. הראש שלנו אך ורק במשחק הקרוב נגד קבוצה טובה מאוד עם חלק קדמי מסוכן, הגנה טובה, מאמן ששנים בכדורגל. צריכים לבוא צנועים ורעבים ומקווה שנפתח ברגל ימין".

החלוץ נשאל גם על ההגעה לטרנר הפעם כשחקן בית ולא כיריב ואמר: "אין ספק שלהגיע לטרנר זה מיוחד, דיברתי עם דור על לחזור לטרנר עם הקהל, לזה חיכינו כל ההגעה לבאר שבע. אתה מחכה לשחק בטרנר עם הקהל שדוחף אותך מהדקה הראשונה. הגעתי לפה עם מכבי ובית"ר, היו ימים שבחימום היינו כבר מרגישים שאנחנו נכנסים ללחץ, אז עכשיו להיות חלק מהמועדון והקהל יכול לעשות לנו רק טוב. בצניעות ועבודה קשה מקווה שנעשה את העבודה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ce806c0b-8800-47c7-8ccd-952d290f19bc','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה