חוזרים עם נקודה: הפועל באר שבע פותחת את שלב הבתים עם תיקו מול אוסטריה וינה

$(function(){setImageBanner('098ca2e6-9bbb-4891-bc77-fced2244b062','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

בפתיחת שלב הבתים של הקונפרנס ליג הפועל באר שבע חוזרת הביתה אחרי תיקו 0:0 מול אוסטריה וינה, נקודה חשובה מבחינת האדומים. עדן שמיר נכנס כמחליף בבכורה המחודשת

הפועל באר שבע פתחה רשמית את שלב הבתים בקונפרנס ליג ולמרות משחק חלש התקפית מצליחה להשיג נקודה בחוץ אחרי תיקו מאופס מול אוסטריה וינה. אמנם החבורה של ברדה הציגה משחק הגנתי טוב ועצרה את כל הניסיונות של האוסטרים, אבל חוותה גם הרבה חוסר דיוק בהתקפה.

בדקות הפתיחה אבוקות הודלקו והמשחק הופסק למספר דקות. האוסטרים פתחו את המשחק עם איום ראשון של פיץ על השער, בהמשך שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות עם כדורים שהלכו למשקוף, עם נגיחה של ויטור אחרי כדור קרן בדקה ה-21. גם חטואל ניסה את מזלו ממרחק אבל לא בעט מדויק מספיק. למרות זאת הקבוצות לא הצליחו למצוא את השער.

קרדיט: הפועל "ויקטורי" באר שבע

עשר דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה ברדה החל לבצע חילופים, כשספורי נכנס במקומו של שאפי וגם עדן שמיר החליף את אליאס בבכורה המחודשת שלו במדים הלבנים אדומים. במחצית השנייה הקבוצות לא יצרו הרבה איומים למסגרת ולמרות משחק אגרסיבי של האדומים, המצבים לא הגיעו מבחינת הפועל באר שבע.

אצל המארחת, בדקה ה-77 הרשקוביץ' קיבל הזדמנות לאחד על אחד מול גלזר אחרי טעות בהגנה, אבל כיסוי טוב של דדיה מנע ממנו את השער. גם ספורי, יחזקאל והלדר לופס שנכנסו למשחק לא הצליחו להשפיע והקבוצות נפרדו בתיקו ללא שערים.

בשבוע הבא תגיע ויאריאל לאצטדיון טרנר, אחרי שהשיגה ניצחון 4:3 על לך פוזנן הערב.

 האוהדים האדומים הגיעו לתמוך. קרדיט: הפועל "ויקטורי" באר שבע

הרכב הקבוצה: גלזר, דדיה, ויטור, טיבי, אבו עביד, אליאס (שמיר), בריירו, מיכה (לופס), שאפי (ספורי), חמד (אנסה), חטואל (יחזקאל).

קרדיט: הפועל "ויקטורי" באר שבע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה