הפועל באר שבע נשים מינתה שחקן עבר מוכר לתפקיד המאמן

$(function(){setImageBanner('5e68c73f-ebfa-4ea1-b038-cfec5fab8628','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע נשים הודיעה על מינויו של עופר טלקר לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה. זהו תפקידו הראשון של שחקן העבר כמאמן בוגרות, לאחר שאימן קבוצות מליגה א' ולאומית, אך לא נחל הצלחה רבה. הוא יחליף את אבי חיון בתפקידו - יצליח להוביל את הקבוצה למעלה הטבלה?

לאחר קריירה מפוארת כאחד מגדולי המגנים שדרכו על כר הדשא הישראלי, שחקן העבר עופר טלקר מונה השבוע למאמן קבוצת הנשים של הפועל באר שבע באופן רשמי. טלקר שבעצמו הגיע למעמדים מאוד גדולים בקריירה שלו כשחקן, שיחק בהפועל חיפה ואף זכה איתה באליפות ההיסטורית שלה ובעוד מספר קבוצות כמו ביתר ירושלים, מכבי נתניה, וגם צבר 23 הופעות בנבחרת הלאומית.

טלקר מגיע לקבוצה בעקבות סיטואציה שלא אמורה לקרות ברמות האלה - הקבוצה הייתה אמורה לפתוח את העונה הנוכחית בליגה הלאומית, אך לאחר שהפועל מרמורק לא עברה בבקרה התקציבית, הפועל באר שבע תפתחנה את העונה בליגת העל. בעקבות ההודעה הזו, החליטו במועדון להביא מאמן ברמתו של טלקר שיקח את הקבוצה קדימה.

אפשר להסתכל על זה כסוג של צחוק הגורל, לאחר ההפסד ההזוי של האלופה קריית גת למרמורק 5-1 במחזור הסיום של העונה הקודמת, משחק שגרר טענות קשות מצד הפועל באר שבע ובקשת חקירה על המקרה. בעקבות אותו ניצחון של מרמורק בעונה השעברה, הפועל באר שבע נשרה לליגה הלאומית, אך כרגע מרמורק לא עברה בבקרה התקציבית והפועל באר שבע עלתה במקומה.

הבאת טלקר לקבוצה הוא סוג של מסר של המועדון לגבי העונה הנוכחית, להישאר בליגה ולהגיע הכי רחוק שאפשר תוך כדי חיזוק הסגל והבאת שחקניות נוספות, ההודעה תפסה את המועדון קצת לא מוכן, אך ההחלטה להביא את טלקר מראה שהמועדון מתכונן לעונה בשיא הרצינות ושואף גבוה בעונה הנוכחית. הפועל באר שבע תפתח את הליגה ב-22.9 נגד העולה הנוספת הפועל פתח תקווה, ותנסה להתמודד ברמת ליגת העל תחת מאמנה החדש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה