הערב (20:15): שמיר וסלמאני בתמונת ההרכב, מרטינס יעזוב?

$(function(){setImageBanner('4006a601-af79-4a12-9542-a273ed9ac544','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

האדומים חוזרים לליגה לאחר התיקו מול אוסטריה וינה וינסו לחזור למסלול הניצחונות. ברדה צפוי לפתוח עם הקשר החדש, כאשר גם מיכה בתמונת ההרכב. האם הפורטוגלי בדרכו החוצה?

עדן שמיר. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

הפועל באר שבע תפגוש הערב (א' 20:15) את הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור הרביעי ותקווה לחזור לעצמה לאחר רצף משחקים לא טוב. 

כאמור, האדומים הפסידו פעמיים ברצף בליגה - לאשדוד ולמכבי חיפה, ונראה היה שהמערכת של האדומים יוצאת מעט מאיזון. במועדון מיהרו אחרי המשחק נגד מכבי חיפה לצאת בכמה צעדים דרסטיים, כאשר הבולט שבהם הוא מתן קנסות לשחקנים אשר יקבלו מעתה כרטיסים צהובים ואדומים מיותרים. 

עם זאת, במועדון יצאו ברגשות חיוביים מהמשחק האחרון נגד אוסטריה וינה במסגרת הקונפרנס ליג, כאשר הדגש העיקרי מבחינת ברדה והצוות המקצועי היה לשבור את רצף המשחקים השלילי. האדומים נחתו מוינה רק ביום שישי לפנות בוקר, ואמש ערכה הקבוצה אימון קליל במתחם הבית האדום. מבחינה מקצועית, נראה כי ברדה נוטה לתת את המושכות במרכז המגרש לעדן שמיר. קשר הרכש החדש, עלה מהספסל והראה יכולת טובה. בתוך כך, בעקבות השאלתו של איליי מדמון ובזמן שנראה כי תומר יוספי בדרכו החוצה להשאלה - שמיר אמור להיות האופציה הראשונה בהרכב מבחינת ברדה. 

מלבד שמיר, מי שצפוי לקבל את חולצת ההרכב הוא אסטריט סלמאני שאמור לפתוח לצידו של שאפי בחלק ההתקפי. בקישור, צפוי ברדה לפתוח עם דור מיכה - זאת לאור הרחקתו של רמזי ספורי. גם חאתם עבד אלחמיד, שלא המריא עם הקבוצה לוינה בשל מצב רפואי משפחתי, לא התאמן ואינו צפוי להיות בסגל הקבוצה. 

שחקן נוסף שעתידו כעת לא ברור הוא אנדרה מרטינס. הקשר הפורטוגלי לא נכלל בסגל הקבוצה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, מה שמציב סימן שאלה גדול על עתידו המקצועי במועדון. מרטינס, שהגיע בעונה שעברה מלגיה וורשה בהמלצתו של ז'וסוואה - לא מרוצה במיוחד מההחלטה להשאירו מחוץ לסגל וכעת נראה שבמועדון לא יעמדו בדרכו במידה והאחרון יירצה לעזוב.

הרכב משוער: גלזר, דדיה, טיבי, ויטור, סולומון, בריירו, שמיר, מיכה, שאפי, אנסה, סלמאני 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה