זה מתקרב: אליניב ברדה ימונה בקרוב למאמנה של הפועל ב"ש



המאמן הזמני ואגדת המועדון נמצא כעת בחופשה עם משפחתו. אביו חיים מונה קיבל ייפוי כוח מלא במשא ומתן עם אלונה ברקת. מליקסון ימונה לעמדת עוזר המאמן?

קרדיט - זאב דיקמן

נראה כי ההודעה שכל אוהדי ואוהדות באר שבע ייחלו אליה תצא ממש בימים הקרובים. על פי כל הדיווחים, מסתמן כי מאמנה הבא של הפועל באר שבע לעונת 22/23 הוא חלוץ העבר ואגדת המועדון - אליניב ברדה. 

מי שמונה למאמנה הזמני של האדומים באמצע העונה האחרונה, עם עזיבתו של רוני לוי, צפוי לחתום כמאמנה הקבוע של הקבוצה מבירת הנגב לחוזה של 3 שנים. בתוך כך, נשארו עוד פרטים אחרונים בסגירת חוזהו של אליניב. מי שמנהל את המשא ומתן מול אלונה ברקת הוא כמובן אביו של המאמן, חיים ברדה, זאת בעקבות העובדה שאליניב עצמו נמצא כעת בחופשה עם משפחתו בתאילנד. 

נכון לעכשיו, נראה כי הפרטים המרכזיים בחוזהו של ברדה סוכמו. בין היתר, סוכם כי משכורתו של המאמן תוכפל, בעוד הוסכם על מספר שחקנים אשר יישארו במועדון ואף יוחתמו. אחד מאותם שחקנים אשר ביקש אליניב ספציפית הוא איתי שכטר. אמש סיפרנו לכם שהחלוץ הוותיק חתם לעונה נוספת במועדון. 

בהפועל באר שבע מעריכים מאד את אליניב, אשר כזכור הוביל את הקבוצה לזכייה מרגשת בגביע המדינה השלישי בתולדותיה. במהלך התקופה האחרונה הופעלו לחצים כבדים על המאמן הזמני לקחת את התפקיד, עם זאת ברדה טען לא אחת כי הוא צריך לשקול את ההחלטה בכובד ראש יחד עם משפחתו. 

עם כך, לאור מינויו הקרוב לעמדת המאמן, יעזוב ברדה את תפקידו כמנהל מקצועי. מי שיחליף אותו זהו אגדת עבר נוספת של המועדון - מאור מליקסון. הקשר, דמות אהובה במיוחד בעצמו בבאר שבע, ימונה לתפקיד המנהל המקצועי ובנוסף לכך ישמש ככל הנראה כעוזרו של ברדה. מי שיחליף את מליקסון בתפקידו הנוכחי הוא שמוליק חנין, שעד לאחרונה תופקד כעוזרו של מליקסון במחלקת הנוער של המועדון.

ברדה ומליקסון. קרדיט - זאב דיקמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה