העיניים לתל אביב

$(function(){setImageBanner('559e8880-4cf6-4b1c-adb9-1185e053537c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

ניצחון נהדר להפועל באר שבע, ששיחקה באופן משכנע ביותר הערב (א'), ותחכה למעידה של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב. דדיה חזר להרכב ובישל פעמיים, רוקאביצה הוסיף צמד משלו

קרדיט - זאב דיקמןהפועל באר שבע ממשיכה ביכולת הטובה שלה גם הערב, ואפילו הגשם הסוחף לא עצר אותה. מהרגע הראשון היה נראה שהאדומים הגיעו מפוקסים, ובמהלך רוב חלקי המשחק הם גם שלטו בכדור ובקצב המשחק. 

למרות שסכנין ניסתה לשחק באופן אגרסיבי לעיתים, באר שבע כלל לא התרגשה, ולמרות שבמחצית השנייה היא מעט נרגעה מבחינה התקפית, היא עדיין הצליחה להראות שעל המגרש יש קבוצה אחת. בני סכנין נראו מעט אובדי עצות, ובעיקר עצבנית, ובאר שבע ניצלה זאת בחוכמה. 

נראה שתכנית המשחק של רוני לוי עבדה באופן כמעט מושלם - ספורי שוב היה האדריכל הראשי בקישור, בעוד מי שנראו לגמרי מפוקסים הערב היו צמד המגנים, ובמיוחד אור דדיה. המגן הימני, שחזר להרכב הפותח בעקבות השייעתו של דנילו אספרייה (שיצא למועדון ביום שישי בניגוד להוראות ונענש על כך), בישל את השער השני והשלישי של באר שבע, וגם מבחינה הגנתית שיתק לגמרי את האגף השמאלי של סכנין.

לפני הירידה למחצית הראשונה היה זה כמובן ראמזי ספורי, שבכדור חופשי נהדר מצא את רוקאביצה שהתגנב בחוכמה, ובצ'יפ ענק מהאוויר כבש את שערו השביעי העונה. שער שלבטח יתחרה של תואר שער המחזור, בעוד הבישול של ספורי זכה גם הוא לשבחים. בפתיחת המחצית השנייה באר שבע הייתה פשוט בעננים למשך 5 דקות מהירות וקטלניות: פחות מחצי דקה לאחר פתיחת המחצית, דדיה בישל בנגיחה לפטרוצ'י את הגול הראשון שלו באדום. חמש דקות לאחר מכן, מצא המגן הימני את רוקאביצה בתוך הרחבה, ומקרוב האוסטרלי לא התבלבל, וכבש את השני שלו במשחק. 

ביום שבת באר שבע תצא לבלומפילד, למפגש חם במיוחד מול מכבי תל אביב. עוד לפני כן, יקוו האדומים לאיבוד נקודות של מכבי חיפה מחר, מול אותה תל אביב בדיוק. 

גם הגשם לא עצר אותם. קרדיט - זאב דיקמן

מהלך המשחק:

בתחילת המשחק ערכה הקבוצה טקס לכבוד שני שחקני המועדון בעבר - מרואן קבהא ואנתוני וארן, בעוד השניים כלל לא שיחקו הערב עקב פציעות. בדקה ה-6 סכנין היא זאת שהגיעה להזדמנות הראשונה במשחק, לאחר שגיא מלמד קיבל כדור רוחב אל תוך הרחבה ובעט החוצה. עוד לפני כן רוקאביצה כמעט ו"גנב" את הבעיטה של קנדיל, לאחר שהאחרון התמעמע עם כדור שקיבל מהבלם שלו.

בדקה ה-11 ויטור התרומם גבוה לנגיחה לאחר הרמה של ספורי, אבל קנדיל זינק טוב וקלט את הכדור. אחרי חצי שעה המשחק התחיל להתחמם, לאחר טענות של בני סכנין על כך שבאר שבע לא הוציאה את הכדור כשבירם כיאל שכב על הדשא. בטווח ספורי, גנאים ואיש צוות של סכנין קיבלו כל אחד צהוב לאחר המהומה.

2 דקות למחצית באר שבע עלתה ל-1:0, ומי אם לא ספורי היה שם לבשל בגאוניות לרוקאביצה, שהתגנב מאחורי הגנת סכנין ומהאוויר הקשית נהדר מעל קנדיל. זהו השער ה-7 לניקיטה העונה וה-18 של באר שבע ממצב נייח.

מוקירים את וארן וקבהא. קרדיט - זאב דיקמן

צ'יפ נהדר של חלוץ אדיר. קרדיט - זאב דיקמןמחצית שנייה:

לא עברו 30 שניות מפתיחת המחצית השנייה, ובאר שבע כבר הצליחה להכפיל את היתרון שלה: לופז הגביה מהצד השמאלי, דדיה נגח למרכז הרחבה ומי שהיה שם להבקיע זהו דוידה פטרוצ'י. שער ראשון באדום לקשר האיטלקי, שפתח במקומו של תומר יוספי.

איזה פתיחה חלומית של באר שבע למחצית השנייה - בדקה ה-50 דדיה שוב קיבל כדור בתוך הרחבה. המגן השתלט, ובהקפצה רכה מצא את הראש של רוקאביצה, שנגח פנימה את השני שלו במשחק. 5 דקות חלומיות בטרנר והתפרקות מוחלטת של סכנין.

פתיחה אדירה למחצית השנייה. קרדיט - זאב דיקמןאחרי שעה של משחק רוני לוי ערך חילוף כפול - רוקאביצה וספורי ירדו לספסל, דור מיכה ואיתי שכטר עלו במקומם. עוד משחק נהדר של הצמד ניקיטה את רמזי. בדקה ה-71 לוי העלה מהספסל את יוספי וחטואל, שלא זוכה להרבה קרדיט מהמאמן. מי שירדו לספסל היו פטרוצ'י ויחזקאל, לו היה משחק פחות טוב הערב. 6 דקות לאחר מכן השלימה באר שבע את מכסת החילופים שלה, כשגורדנה עלה במקומו של מריאנו באריירו.

בדקה ה-90 כמעט הגיע השער של המשחק: יוספי קיבל כדור 20 מטרים מהשער. הקשר הצערי הניף את רגלו השמאלית, ובכדור ענק פגש רק את הקורה של קנדיל. כמעט שער נפלא לשחקן הצעיר שנכנס כמחליף.

ספורי. קרדיט - זאב דיקמן

קרדיט - זאב דיקמן

קרדיט - זאב דיקמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ca2cb703-9123-47e8-9a92-9485f445352e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה